Het heeft in ieder geval wel het hele concept brand trip voor mij gede-influenced. Niet dat ik ooit uitgenodigd zou worden, maar dan weet ny pizza bij deze dat ik ook echt niet mee ga
maar dacht je hiervoor dan wel dat zoiets leuk zou zijn? zeker als je niet al āin een groepjeā zit?
brand trips zijn toch altijd al het meest populaire cliqueje van de middelbare school bij elkaar gooien. met dezelfde meeloopmentaliteit en heel eerlijk wsslk ook dezelfde prefrontale kwab grootte als toen ze 15 waren
love dit. loopt in de zomer, 25+ graden, 1 dag naakt thuis rond en het is meteen een USP en ze is Heel Anders dan Anderen.
zij is zo peak white feminisme en ~spiritualiteit, mn lievelings is dat ze in Aziƫ was en deed alsof ze heel erg buiten de gebaande paden ging en ECHT CONTACT maakte met de lokale bevolking op eigen risico voor voedselvergiftiging!! toen ze bij een heel normaal wegrestaurantje zat te eten. en vervolgens een dag later naar een ecstatic dance gathering ging met alleen maar witte neokolonialisten
Die bruinharige woont sinds kort samen met Levi als huisgenoten en daardoor (omdat ik Levi leuk vind haha) dacht ik dat zij ook leuk was ![]()
sorry dat ik hier zo op door ga maar hoe weet je dat Levi niet een teringlijer kan zijn dan, die hoort toch ook gewoon bij dat hele populaire clubje
denk niet dat als je met bv kelly mexy en levi op brandtrip gaat en je valt buiten de boot dat ze dan niet gaan klieken en achter je rug om zitten te gniffelen hoor
Ja, waarschijnlijk naĆÆef hoor, maar ik dacht altijd: gratis trip waarbij je enorm verwend wordt en je maakt het wel leuk met de mensen die er zijn. Ik vond werktrips van mijn eigen werk ook altijd leuk. Nu zijn mensen in mijn werkveld wel echt veel nerderiger dan deze mensen, zelfs āde coole mensenā, maar zĆŗlke middelbareschoolpraktijken had ik echt niet verwacht. Het zijn toch allemaal gewoon volwassenen en hun reputatie is wat ze verkopen. Maar goed, zoals jij zei, dit zijn geen normale mensen. Ik kan er gewoon niet bij dat je je als volwassene zo gedraagt, maar blijkbaar is dit voor influencers normaal
Omg wat erg, vooral ook omdat ik dit type mens in mijn omgeving herken ![]()
![]()
Is die post in azie van lang geleden? Heb opzich wel zin om te zoeken, maar moet werken. Maar anders ga ik vanavond even los!
Ik denk dat een werktrip alleen leuk is als je met max 5 collegas gaat en in een ander werkveld. Deze trip bestond uit 42(?!) personen, die voornamelijk heel zelfgericht zijn. Ja natuurlijk krijg je met 42 personen groepsvorming.
Dat sowieso, maar ik denk dat er in de fluflu wereld ook een hoop hiƫrarchie meespeelt.
Wow wat veel. Ik vind dat het eigenlijk nog erger maken, want als mensen een probleem met haar hadden gehad of haar niet hadden gemogen, hadden ze haar gemakkelijk kunnen negeren en ontlopen ipv pesten
Ik was vroeger zo jaloers toen de Amerikaanse influencers naar bora bora gingen met Tarte, dat heel je insta feed #trippinwithtarte was, je erna vlogs kreeg van een uur lang en waarin je zag dat ze allerlei gepersonaliseerde shit kregen. What a time haha
ik heb echt geeeen idee sorry. ik zag het vgm op tiktok ooit maar ik volg haar verder ook niet
Volgens mij was dit die post in de filipijnen dat ze zei: iedereen is bang voor voedselvergiftiging, maar kijk ik eet hier gewoon bij een kraampje langs de weg.
Wel echt langs geleden, maar als je de tijd heb!
Ik kon me sowieso niet met haar identificeren omdat ze steeds zo lang op een plek bleef, alleen maar ging fitnessen (terwijl veel van die plekken bekend staan om duiken en surfen ect) en na een half jaar al naar huis wilde (not me)
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mede door haar de komodo tour heb geskipt. Het leuk me al geen must, maar zij was er niet heel enthousiast over en toen had ik er ook geen zin meer in. Heb daar ipv mijn advanced open water gehaald in oost flores
.
Snap wel dat ze geen namen noemt, maar als je zoiets online zet is het idd logisch dat mensen willen weten welke influencers dat dan zijn geweest. En dat er dan gespeculeerd wordt. Neem aan dat zij dat ook wel had ingeschat.
Maar verbaast me allemaal niks. Volwassenen pesten ook nog gerust, wel heel sneu voor haar
Haha ja je hebt ook helemaal gelijk! Als ik mensen online leuk vind verwacht ik niet per se dat ze een naar karakter hebben, zoal bijvoorbeeld Vuile bitch ook al even zei over Kimberley, ik zou dan echt een beetje verbaasd zijn.
Van Kelly Mexi lees ik ook steeds ze ze racistische reacties bij de PVV ofzo heeft geliked ![]()
haaahahahahahaa mevrouw mocro ![]()
ik heb ook wel een handvol influencers waarvan ik echt denk jij bent volgens mij best wel chill (nja eigenlijk maar 1 nu ik er zo over nadenk), maarja je kent iemand gw niet en alles is gecureerd en supereenzijdig. en helemaal de populaire kliekerige influās maken ook vooral grappige filmpjes toch kan je imo al helemaal niets uit opmaken over iemand behalve dat iemand grappig kan zijn.
en ook veel HME import amsterdammers ja dan weet je eigenlijk ook al genoeg toch ![]()
Ik vind zo apart dat heel influencer wereld genoodzaakt voelt om hierover een filmpje te maken. Ja, pesten is kut. No shit sherlock. Maar dit voelt bij mij meer aan als makkelijk scoren bij je publiek en niet om Anna een hart onder de riem te steken.
Maar misschien ben ik wel te cynisch hierover
Dit lijkt me ook hoor, iedereen geniet van de drama en wil zich er mee bemoeien, maar lijkt me sterk dat ze zich echt om Anna bekommeren
Ik denk dat je in elke samenstelling met 42 mensen groepsvorming krijgt, dat is gewoon hoe mensen werken. Hoe die groepen vervolgens met elkaar omgaan is een tweede, met een groep influencers lijkt me dat inderdaad sneller mis gaan (hoewel ik dit op mijn werk ook zie, en ik werk in het onderwijs waar we kinderen aanspreken op buitensluiten of roddelen
).
Dit is echt letterlijk wat ik zeg ![]()