Als zelfs jij hier niks positiefs meer over kan zeggen, waar moet het dan heen met de wereld ![]()
Ja bedoel zou me niets verbazen als ze straks ineens âbestolenâ is of âvluchtâ en het geld oepsie weg is.
Of omdat ze ook aanbiedt terug te betalen, en niet in dit âprojectâ steekt, veel donoren zeggen nee je mag het zelf houden, kassa
Dit ook weer, hoe kun je zo zijn.
Ik snap in die uitleg/âexcuusâvideo ook niet dat ze eigenlijk vooral terugkomt op het filmen of het vertellen ervan en niet op het feit dat ze gewoon een fucking kind meegenomen heeft naar haar hotel. Dat is geen kwestie van een âleerprocesâ over cultuur of whatever hoe ze het zelf noemt, maar in elke wereld is dat gewoon hartstikke fout.
Al haar situaties zijn echt een schoolvoorbeeld waarom ontwikkelingswerk door professionals gedaan moet worden.
Ze is gewoon een gekkie. Heeft ook een keer mensen in de trevifontein geduwd.
Wat een rare gender reveal bij Vera. Eerst een stukje gewone reveal en dan ineens een switch naar spon voor een blikje cola om zogenaamd te proosten op het geslacht van je baby? ![]()
Ja ik twijfelde ook of het nou een advertentie was? Lijkt er wel op met die twee blikjes uit die nieuwe lijn van Coca cola, maar zie nergens AD staan?
Ze maken in dit filmpje natuurlijk een alle gender reveal filmpjes een beetje belachelijk, maar als het echt zo is dat dit een AD is dan vind ik het echt 10x meer cringe om op die manier je ongeboren baby al in te zetten voor advertenties dan dat je een gender reveal filmpje opneemt.
Vera Uru heeft nu ook een filmpje met die cola maar staat ook geen ad bij
Ik zag net ook bij iemand op tiktok zoân filmpje met zoân cola. 100% een ad. Vind het erg cringe van vera. Vind haar echt met de maand minder sympatiek.
Dan ben je straks 15 en dan kijk je het filmpje van je gender reveal en zie je dat het een ad was ![]()
Zou me echt niks boeien denk ik
Het is tenminste spon van coca cola. Dat zou een vijftienjarige nog wel tof vinden.
Als het was gesponsord door een b merk toiletverfrisser, was het nog erger
Ach als die 8k ofzo je ouders goed doen, prima!
Benieuwd wanneer de BDS girlies de post van Vera ontdekken
Met zoân champagneglas in een taart is niet eens zoân ontzettend cringey manier van gender reveal dus raar dat Vera daar dan de draak mee steekt.
8k voor de studierekening! ![]()
Lijkt me wel. Er zijn ineens meerdere vloggers/influencers die ineens die blikjes showen. De ene subtiel. De andere wat minder.
Vera draait dat blikje ook nog zo half naar de camera lijkt het. En anders zou je toch ook je drinken gewoon in een glas doen lijkt me? Ziet er sowieso leuker uit.
Maar goed het past wel weer in hetzelfde rijtje als die cringe venus ads haha
Op de baby investeringsrekening!
Het zijn nu alle boymoms zo te zien
Noemen moeders van meisjes zich trouwens ook girlmom? Want ik zie boymom veel vaker voorkomen maar misschien is dat toeval?
Jawel, maar boymoms zijn echt next level en veel meer te zien op socials
@Schaakmat omg janken. âVan de taart kregen we de schijt, maar dankzij Ambi Pur rook onze wc nog lavendelfrisâ #momlife
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Het influencertopic #25 (Deel 12).