Bij Lousje staat het volgende lijpe verhaal alweer klaar. Nu lijkt ze weer een weesjongetje meegenomen te hebben naar haar hotelkamer???
Ja ik wilde dit net typenâŠ. Wtf⊠Ik ga echt bijna twijfelen of ze dit niet allemaal verzint want wtf
Ik ken ook al die mensen niet van die trip, zie nu alleen een verklaring van die betreffende dude voorbij komen op juicechannel voor de geĂŻnteresseerde. Komt erop neer dat Anna ook heel veel dingen heeft gedaan of heeft verdraaid en hij heeft maar een akkefietje gehad met haar dus alle haat is niet terecht.
In welke wereld lijkt het ook een goed idee om een random wildvreemd jongetje van het strand mee naar je hotelkamer te nemen voor een warme douche en hem vervolgens in je bed te laten liggen?
Ze had al gezeik met de politie toch? Klinkt als een strak plan. En dat ze het dan ook post als cliffhanger van jonguuuns wat ik nu weer meemaak in mijn knotsgekke leven!!1!
Is ze nou gewoon fucking naĂŻef met een white savior complex of een social media eindbaas?
Huh hij zegt toch helemaal niet dat anna dingen verdraait heeft? Alleen dat hij een akkefietje met haar heeft gehad omdag iemand hem leugens over anna had verteld?
ook echt âheel veel videos gemaaktâ (van dat jongetje dus???) en het niet gewoon vertellen maar een deel 1 en deel 2 maken. WAT IS DIT dit is echt de overtreffendste trap ooit van vrijwilligerswerk doen en op tinder een foto van je witte zelf tussen de Afrikaanse kindjes zetten, echt helemaal megalomaan deze vrouw
Hmm nu ik het terug luister zegt hij dat idd, ik had het anders opgevat in eerste instantie, my bad.
Dit is gewoon echt niveau Lindsay Lohan die een kind probeerde te ontvoeren die op straat leefde. En toen meppen kreeg van de moeder.
Met Lindsay ging het heeeelemaal niet goed op dat moment
(Is de story van Lousje alweer verdwenen?)
Yep
Ze heeft nu twee stories geplaatst waarin ze zegt dat ze een inschattingsfout heeft gemaakt en niet het beeld van white savior neer wil zetten. Behoorlijke inschattingsfout ja ![]()
Ik ken die persoon niet waarover het al een tijdje gaat en wil ook niet op haar insta kijken, maar ik word een beetje misselijk van de verhalen. De kritiek op mensen die mommybloggers volgen die hun kind in beeld brengen geldt hier toch ook?! Je houdt deze zieke white saviourism en trainwreck mee in stand door te blijven kijken en er hier zoveel over te praten, wat weer véél meer views genereert = inkomsten voor haar = nog meer rare dingen blijven doen.
hahahah ik moest hier ook aan denken!!
Hij is niet (alleen) de persoon waarover haar eerste video ging
Oh ik heb de videoâs van Lousje gemist en ze zijn nu alweer offline. Wat zegt ze precies?! Want dit kaaaaan toch niet???
Helemaal eens!! Ze is dus zo te zien bij mij om de hoek komen wonen, ben haar al tegengekomen in de supermarkt ![]()
![]()
Nee ja niet dat ze iets verkeerd deed haha, maar ik hou juist van mn saaie influencer-arme stad
Naahh, een beetje Roomy kan iedere saaie stad wel gebruiken toch?
Kan nu al niet wachten op posts over gekke kleding/kleuren-combinaties en waarom mensen naar dr kijken. Dat soort content maakte ze in Amsterdam namelijk ook al, met die gekke muts!
Houd wel van een beetje opschudding. Go Roomy!
Met of zonder hond?
