Het influencertopic #25

Hahaha oh ja, het Gilde!

5 likes

Ik dacht heel lang dat zij de dochter van fajah was :laughing:

5 likes

Want ze had haar kapsel nageaapt!!

3 likes

T gaat er toch om dat die blonde met die gare naam echt een duizend in een dozijn kop heeft? Daar zie je dagelijks hele legioenen van.

20 likes

Het was geplaatst als reactie op een video van hen beide en er werd in meervoud gesproken dus denk ook over deze meid. Dajour is idd wat meer average. Ook niks mis mee.

Vooral hun innerlijk maakt ze lelijk, als echt bevestigd is dat zij het gedaan hebben dan. Want dat is nog steeds allemaal maar speculatie toch? Hoewel ik het wel geloof hoor daar niet van ik vind haar vibe altijd al wel een beetje off.

5 likes

Ik ken deze mensen allemaal totaal niet :older_woman:t2:
Maar bij die blonde dacht ik oh dit is precies elk rijk geboren meisje uit 2000.

13 likes

Ik vind het ook raar dat we gelijk iemands uiterlijk gaan afzeiken, wanneer iemand wat kuts heeft gedaan. Vooral bij vrouwen gebeurt dat. Of jij een mooie klootviool bent of een lelijke klootviool bent, maakt niks uit. Je blijft een klootviool

20 likes

Oh jaaaa, dat was ik helemaal vergeten! Ik moest echt ff nadenken wat je bedoelde maar het komt langzaam weer naar boven! Dat is nooit echt van de grond gekomen toch?

5 likes

Hahaha ja dat is waar ook

3 likes

Deze meid heeft wel echt een enorme verwaande air om zich heen op al dr foto’s dus het zou me niets verbazen iig.

Bij dit stel denk ik altijd: het lichtje brandt, maar er is niemand thuis. Ik heb laatst een update vlog van haar gezien en het pakte me niet

2 likes

wauw memory unlocked. Was het niet DBB Dutch Beauty Bloggers ofzo? in mijn idee was dat ook net nadat ze ruzie met sereena hadden gehad, om nog extra ruzie op te stoken.

8 likes

miss ook omdat bloggers vroeger nog een baan ernaast hadden omdat ze vanaf het begin niet konden rondkomen van bloggen en dat later pad gebeurde. en nu kunnen jongeren ook meteen denken: ik word influencer. en dan mis je toch een stuk werkervaring of iets ofzo

3 likes

DE STAD uit gaan is voor Romy blijkbaar naar Haarlem verhuizen :rofl:
Kleinschaliger ja, maar nog steeds een stad?! En ze hunkerde zooo naar een rustige/prikkelarme omgeving

14 likes

zit meteen hardop te denken wie er toen echt de og bloggers waren en in mijn bloglovin rondje zaten

beautygloss mascha
misslipgloss cynthia
beautylab sereena
veracamilla
beautyscene debbie
lifelifegorgeous of later 2wmn willemijn martine

en dan had je ook nog niet beauty maar meer mode

styleguide shirley
sixfeetfromtheedge debbie
thischickgotstyle yara

sport blogs
annemerel
workthates esmee
girlslove2run francien en??

en meer lifestyle bloggers met de dagboekjes

lisanneleeft
last day of spring marlous
chezzelia
kaya quintana
yourlifestyleguide jolien
dailylin
selfhelphipster lisanne
lindsayvallen
cocoandcashmere laurien
fashionjunky evelien
sunseree
brouwertje marieke

ben benieuwd, even kijken of ze nog ergens online zijn whaha

13 likes

Alles buiten de ring is de polder

Nou, Haarlem is wel echt de meest slaapverwekkende plek waar ik ooit heb gewoond. Het is officieel een stad, maar het meest ‘stadse’ deel is Schalkwijk. En de mentaliteit van de mensen is ook heel dorps en homogeen. (Lekker gegeneraliseerd en mijn mening, maar ik vind het dus geen gekke opmerking.)

13 likes

Eens hoor, het hangt er toch vooral vanaf waar je vandaan komt. Er zijn ook plekken in Rotterdam die ik zou zien als verhuizen uit de stad, zonder dat dat gelijk platteland is.

12 likes

ja oke maar vergeleken bij amsterdam is bijna alles rustig, 24/7 disneyland daar

7 likes

De hot chef meid gaat niet zo lekker geloof ik, we zakken nu af naar Tati Westbrook niveau drama

9 likes