Het influencertopic #25

Zou wel gezellig zijn, kan ik haar spotten want zijn studio zit in mijn favo terrasstraat. Zag hem vandaag wel, alleen zonder Mo. Tot zover mijn report.

9 likes

Sorry maar waar is deze man bekend van?

4 likes

Hij is rapper.

9 likes

Ah ga dadelijk ff kijken. Love to hate

5 likes

Ik had een tijdje geleden gepost over het account ellenenkoen en hun twin flame journey, maar nu ineens kwam dat account weer op mijn FY en noemde ze hem in elk filmpje kwarrel!? Nou verassing, het ging toch even uit, maar ze zijn het nu langzaam weer aan het onderzoeken.
Dat het uitging is juist heel typerend voor twin flames omdat je in zo een hoge energie komt te zitten! Dus heel normaal en daar heeft ze ook weer filmpjes over gemaakt.

Echt heel knap hoe zulle mensen elke gebeurtenis kunnen omdraaien :joy: het account heet nu trouwens ook weer anders, maar hij draagt nog steeds weinig shirts

10 likes

Heel triest dat hier weer een kind tussen zit… In de ene post noemt ze zich alleenstaande moeder, een maand later is haar kwarrel weer bonuspapa. Hoe pijnlijk is dat voor dat kind…

5 likes

Ja en alles met het kind wordt ook gefilmd. Ik vind het echt heel zielig.

6 likes

Ik snap echt totaal niet wat hier allemaal staat??

Wtf is een kwarrel en een twin flame en alles dat hier staat :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

28 likes

Kwarrel is een kwaliteitsscharrel. Twin flames is een ander woord voor soulmates (ongeveer).

7 likes

Ben nog geen 30 maar voel me opeens erg oud.

32 likes

My god :sob::sob::sob:

9 likes

Ja en de vrouw van dat account noemt het allemaal zelf zo he! Maar ze doet ook aan human design, dus dit past helemaal in het zelfde straatje.

@Luzarl ja enige toevoeging aan twin flames is nog dat hier een podcast en serie over uitgebracht is omdat dit echt een zieke sekte was! Dus ik vind het ook echt vreemd als je die term nog wil gebruiken.

5 likes

Zitten ze zelf niet bij die sekte?

5 likes

Wow!! Wat zag Cynthia er prachtig uit op haar bruiloft.

25 likes

Heel chique!

4 likes

Foto’s voor de instalozen? Of mag dat niet?

6 likes
13 likes

Haha werkt dit echt?

6 likes

Ja het werkt echt. Ook als je bijv. geblokkeerd bent door een niet privé account kun je wel alle posts en stories zien.

10 likes

Zal wel gespond zijn door andrelon ofzo

6 likes