Het influencertopic #25

Oh er is een her ??

5 likes

Ja inmiddels wel!! Maar het is onduidelijk hoe of wat. Het gaat veel over dat hij haar niet wilde geruststellen en haar emoties negeerde, maar ik geloof niet dat er buiten de deur geneukt werd

2 likes

Na 3 Posts van haar gelezen te hebben vind ik dit volkomen redelijk van hem eigenlijk. Echt een heel vermoeiend type.

5 likes

Ja het ging er ook over dat hij ging slapen terwijl zij aan het huilen was

Ik bedoel het zal vast een lul zijn maar ik krijg het er ook benauwd van

5 likes

Ja omg, en die threads thread (?) van gisteren waar ze helemaal los ging. En die filmpjes waarbij ze zichzelf filmt en dan met allerlei handgebaren een soort therapy session samenvatting geeft van de situatie. En ook filmpjes waarin ze heel sultry met haar ogen wappert en op haar lip bijt. En ook dat ze maar blijft herhalen dat mannen haar zien als een doe eyed fuckable Disney princess (haar woorden) en in haar DM zitten. Bij dit alles heb ik echt het gevoel dat zij hoopt dat hij het ziet en spijt krijgt/jaloers wordt.

Ik vind het ook wel weer sneu voor haar dat dit allemaal zo op internet voor iedereen te zien is, het gaat duidelijk niet goed met haar.

Edit: ze heeft nu een uur geleden zo’n handgebaren therapy achtig filmpje geüpload. Ik snap niet hoe je dit allemaal zo smooth kan filmen haha zou ze het hebben uitgetypt vantevoren? Of zijn sommige mensen gewoon zo goed in praten van onzin :joy:

9 likes

geeft echt msn status vibes met offline - mega cringe emo tekst → online

7 likes

Ik zit wel op TikTok maar in een totaal ander algoritme. Zo blijkt.

2 likes

Bij Lousje staat het volgende lijpe verhaal alweer klaar. Nu lijkt ze weer een weesjongetje meegenomen te hebben naar haar hotelkamer???

8 likes

Ja ik wilde dit net typen…. Wtf… Ik ga echt bijna twijfelen of ze dit niet allemaal verzint want wtf

Ik ken ook al die mensen niet van die trip, zie nu alleen een verklaring van die betreffende dude voorbij komen op juicechannel voor de geĆÆnteresseerde. Komt erop neer dat Anna ook heel veel dingen heeft gedaan of heeft verdraaid en hij heeft maar een akkefietje gehad met haar dus alle haat is niet terecht.

1 like

In welke wereld lijkt het ook een goed idee om een random wildvreemd jongetje van het strand mee naar je hotelkamer te nemen voor een warme douche en hem vervolgens in je bed te laten liggen?:exploding_head: Ze had al gezeik met de politie toch? Klinkt als een strak plan. En dat ze het dan ook post als cliffhanger van jonguuuns wat ik nu weer meemaak in mijn knotsgekke leven!!1!

Is ze nou gewoon fucking naĆÆef met een white savior complex of een social media eindbaas?

12 likes

Huh hij zegt toch helemaal niet dat anna dingen verdraait heeft? Alleen dat hij een akkefietje met haar heeft gehad omdag iemand hem leugens over anna had verteld?

7 likes

ook echt ā€˜heel veel videos gemaakt’ (van dat jongetje dus???) en het niet gewoon vertellen maar een deel 1 en deel 2 maken. WAT IS DIT dit is echt de overtreffendste trap ooit van vrijwilligerswerk doen en op tinder een foto van je witte zelf tussen de Afrikaanse kindjes zetten, echt helemaal megalomaan deze vrouw

23 likes

Hmm nu ik het terug luister zegt hij dat idd, ik had het anders opgevat in eerste instantie, my bad.

6 likes

Dit is gewoon echt niveau Lindsay Lohan die een kind probeerde te ontvoeren die op straat leefde. En toen meppen kreeg van de moeder.

Met Lindsay ging het heeeelemaal niet goed op dat moment

(Is de story van Lousje alweer verdwenen?)

6 likes

Yep

6 likes

Ze heeft nu twee stories geplaatst waarin ze zegt dat ze een inschattingsfout heeft gemaakt en niet het beeld van white savior neer wil zetten. Behoorlijke inschattingsfout ja :joy:

5 likes

Ik ken die persoon niet waarover het al een tijdje gaat en wil ook niet op haar insta kijken, maar ik word een beetje misselijk van de verhalen. De kritiek op mensen die mommybloggers volgen die hun kind in beeld brengen geldt hier toch ook?! Je houdt deze zieke white saviourism en trainwreck mee in stand door te blijven kijken en er hier zoveel over te praten, wat weer vƩƩl meer views genereert = inkomsten voor haar = nog meer rare dingen blijven doen.

17 likes

hahahah ik moest hier ook aan denken!!

5 likes

Hij is niet (alleen) de persoon waarover haar eerste video ging

1 like