Oh jaaaa, dat was ik helemaal vergeten! Ik moest echt ff nadenken wat je bedoelde maar het komt langzaam weer naar boven! Dat is nooit echt van de grond gekomen toch?
Hahaha ja dat is waar ook
Deze meid heeft wel echt een enorme verwaande air om zich heen op al dr foto’s dus het zou me niets verbazen iig.
Bij dit stel denk ik altijd: het lichtje brandt, maar er is niemand thuis. Ik heb laatst een update vlog van haar gezien en het pakte me niet
wauw memory unlocked. Was het niet DBB Dutch Beauty Bloggers ofzo? in mijn idee was dat ook net nadat ze ruzie met sereena hadden gehad, om nog extra ruzie op te stoken.
miss ook omdat bloggers vroeger nog een baan ernaast hadden omdat ze vanaf het begin niet konden rondkomen van bloggen en dat later pad gebeurde. en nu kunnen jongeren ook meteen denken: ik word influencer. en dan mis je toch een stuk werkervaring of iets ofzo
DE STAD uit gaan is voor Romy blijkbaar naar Haarlem verhuizen ![]()
Kleinschaliger ja, maar nog steeds een stad?! En ze hunkerde zooo naar een rustige/prikkelarme omgeving
zit meteen hardop te denken wie er toen echt de og bloggers waren en in mijn bloglovin rondje zaten
beautygloss mascha
misslipgloss cynthia
beautylab sereena
veracamilla
beautyscene debbie
lifelifegorgeous of later 2wmn willemijn martine
en dan had je ook nog niet beauty maar meer mode
styleguide shirley
sixfeetfromtheedge debbie
thischickgotstyle yara
sport blogs
annemerel
workthates esmee
girlslove2run francien en??
en meer lifestyle bloggers met de dagboekjes
lisanneleeft
last day of spring marlous
chezzelia
kaya quintana
yourlifestyleguide jolien
dailylin
selfhelphipster lisanne
lindsayvallen
cocoandcashmere laurien
fashionjunky evelien
sunseree
brouwertje marieke
ben benieuwd, even kijken of ze nog ergens online zijn whaha
Alles buiten de ring is de polder
Nou, Haarlem is wel echt de meest slaapverwekkende plek waar ik ooit heb gewoond. Het is officieel een stad, maar het meest ‘stadse’ deel is Schalkwijk. En de mentaliteit van de mensen is ook heel dorps en homogeen. (Lekker gegeneraliseerd en mijn mening, maar ik vind het dus geen gekke opmerking.)
Eens hoor, het hangt er toch vooral vanaf waar je vandaan komt. Er zijn ook plekken in Rotterdam die ik zou zien als verhuizen uit de stad, zonder dat dat gelijk platteland is.
ja oke maar vergeleken bij amsterdam is bijna alles rustig, 24/7 disneyland daar
Oh er is een her ??
Ja inmiddels wel!! Maar het is onduidelijk hoe of wat. Het gaat veel over dat hij haar niet wilde geruststellen en haar emoties negeerde, maar ik geloof niet dat er buiten de deur geneukt werd
Na 3 Posts van haar gelezen te hebben vind ik dit volkomen redelijk van hem eigenlijk. Echt een heel vermoeiend type.
Ja het ging er ook over dat hij ging slapen terwijl zij aan het huilen was
Ik bedoel het zal vast een lul zijn maar ik krijg het er ook benauwd van
Ja omg, en die threads thread (?) van gisteren waar ze helemaal los ging. En die filmpjes waarbij ze zichzelf filmt en dan met allerlei handgebaren een soort therapy session samenvatting geeft van de situatie. En ook filmpjes waarin ze heel sultry met haar ogen wappert en op haar lip bijt. En ook dat ze maar blijft herhalen dat mannen haar zien als een doe eyed fuckable Disney princess (haar woorden) en in haar DM zitten. Bij dit alles heb ik echt het gevoel dat zij hoopt dat hij het ziet en spijt krijgt/jaloers wordt.
Ik vind het ook wel weer sneu voor haar dat dit allemaal zo op internet voor iedereen te zien is, het gaat duidelijk niet goed met haar.
Edit: ze heeft nu een uur geleden zo’n handgebaren therapy achtig filmpje geüpload. Ik snap niet hoe je dit allemaal zo smooth kan filmen haha zou ze het hebben uitgetypt vantevoren? Of zijn sommige mensen gewoon zo goed in praten van onzin ![]()
geeft echt msn status vibes met offline - mega cringe emo tekst → online
Ik zit wel op TikTok maar in een totaal ander algoritme. Zo blijkt.