Ja, leuke vlogs maakt ze en in korte tijd heeft ze echt veel views gekregen zag ik! Voor de school waar ik werk is zij wel eens onze buschauffeur geweest.
Teringjammer weer dat geverwijder ![]()
Omg claire(lucia) koopt nóg een huis? Ff hoeveel huizen bezit die meid? In Barcelona in Amsterdam en nu weer een huis? Wrm heeft zij zoveel huizen (en zo’n mooie huid)???
Ja en het is ook echt een kast van een huis
Klein beetje jaloers
Jaaa hier ook fan haha. We zitten er hier thuis elke zondag klaar voor. ![]()
Haha wat een eeuwige onrust in die meid
Jaa vind haar ook leuk!! Net als itchy boots. Ook heel leuk om te kijken. En zat een tijdje ook towtrucktim te kijken ![]()
Huhhh hoe verdient zij haar centen? Zij heeft toch niet zoveel volgers ofzo
Ik mis iets haha
Ze zegt steeds ons huis maar volgens mij had haar vriend het huis gekocht die ze aan het verbouwen waren. En ik vraag mij af of ze het nieuwe huis samen met haar vriend koopt of dat haar vriend het alleen koopt. Claire heeft namelijk wel een talent voor dingen een beetje overdrijven. Maar wat een onrust inderdaad
Ja ze zei ook dat ze het samen hebben gekocht in Amsterdam. Echt bizar ja: enorm huis in Amsterdam op a-locatie, huis in Barcelona ook op a-locatie en nu deze villa (zo ziet het uit tenminste). En heeft ze ook nog haar appartement in Amsterdam?
Ik denk verhuur van haar huis in Barcelona en Amsterdam, rijke familie en gaan ze met dit verbouwde huis vast ook dikke winst maken.
Ik vind het iig vrij onethisch gedrag om in deze woningmarkt meerdere huizen te bezitten/flippen/verhuren/leeg te laten staan en zo vaak tussen steden te vliegen.
Rebecca Denise heeft de eerste adventskalender unboxing alweer online, haha, wauw! Ik volg haar verder niet, maar kijk wel altijd die unboxings ![]()
Oh die mond weer zo open, vre-se-lijk
Och man zij is echt mijn Vera Camilla.
Ze kan bij mij niks fout doen
Vind haar echt heel leuk
Ze doet me denken aan Elise Boers met bruin haar op die still
Zag net dat Altijdzes (van dat Amsterdamse clubje) en Veggilaine een stagiaire zoeken voor 40 uur per week. De stagevergoeding is €400 euro. Ik vind dat zooo karig. Komt op mij dan eerder over als een goedkope arbeidskracht:
- 2 dagen per week werk je samen met Veggilaine, voornamelijk bij haar thuis. Je ondersteunt bij het creëren van content, het ontwikkelen van recepten en de voorbereiding van haar tweede kookboek. De taken zullen voornamelijk productioneel ondersteunend zijn.
- 3 dagen per week werk je op ons kantoor aan de Herengracht, waar je het team ondersteunt met managementtaken, meewerkt aan projecten voor verschillende creators en helpt bij het opzetten en uitvoeren van contentproducties bij verschillende creators
Schaamteloos dit zeg. Volle fte vragen voor stage-loon.
Ja ik voel me echt een Karen maar heb op de story van Veggilaine gereageerd dat de vacature eerder leest als een goedkope arbeidskracht ipv een leerzame stage
Bij veel opleidingen doe je een tijd geen vakken en heb je stage he, dan is een fulltime stage helemaal niet raar. Ik kreeg overigens dezelfde vergoeding voor m’n fulltime stage, maar het is idd wel karig
Ik ken meer bureaus die een stage aanbieden van 40 uur per week.
Mijn ervaring met dit soort bureaus is in ieder geval heel erg slecht. Als werknemer, en al helemaal als stagiair, wordt je uitgeknepen. Nu is natuurlijk niet ieder bureau zo, maar dit is nog lager dan de stagaires krijgen bij mijn oude werkgever, die echt heel kut behandeld werden.
Overigens zijn de taken hier wel meer ondersteunend, en hoeven ze geen acquisitie te doen (ja dat mag ook helemaal niet, maar gebeurt wel)