Het influencertopic #25

O wow waar ben je deze juice tegengekomen?

1 like

Dit kan toch iedereen een keer gebeuren :joy:

2 likes

Als ze haar patroon voortzet, heeft ze binnen een jaar waarschijnlijk weer een nieuwe vriend

13 likes

Nee vind dat echt kapot dom, let gewoon op je tas

7 likes

Oef ik vind hem wel knap hoor! Mooi stel om te zien ook (moest altijd heel erg lachen in de podcast over al zijn allergieƫn incl roken en dat Mo dan dat alsnog heel lastig vond om niet te doen)

Ik kom wel eens bij Almere City in het stadion en daar heb ik wel eens 90 minuten met hartjesogen naar de bank (hij is niet heel goed?) zitten staren tot milde irritatie van mijn vriend :wink:.

6 likes

Haha als dat zo is heeft ze wel een duidelijk type; (c-niveau) voetballers en rappers.

Hoe dank ook verdrietig voor Monica

8 likes

En voor ZL.

15 likes

Dankzij hun podcast lees ik ā€˜ZL’ op dezelfde irritante manier als waarop Kaj ā€˜ZL’ uitspreekt.

22 likes

ZL!!! ZL JE MOEDER LIGT IN BED MET MAURICE!!!

30 likes

Same daarom zei ik t ook zo :joy::joy::joy:

6 likes

ZE IS IPPA AAN ā€˜T GEEEEVEEEEEN

23 likes

Kevin = Jorik x Rijk in mijn ogen

15 likes

Als je kevin heet ben je sowieso een pauper

19 likes

Hoe spreekt hij ZL uit dan?

5 likes

Hij zal t niet zo uitspreken maar was een grapje in hun podcast. Gewoon letterlijk ZL (zet el).

4 likes

Dont do it. Dit is echt alleen leuk als je de podcast luistert.

9 likes

Zo dus: TikTok - Make Your Day

7 likes

Cringe :sweat_smile:

6 likes

Npu haha lijkt toch geen ad nu hij weer terug is naar A’dam om zaken opnieuw te kopen/halen… Vind t wel sneu nu :sweat_smile:(ja en dom, maar het zou mij ook kunnen overkomen).

1 like

Ik zag Cynthia op Terschelling en wat heeft ze (ineens) lang haar. Heeft ze weer extensions dat iemand weet? Had ze jaaaren geleden wel in haar Misslipglosstijd.

2 likes