Oh ik heb de video’s van Lousje gemist en ze zijn nu alweer offline. Wat zegt ze precies?! Want dit kaaaaan toch niet???
Helemaal eens!! Ze is dus zo te zien bij mij om de hoek komen wonen, ben haar al tegengekomen in de supermarkt ![]()
![]()
Nee ja niet dat ze iets verkeerd deed haha, maar ik hou juist van mn saaie influencer-arme stad
Naahh, een beetje Roomy kan iedere saaie stad wel gebruiken toch?
Kan nu al niet wachten op posts over gekke kleding/kleuren-combinaties en waarom mensen naar dr kijken. Dat soort content maakte ze in Amsterdam namelijk ook al, met die gekke muts!
Houd wel van een beetje opschudding. Go Roomy!
Met of zonder hond?
Dit vraagt om mijn zwaar overdreven en ziekelijk geobsedeerde skills:
“Jongens ik heb echt iets zo LIJPS meegemaakt weer, en ik heb allemaal video’s gemaakt want ik wist gewoon zeker DIT GAAN JULLIE NOOIT GELOVEN. Ik lig dus gister op het strand en er ligt 1 bedje naast mij die is leeg want mijn vriendin was ergens anders. En er komt een IN LIEF jongetje op dat bedje zitten en we raken in gesprek. En hij praat heel goed Engels en ik vraag hem wat hij aan het doen is en zegt hij ja mijn vader is 2 weken geleden overleden en daarom slaap ik nu al twee weken op het strand want er is niemand die voor me zorgt. Uhh Ja dan moet ik al huilen. Waarom dan waar is je moeder? Ja mijn moeder is al bij de geboorte overleden, tante en ooms heb ik niet, nooit leren kennen. En had je vader geen vrienden dan? Nee is een hele verlegen man.”
“Ja raar verhaal weer maar ik kon het gewoon door mijn tranen kon ik het allemaal even niet meer overzien. Dus nou ja ik had hem wat drinken en eten gegeven. Op een gegeven moment zegt hij ik heb het heel koud, terwijl het is hier natuurlijk 40 graden. Dus ik hem meenemen naar mijn hotelkamer, een warme douche gegeven en ik had hem in mijn bed gelegd. En ik haal op een gegeven moment die vriendin van mij erbij. Ja Nien ik heb toch iets weer op mijn hals gehaald! Ik weet gewoon niet wat ik moet doen! En dat arme jongentje is helemaal alleen en die wil zo graag naar school en hij wil de nieuwe Chris Brown worden. Nou goed en uiteindelijk kwam mijn vriendin met het idee we gaan nu naar SOS kinderdorpen en dan gaan we even uitzoeken wat we met dit jongentje gaan doen. Dus wij daar heen en het volgende deel vertel ik in deel 2!”
Besef dat ze eerder die dag dus deze video op haar laptop aan het editten was, hier een beeld van deelde met de caption “Jullie geloven NOOIT wat me nu weer is overkomen video vanavond online!” en dat dit deel een paar uur online heeft gestaan voordat het besef bij haar kwam dat dit totaal bizar is?! En dat ze het in haar excuus post dan ook gooit op “maar ik wou alleen bewustwording creeëren?!”.
Stel je voor dat dit een man was geweest die een klein kind zijn hotelkamer mee in had genomen en onder de douche had gezet en in zn bed had gelegd. Het is een volwassen vrouw die gewoon een kind zowat ontvoerd, en zij denkt dat het probleem is dat ze een kwetsbaar kind zijn verhaal als content gebruikte? De hele actie van als witte vrouw in een land waar je de taal niet spreekt en de cultuur niet begrijpt een kind van straat halen en in je hotelkamer opsluiten klinkt gewoon crimineel.
