Het influencertopic #25

Ja gek genoeg is het mij nog nooit overkomen dat ik een kind van het strand pluk en meeneem naar m’n hotelkamer.

Dit is denk ik wel de impulsiefste persoon die ik ooit heb gezien. Tot op een bepaalde hoogte vond ik dat wel leuk om te volgen maar het slaat nu wel door. Echt vrouw denk af en toe gewoon 1 seconde na dan zie je toch meteen dat dit een slecht plan is?

4 likes

Thanks voor je uitgebreide samenvatting.

Manmanman… Soms heb ik gewoon ergens geen woorden voor.
Dat punt heb ik nu bereikt.

6 likes

Impulsief maar ook echt wereldvreemd (terwijl ze naar eigen zeggen toch echt veel van de wereld heeft gezien). Niet alleen in Senegal is ellende, kijk een keer in het nieuws, of in een Nederlandse achterstandswijk (hier in NL leeft ook 1 op 9 kinderen in armoede). Hoe kan het dan dat je helemaal overstuur en emotioneel raakt als je ellende ziet daar? En dan ook nog denkt dat jij (met hulp van je volgers) deze ellende kan gaan oplossen? Terwijl ze haar eigen leven niet eens op orde krijgt.

4 likes

Volgens mij is ze gewoon niet zo slim? Ze doet hele gekke dingen en pas als anderen er iets over zeggen lijkt ze daarin mee te gaan. Maar ze komt op mij over als iemand die niet zelf kan denken en heel beïnvloedbaar is.

3 likes

image

Ook geen woorden meer voor eigenlijk

4 likes

Weet ik.

5 likes

Wat is zij vermoeiend zeg. Nog los van de domheid, is haar verhaal ook steeds anders. Beetje Marlotte vibes krijg ik ervan hahahha. Zij is de scam.

5 likes

Nee zij is geen scam, dat geloof ik echt niet. Zij heeft gewoon een enorm redderscomplex en stort overal in zonder door te hebben dat ze met kwetsbare mensen te maken heeft en zelf ook heel kwetsbaar is om gebruikt te worden.

11 likes

Dit gaat echt wel verder dan ‘niet heel slim zijn’

8 likes

Het was dus letterlijk wel een scam van dat kind (en terecht hoor, ik zou het ook proberen als ik hem was) hij woonde niet op het strand, heeft wel een oom en tante en z’n moeder is niet dood.

Hoe heeft ze dat niet door zelfs nadat ze de details heeft mijn god wat naïef

17 likes

“Hij is weer veilig”

Hij was nooit onveilig maar was gewoon op t strand een witte toerist aan het scammen??? Ze blijft gewoon volhouden dat ze iets goeds gedaan heeft ipv gewoon misleid te zijn door een kind :joy:

22 likes

Hahaha “nee was geen scam, hij was niet helemaal eerlijk”

10 likes

Ja sorry mensen, ik heb nu ook niks leuks meer te zeggen over haar…

9 likes

Als zelfs jij hier niks positiefs meer over kan zeggen, waar moet het dan heen met de wereld :sob:

4 likes

@kastanjeboom @itakepictures

Ja bedoel zou me niets verbazen als ze straks ineens “bestolen” is of “vlucht” en het geld oepsie weg is.

Of omdat ze ook aanbiedt terug te betalen, en niet in dit “project” steekt, veel donoren zeggen nee je mag het zelf houden, kassa

Dit ook weer, hoe kun je zo zijn.

5 likes

Ik snap in die uitleg/‘excuus’video ook niet dat ze eigenlijk vooral terugkomt op het filmen of het vertellen ervan en niet op het feit dat ze gewoon een fucking kind meegenomen heeft naar haar hotel. Dat is geen kwestie van een ‘leerproces’ over cultuur of whatever hoe ze het zelf noemt, maar in elke wereld is dat gewoon hartstikke fout.

Al haar situaties zijn echt een schoolvoorbeeld waarom ontwikkelingswerk door professionals gedaan moet worden.

18 likes

Ze is gewoon een gekkie. Heeft ook een keer mensen in de trevifontein geduwd.

4 likes

Wat een rare gender reveal bij Vera. Eerst een stukje gewone reveal en dan ineens een switch naar spon voor een blikje cola om zogenaamd te proosten op het geslacht van je baby? :face_with_raised_eyebrow:

17 likes

Ja ik twijfelde ook of het nou een advertentie was? Lijkt er wel op met die twee blikjes uit die nieuwe lijn van Coca cola, maar zie nergens AD staan?

Ze maken in dit filmpje natuurlijk een alle gender reveal filmpjes een beetje belachelijk, maar als het echt zo is dat dit een AD is dan vind ik het echt 10x meer cringe om op die manier je ongeboren baby al in te zetten voor advertenties dan dat je een gender reveal filmpje opneemt.

14 likes

Vera Uru heeft nu ook een filmpje met die cola maar staat ook geen ad bij

4 likes