Het influencertopic #25

Maar ik ben toch niet degene die hier mensen aan het beroordelen is?

5 likes

Als neutrale lezer kwam je omschrijving over de inwoners van Zutphen niet per se niet-veroordelend over, maar misschien was dat mijn interpretatie dan. Hoe influencers praten, waar ze wonen en waar ze eigenlijk vandaan komen zal me sowieso eigenlijk een grote worst wezen, so I’ll let myself out. :sweat_smile:

4 likes

Zutphen is Twente :joy::joy:

5 likes

Ja denk ik want love Zutphen. Zou er best willen wonen.

3 likes

Ahhhh, jaloezie dus! (Grapje. :crazy_face:)

8 likes

Twente is Overijssel en Achterhoek Gelderland :grimacing:. Zutphen is wel Achterhoek hoor maar wordt door de meeste achterhoekers als te stads gezien om er echt bij te horen. Theoretisch is Gelderland ten oosten van de IJssel, Achterhoek.

7 likes

Oeps ja Zutphen is idd Gelderland idd haha. Ik heb een relatie gehad met een achterhoeker maar niemand daar vond Zutphen erbij horen :joy:

3 likes

Never forget dat ik als Hagenees tegen familie van mijn vriend uit Twente zei: “Jullie komen toch uit de Achterhoek?”

The shaaaame. :sob:

5 likes

BOEIEEEEEEE

66 likes

Doet zij een typetje? Ik dacht dat ze echt zo was en vind haar muziek tof :cry:

1 like

Zutphen was vroeger al een stuk progressiever dan andere dorpen en steden in de achterhoek inderdaad. Vaak ook de reden waarom de plattelandachterhoekers een hekel hadden aan Zutphen hahahha.
In een van die dorpen moest en zou het regenboogzebrapad verwijderd worden, want: “dat lhbtq+ wordt door de strot geduwd!!!”

Tltr Zutphen wordt als te modern gezien door veel achterhoekers

7 likes

Ik mis Lula

37 likes

Jongens wtf

9 likes

Nee. Echt stoppen nu

11 likes

Je zit in het influencertopic… Ik denk dat weinig mensen hier geïnteresseerd zijn in hoe progressief Zutphen is.

16 likes

Ja ja hahhaa ik stop al hoor

5 likes

Waar ís Lula eigenlijk???

5 likes

Die had geen hoop meer op een fatsoenlijk influencertopic

22 likes

Denk dat we die uitleg nooit gaan krijgen, stilletjes de ruimte verlaten

8 likes

Monica Geuze is weer single

10 likes