Het influencertopic #25

Cynthia, Mascha en Debbie enz gingen toch ook altijd op zo’n trip met Lancaster (volgens mij). Dat vond ik ook altijd leuk om te zien.

7 likes

Oh joehoeee, goedemorgen. Ik zat nog een beetje vast in het stuk “werkveld”. Sorry!

1 like

Jade anna is verloofd, in mijn hoofd is zij nog steeds 17 ofzo. Niet dat 21 oud is haha

10 likes

met 21 jaar verloofd zijn vind ik echt pieeeeepjong

70 likes

Ja klopt maar heb het idee dat heel veel voetballers jong trouwen en kinderen krijgen.

10 likes

Wordt vaak gedaan of gepusht door managers/makelaars om jonge voetballers op het rechte pad te houden.

9 likes

Maar werkt dat dan? Voetballers hebben wel het imago om pathologische vreemdgangers te zijn.

2 likes

Is dat ook niet gewoon heel handig als je steeds van land naar land verhuist?

2 likes

god die twee hebben gezamenlijk echt het charisma van één natte boterham, hoe zijn zij influencer

6 likes

Ik denk dat af en toe vreemdgaan maar wel een vrouwtje thuis hebben dat alles regelt en er voor je is voor een stabieler leven zorgt dan vrijgezel zijn als man.

5 likes

Ik zit niet meer zo in de influencer wereld als vroeger, maar er zijn tegenwoordig zo belachelijk veel influencers waarvan ik niet begrijp waarom. Ja ze zijn knap.

Vroeger waren de influencers vaak nog wel ergens “nuttig” voor. Al ligt de lat voor nuttig zijn wel erg laag natuurlijk haha, maar ze waren youtuber ofzo waar ze bekendheid mee creëerden. Tegenwoordig schieten ze uit de grond heb ik het idee

9 likes

Ze zijn inderdaad knap, maar niet knapper dan het gemiddelde Gen Z-meisje dat ik hier in het winkelcentrum zie lopen. Maar het idee dat je als influencer naast knap ook leuk moet zijn is inderdaad misschien echt super achterhaald :joy:

5 likes

Ja ik weet anders ook niet waarom ze relevant kunnen zijn.

5 likes

Nog eentje dan

https://vm.tiktok.com/ZGdHTHe2h/

1 like

Ik weet niet of het werkt maar het is beter om vroeg genoeg die risico’s in te perken en dan hebben ze liever iemand die een gezin heeft, misschien 10% van de tijd vreemdgaat en de clubs afgaat dan de single gast die niets heeft om hem “kalm” te houden, geen vrouw of kinderen om aan te denken als je besluit wel vreemd te gaan.

Maar bon, het is ook niet dat vrouw en kind mannen tegen houdt.

11 likes

Maar ook zij sloten mensen buiten. Vergeet nooit t drama rondom the dutch beauty bloggers, omdat alleen zij the original waren

14 likes

Het is zover. Ik ben 37 en heb echt géén idee meer wie de influencers zijn die hier besproken worden. I’m officially old. :older_woman:t2::stuck_out_tongue_winking_eye:

98 likes

Naahh sorry maar Imaani is echt wel bloedmooi. Ze kan dan wel mogelijk een bitch zijn en dat verpest je uitstraling ook,

maar als dit gemiddeld is ben ik echt geruïneerd hahaha.

15 likes

Oja klopt :joy: Met zo’n site of keurmerk van dutch beautybloggers. Triest :joy: Inclusief gekat naar bijv Willemijn.

11 likes

Ik weet niet of het leeftijd is of gewoon niet op Tiktok zitten. Ik zit daar niet op en ik ken 0 van al deze namen. Maar las ik de twee filmpjes zie die hier gepost zijn denk ik dat dat prima is.

10 likes