Het influencertopic #25

Dat kan niet want op die trip waren alleen mensen die al influencer zijn :joy:

3 likes

Ik zie jouw naam in beeld als ik deze TikTok open. Weet niet of je dat vervelend vindt?

3 likes

Ja ik wilde dit hier ook plaatsen. Ontzettend sneu en zielig. Komt inderdaad ook op mij over als een lieve meid. Hoop dat dit consequenties heeft voor de pesters, want ze zijn gewoon op een werktrip (!) en als je je dan zo gedraagt…

2 likes

Oh ik had het ooit uitgezet maar blijkbaar werkt dat ineens niet meer. Maar geeft niet, zit hier toch niet anoniem

6 likes

Ze noemt het zelf steeds vakantie 🫠

3 likes

Wat een ordinaire types ook allemaal op die influencer trip.

Dan lijkt me dat gepeste meisje nog het meest normaal overkomen, :smiling_face_with_tear: de rest zijn echt van die tuthola’s.

6 likes

Ben benieuwd wanneer de eerste video komt met boehoeee krijg nu veel haat maar jullie weten niet hoe het echt zit.

Wat naar dat Anna in de bus ging zitten en dat er werd gezegd ā€œ er is iemand in deze bus die niet op deze vakantie hoorde en we weten allemaal wie dat is ā€œ. Hoop ook echt dat NY pizza ook met een statement gaat komen

32 likes

Ugh same!

2 likes

Ik denk Dajour want haar name is geshamed in de Tiktok van Sara Posh :grimacing:

4 likes

Het is al bekend. Het is dat groepje van Dajour, Imani, Gabriel maar For You Agency wordt ook genoemd. Dat dat 1 grote onaardige kliek is.

12 likes

Wel zielig dat ze een hernia heeft :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja ik trap er dan toch blijkbaar weer in als iemand ā€˜gevoelige’ dingen plaatst

Ik zag dat Anne nu een nieuw filmpje heeft gemaakt en zich blijkbaar verantwoordelijk voelt voor dat het zo is opgeblazen. Maar goed, dat is niet echt haar schuld maar van de mensen die zich zo hebben gedragen…

4 likes

is het hele khia asylum uitgenodigd ofzo

ik zag dat naiza en kimberley (ā€˜meid met irritaties’) er ook waren, als hun namen genoemd waren had ik het wel jammer gevonden. ik vind hen echt leuk

7 likes

I second this. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn zonder enige toestemming door een van hen gefilmd. Nadat deze content viral ging hebben zij zowel de agency als deze influencer gesommeerd deze content te verwijderen en dat ging niet bepaald van harte.

*de verdere details laat ik bewust achterwege omdat een van deze video’s nog online staat.

6 likes

Impopulaire mening wss maar ik vind het echt raar om zo’n video online te zetten en om dan geen namen te noemen. En dan daarna verbaasd zijn dat het zo is opgeblazen, wat denk je dan dat er ging gebeuren. Noem gewoon namen of post niets.

4 likes

Dat iemand geen namen noemt, betekent niet dat diegene niets mag zeggen. Volgens die redenering zouden slachtoffers alleen mogen praten als ze bereid zijn anderen publiekelijk aan te wijzen. Dat legt de verantwoordelijkheid bij degene die iets heeft meegemaakt, in plaats van bij het gedrag waarover verteld wordt

102 likes

Ik geloof dit ook echt meteen, echt you can’t sit with us meangirls.

9 likes

Victim blaming much?

Wel smakelijk gelachen om deze content. Past helemaal in het mean girls-thema

https://www.tiktok.com/@imaaninoelle/video/7616464940525686048?_r=1&_t=ZG-96qTbMfmCSP

6 likes

Wat is dit voor rare opmerking? Ik vind het juist moedig dat ze naar buiten treed en de rest achter de schermen oplost.
Ze laat duidelijk zien dat pesten ook op volwassen leeftijd nog steeds een probleem is en wat de impact ervan is.

@Kastanjeboom

Vind haar echt iemand die van zichzelf weet dat ze knap is en zich daar net iets te bewust van is :smiling_face_with_tear:

10 likes

wel mee eens hoor maar ik denk niet dat (dit soort) influencers en de hele internetcultuur met realityfbi en juicechannel ā€˜normale volwassen mensen’ te noemen zijn. die leven sowieso niet in de normale wereld waar je leven niet draait om hoeveel mensen er elke dag naar je kijken en hoeveel parasociale relaties je kunt verzamelen om geld aan te verdienen

beetje breaking news kak gevonden in toiletpot verhaal dit toch. denk dat dit soort dingen vooral goed zijn om mensen af en toe uit hun waan te halen dat ze mensen kennen en influencers zogenaamd integer zijn omdat ze domme filmpjes maken. niet om op een serieuze manier pesten op kantoor ofzo aan te pakken

12 likes