Het influencertopic #25

Net gaan samenwonen in het nieuwe peperdure huis… net als met de vorige ex. Maar goed zal wel volledig van haar zijn

9 likes

Ik luister haar podcast regelmatig en had dit niet verwacht

5 likes

Volgens mij is dat haar eigen huis

8 likes

Waar zie je dit?

*zie het al, gewoon even googlen :wink:

1 like

Haha wauw ik zie nu toch een vreselijke TikTok van iamtheknees. Ze filmt zichzelf overduidelijk vanuit een hoek waarbij haar zuigzoen pérfect zichtbaar is terwijl haar haar mooi over haar schouders gedrapeerd is waardoor je een full focus op de zuigzoen hebt. En dan ging ze aan een andere Jamaicaan in de supermarkt vragen waarom mannen een zuigzoen in haar nek achter laten :skull::skull::skull:

28 likes

Ik zie haar ook hele tijd in wazige lives langskomen? Volg haar niet maar ik ben blijkbaar de doelgroep :wink:

9 likes

Neeee ik wil de doelgroep niet zijn van deze ellende :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ja ik weet niet welke kant zij op wil met haar content, maar ik vind het gruwelijk cringe allemaal.

9 likes

Ik vind dat bij haar best jammer om te zien, was volgens mij wel een leuke meid, maar krijg nu al poosje het gevoel dat ze allerlei dingen doet om maar influencer te kunnen blijven. Een aantal mensen hier zijn niet enthousiast over een Sanne die de hele tijd affiliate linkjes in stories noemt, of die Kaya waar het laatst over ging, maar die doen wel dingen die bij ze kloppen ofzo, niet alles maar voor de views.

(Moet ineens denken aan Jiami, die al zo jong influencer werd en dat blijkbaar heeft losgelaten. Zag dat haar laatste post een jaar geleden is inmiddels. Echt wel tof dat iemand zo bij zichzelf blijft en besluit niet alleen de roem en het geld na te jagen.)

7 likes

Ik kwam iets tegen van Joosje van Steenbergen, dacht echt even dat dit een parodie was?
Maar vlg mij toch wel haar eigen manier van praten

3 likes

Haha ik moest ineens ook aan Joy van Beautynezz denken, maar die is ineens geen 11 meer maar een volwassen vrouw en nu voel ik me oud.

12 likes

Mo is uit elkaar met die saaie semi profvoetballer. Moooooi, nu weer terug naar Rijk. Dat was echt mijn favoriete Mo era

23 likes

Ik gok ook dat ze geen juf meer is…?

6 likes

Jiamie volgde ik ook altijd, leuke meid en snap ook dat ze het influencerleven achter zich gelaten heeft.
Vond Diana van d is for dizzle ook altijd leuk om te volgen, zij heeft 3 jaar terug besloten haar influencer carrière aan de wilgen te hangen.
Merk dat ik zelf tegenwoordig ook nog maar weinig mensen leuk vind om echt te volgen, misschien ben ik het zelf ook een beetje ontgroeid :sweat_smile:

8 likes

Ze schijnt nu met die rapper Kevin te gaan

6 likes

Die Viccle heeft zijn Lowlands backpack laten staan in een koffietent in Amsterdam (:skull:) en ik denk gelijk oh dit zal wel weer een of andere merkactivatie zijn ofzo

Of hij is echt zó dom.

13 likes

Bij Bol.com kun je je bestelling direct op Lowlands oppikken. Dus als hij straks nieuwe luchtbedden en een tent op Bol.com bestelt dan weten we hoe laat het is.

30 likes

Hij heeft hem op straat laten staan… ik wil zeggen hoe dan?? Maar het zou mij ook kunnen overkomen, in stress en haast ben ik alles kwijt of laat ik ergens liggen.

@Keroppi als het een ad is, vind ik het echt een stomme ad en ook nogal laat?? Dan is het alvast reclame voor volgend ajar lowlands?

5 likes

Ik heb nu al influencers gezien in een TK Maxx tent en in een Hunkemöller camper. Wel een beetje jaloers op dat level aan comfort (en natuurlijk dat ze daar gratis rondlopen)

Kon hier dan wel weer om lachen (De Speld): ​Emma (19) puzzelt al weken voor Lowlands naar welke merk-activaties ze gaat

8 likes

Nee want het wordt direct bezorgd

5 likes