Het influencertopic #25

Nou, echt dit! Zooo’n rare vibe.

5 likes

Ze heeft toch al jaren lang haar, dus het kan best haar eigen haar zijn.

10 likes

Moderosa claimt op insta dat ze dun blijft door “doordeweeks carbs te vermijden”. Wat een onzin

7 likes

Wat is dat voor nonsens en waarom deelt ze dat met haar volgers :neutral_face:

8 likes

Het was een q&a, iemand vroeg hoe ze zo “skinny” bleef, sowieso een rare vraag

6 likes

Ze trouwt morgen, zal het misschien hebben laten groeien daarvoor?

2 likes

Imo had ze die vraag anders kunnen beantwoorden. Daar moet ik wel meteen bij zeggen, dat als je daadwerkelijk denkt dat carbs de vijand zijn je waarschijnlijk niet beseft hoe toxic het vermijden ervan is.

8 likes

Vind ik ook!!! Carbs zijn gewoon nodig. En ze hebben weinig te maken met afvallen, want koolhydraten zijn niet per se hoog in calorieen…

11 likes

Dit! Carbs zijn bouwstenen voor het hele lichaam.

7 likes

Ja zou kunnen hoor! Voor mijn gevoel had ze nog steeds dat halflange :stuck_out_tongue:

5 likes

Gio op vakantie is echt m’n favo hatewatch :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: hij is nu met Lynn op Bali, heeft een huis geboekt dat nog groter is dan z’n eigen Willebrord villa en eet de hele dag pizza, friet en kroketten

Zelfs toen ze bij Lynn haar oma op bezoek waren bestelde hij een tosti :sob::sob: terwijl die fam aan de Soto zat

20 likes

Zou wel gezellig zijn, kan ik haar spotten want zijn studio zit in mijn favo terrasstraat. Zag hem vandaag wel, alleen zonder Mo. Tot zover mijn report.

9 likes

Sorry maar waar is deze man bekend van?

4 likes

Hij is rapper.

9 likes

Ah ga dadelijk ff kijken. Love to hate

5 likes

Ik had een tijdje geleden gepost over het account ellenenkoen en hun twin flame journey, maar nu ineens kwam dat account weer op mijn FY en noemde ze hem in elk filmpje kwarrel!? Nou verassing, het ging toch even uit, maar ze zijn het nu langzaam weer aan het onderzoeken.
Dat het uitging is juist heel typerend voor twin flames omdat je in zo een hoge energie komt te zitten! Dus heel normaal en daar heeft ze ook weer filmpjes over gemaakt.

Echt heel knap hoe zulle mensen elke gebeurtenis kunnen omdraaien :joy: het account heet nu trouwens ook weer anders, maar hij draagt nog steeds weinig shirts

10 likes

Heel triest dat hier weer een kind tussen zit… In de ene post noemt ze zich alleenstaande moeder, een maand later is haar kwarrel weer bonuspapa. Hoe pijnlijk is dat voor dat kind…

5 likes

Ja en alles met het kind wordt ook gefilmd. Ik vind het echt heel zielig.

6 likes

Ik snap echt totaal niet wat hier allemaal staat??

Wtf is een kwarrel en een twin flame en alles dat hier staat :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

28 likes

Kwarrel is een kwaliteitsscharrel. Twin flames is een ander woord voor soulmates (ongeveer).

7 likes