Ben nog geen 30 maar voel me opeens erg oud.
My god ![]()
![]()
![]()
Ja en de vrouw van dat account noemt het allemaal zelf zo he! Maar ze doet ook aan human design, dus dit past helemaal in het zelfde straatje.
@Luzarl ja enige toevoeging aan twin flames is nog dat hier een podcast en serie over uitgebracht is omdat dit echt een zieke sekte was! Dus ik vind het ook echt vreemd als je die term nog wil gebruiken.
Zitten ze zelf niet bij die sekte?
Wow!! Wat zag Cynthia er prachtig uit op haar bruiloft.
Heel chique!
Foto’s voor de instalozen? Of mag dat niet?
Haha werkt dit echt?
Ja het werkt echt. Ook als je bijv. geblokkeerd bent door een niet privé account kun je wel alle posts en stories zien.
Zal wel gespond zijn door andrelon ofzo
Ja echt prachtig! Haar vriend steekt wel een beetje af ![]()
*man
is een typetje helaas, volgens mij heeft ze dit personage voor haar afstudeerproject bedacht. Ik vind haar niet zo leuk meer sinds ik dat weet
Nou ik nu ook niet meer!
Maar niet gedeeld op socials toch? Vast niet handig met groot aantal schuldeisers dat meekijkt.
Maar ben je echt zo zuur? Iemand die alles wat ze had opgebouwd weer weg heeft moeten doen en dan ook nog er bovenop zitten met wat voor ‘leuke’ dingen ze doet, dan moet je eigen leven wel echt tering saai en doelloos zijn.
Ik vind mijn leven idd te leuk om me te druk te maken over mensen die een keer wat leuks doen in hun leven. ![]()
Beetje hetzelfde als van die mensen die helemaal zuur gaan doen als iemand met een burn-out oid een keertje wat leuks gaat doen.
Precies dit idd. Maar ze heeft haar berichten verwijderd ![]()
Kent iemand hier Tirza on tour?
Heb laatst random vlogs gekeken tijdens werk, toen kwam ik haar tegen en nu ben ik hooked.
Vooral mega veel respect hoe ze met een mega bus easy door Parijs rijdt.
Dan is mijn niet heel bruisende kantoorbaan toch eigenlijk gewoon saai in vergelijking ![]()