Dit vraagt om mijn zwaar overdreven en ziekelijk geobsedeerde skills:
âJongens ik heb echt iets zo LIJPS meegemaakt weer, en ik heb allemaal videoâs gemaakt want ik wist gewoon zeker DIT GAAN JULLIE NOOIT GELOVEN. Ik lig dus gister op het strand en er ligt 1 bedje naast mij die is leeg want mijn vriendin was ergens anders. En er komt een IN LIEF jongetje op dat bedje zitten en we raken in gesprek. En hij praat heel goed Engels en ik vraag hem wat hij aan het doen is en zegt hij ja mijn vader is 2 weken geleden overleden en daarom slaap ik nu al twee weken op het strand want er is niemand die voor me zorgt. Uhh Ja dan moet ik al huilen. Waarom dan waar is je moeder? Ja mijn moeder is al bij de geboorte overleden, tante en ooms heb ik niet, nooit leren kennen. En had je vader geen vrienden dan? Nee is een hele verlegen man.â
âJa raar verhaal weer maar ik kon het gewoon door mijn tranen kon ik het allemaal even niet meer overzien. Dus nou ja ik had hem wat drinken en eten gegeven. Op een gegeven moment zegt hij ik heb het heel koud, terwijl het is hier natuurlijk 40 graden. Dus ik hem meenemen naar mijn hotelkamer, een warme douche gegeven en ik had hem in mijn bed gelegd. En ik haal op een gegeven moment die vriendin van mij erbij. Ja Nien ik heb toch iets weer op mijn hals gehaald! Ik weet gewoon niet wat ik moet doen! En dat arme jongentje is helemaal alleen en die wil zo graag naar school en hij wil de nieuwe Chris Brown worden. Nou goed en uiteindelijk kwam mijn vriendin met het idee we gaan nu naar SOS kinderdorpen en dan gaan we even uitzoeken wat we met dit jongentje gaan doen. Dus wij daar heen en het volgende deel vertel ik in deel 2!â
Besef dat ze eerder die dag dus deze video op haar laptop aan het editten was, hier een beeld van deelde met de caption âJullie geloven NOOIT wat me nu weer is overkomen video vanavond online!â en dat dit deel een paar uur online heeft gestaan voordat het besef bij haar kwam dat dit totaal bizar is?! En dat ze het in haar excuus post dan ook gooit op âmaar ik wou alleen bewustwording creeĂ«ren?!â.
Stel je voor dat dit een man was geweest die een klein kind zijn hotelkamer mee in had genomen en onder de douche had gezet en in zn bed had gelegd. Het is een volwassen vrouw die gewoon een kind zowat ontvoerd, en zij denkt dat het probleem is dat ze een kwetsbaar kind zijn verhaal als content gebruikte? De hele actie van als witte vrouw in een land waar je de taal niet spreekt en de cultuur niet begrijpt een kind van straat halen en in je hotelkamer opsluiten klinkt gewoon crimineel.
En ook bewustwording over wat Lousje? De helft van de bevolking van Senegal leeft in armoede, 17% heeft structureel honger, duizenden weeskinderen. Sowieso leven wereldwijd 800 miljoen mensen in armoede, denk je nou echt dat jij degene bent die daarvoor bewustwording gaat creeëren? Wat wou je doen? Nog eens 20.000 ophalen voor dit jongentje?
De zelfverzekerheid die zij heeft is bizarro, ik begrijp ook niet dat ze zo verbaasd is dat in Senegal zoveel kinderen in armoede leven, heeft ze wel eens een google search gedaan naar dat land? Dat ze ook zegt dat dit haar allemaal overkomt?!
Dit is gewoon alles wat er mis is met influencers in één zin.
Al denk ik misschien echt dat zij een manie heeft nu en dat dit verder gaat dan influencerpilled zijn (zie mijn eerdere Lohan opmerking) want HOEZO NEEM JE EEN KIND MEE NAAR EEN HOTEL
Ja what the fuckkkkk???
Leuk dat ze open staat voor kritiek en die video weghaalt, maar laten we vooral even niet vergeten dat zij echt enorm rare dingen doet en halsoverkop zichzelf in dingen stort? Het is helemaal niet âwat is me nu weer overkomenâ maar vooral âwat voor ondoordachte dingen doe ik nu weerâ