En ook bewustwording over wat Lousje? De helft van de bevolking van Senegal leeft in armoede, 17% heeft structureel honger, duizenden weeskinderen. Sowieso leven wereldwijd 800 miljoen mensen in armoede, denk je nou echt dat jij degene bent die daarvoor bewustwording gaat creeëren? Wat wou je doen? Nog eens 20.000 ophalen voor dit jongentje?
De zelfverzekerheid die zij heeft is bizarro, ik begrijp ook niet dat ze zo verbaasd is dat in Senegal zoveel kinderen in armoede leven, heeft ze wel eens een google search gedaan naar dat land? Dat ze ook zegt dat dit haar allemaal overkomt?!
Dit is gewoon alles wat er mis is met influencers in één zin.
Al denk ik misschien echt dat zij een manie heeft nu en dat dit verder gaat dan influencerpilled zijn (zie mijn eerdere Lohan opmerking) want HOEZO NEEM JE EEN KIND MEE NAAR EEN HOTEL
Ja what the fuckkkkk???
Leuk dat ze open staat voor kritiek en die video weghaalt, maar laten we vooral even niet vergeten dat zij echt enorm rare dingen doet en halsoverkop zichzelf in dingen stort? Het is helemaal niet ‘wat is me nu weer overkomen’ maar vooral ‘wat voor ondoordachte dingen doe ik nu weer’
Ja gek genoeg is het mij nog nooit overkomen dat ik een kind van het strand pluk en meeneem naar m’n hotelkamer.
Dit is denk ik wel de impulsiefste persoon die ik ooit heb gezien. Tot op een bepaalde hoogte vond ik dat wel leuk om te volgen maar het slaat nu wel door. Echt vrouw denk af en toe gewoon 1 seconde na dan zie je toch meteen dat dit een slecht plan is?
Thanks voor je uitgebreide samenvatting.
Manmanman… Soms heb ik gewoon ergens geen woorden voor.
Dat punt heb ik nu bereikt.
Impulsief maar ook echt wereldvreemd (terwijl ze naar eigen zeggen toch echt veel van de wereld heeft gezien). Niet alleen in Senegal is ellende, kijk een keer in het nieuws, of in een Nederlandse achterstandswijk (hier in NL leeft ook 1 op 9 kinderen in armoede). Hoe kan het dan dat je helemaal overstuur en emotioneel raakt als je ellende ziet daar? En dan ook nog denkt dat jij (met hulp van je volgers) deze ellende kan gaan oplossen? Terwijl ze haar eigen leven niet eens op orde krijgt.
Volgens mij is ze gewoon niet zo slim? Ze doet hele gekke dingen en pas als anderen er iets over zeggen lijkt ze daarin mee te gaan. Maar ze komt op mij over als iemand die niet zelf kan denken en heel beïnvloedbaar is.

Ook geen woorden meer voor eigenlijk
Weet ik.
Wat is zij vermoeiend zeg. Nog los van de domheid, is haar verhaal ook steeds anders. Beetje Marlotte vibes krijg ik ervan hahahha. Zij is de scam.
Nee zij is geen scam, dat geloof ik echt niet. Zij heeft gewoon een enorm redderscomplex en stort overal in zonder door te hebben dat ze met kwetsbare mensen te maken heeft en zelf ook heel kwetsbaar is om gebruikt te worden.
Dit gaat echt wel verder dan ‘niet heel slim zijn’
Het was dus letterlijk wel een scam van dat kind (en terecht hoor, ik zou het ook proberen als ik hem was) hij woonde niet op het strand, heeft wel een oom en tante en z’n moeder is niet dood.
Hoe heeft ze dat niet door zelfs nadat ze de details heeft mijn god wat naïef
“Hij is weer veilig”
Hij was nooit onveilig maar was gewoon op t strand een witte toerist aan het scammen??? Ze blijft gewoon volhouden dat ze iets goeds gedaan heeft ipv gewoon misleid te zijn door een kind ![]()
Hahaha “nee was geen scam, hij was niet helemaal eerlijk”
Ja sorry mensen, ik heb nu ook niks leuks meer te zeggen over haar…