Het influencertopic #25

Gaan geruchten dat het Mark Herrema is, een of andere CEO.
Lijkt ook op een verlovingsring aan haar vinger.

9 likes

Zoals zij zelf dus…

2 likes

Ja, ze heeft ineens die Mark getagged en ze heeft het over fiancé. Tattle forum staat roodgloeiend :joy:

5 likes

Alles voor geen 9 tot 5 baan :joy::joy::joy::see_no_evil:

7 likes

Wie, Veggilaine? Die heeft toch pas een huis gekocht en daarvoor woonde ze ook al samen met haar vriend.

2 likes

Kan iemand mij uitleggen een keer waarom Claire Lucia zo een vreselijk raar nep Amsterdams accent heeft? Ik volg haar niet maar soms krijg ik video’s van haar in m’n algo zoals nu weer het zoveelste droomhuis gekocht (al dat geld ook hoe komt ze daaraan) maar elke keer denk ik weer wat is dit waarom praat je zo, het lijkt zo nep

8 likes

Ik bedoel eigenlijk dat de content creators die aangesloten zijn bij dit management, er allemaal ook zo uitzien. Niet per se zij, al zou mij dat ook niet verbazen.

4 likes

Volgens mij is zij gewoon Brabants, ik heb iig Brabantse vriendinnen die haar “kennen” van vroeger.

6 likes

Ja ze komt uit omgeving Breda

4 likes

Huh. Waarom praat ze dan zo haha ik snap het niet

8 likes

Soort maniertje dat ze zichzelf heeft aangeleerd. Lekker gek en quirky. Soort masker dat ze opzet

8 likes

Is (gelukkig) absoluut geen Amsterdams accent wat ze probeert na te doen. Gewoon hi ha ho kijk mij eens grappig zijn, maar bij haar is dat zo doorgeslagen dat ze bijna niet meer normaal kan praten. Het is inderdaad heel irritant.

16 likes

Wauw, dat huis stond te koop voor 2,5 miljoen!! O M G, Wel echt práchtig, zoveel potentie en mega groot

3 likes

Zij moet toch echt een keer de loterij hebben gewonnen of uit een heel rijk gezin komen. Veel mensen van haar leeftijd kunnen met een drukke, goede baan niet eens een klein appartement kopen en zij heeft gewoon huizen in Barcelona, Amsterdam en nu deze. En in New York (gehuurd denk ik). Nooit een echte baan gehad volgens mij en nou ook weer niet zoveel volgers en collabs dat dat miljoenen per jaar oplevert.

Ik weet nooit of ik hier nou jaloers op ben of niet. Het is ook maar een heel simpel leven.

5 likes

Hoef je echt niet persoonlijk jaloers op haar voor te zijn om de gigantisch grote ongelijkheid die tentoon wordt gesteld negatief te vinden.

10 likes

Ik vraag me dit ook af. Ik volg haar sporadisch maar ze heeft toch geen bedrijven oid en is geen grote influencer?

4 likes

Misschien is ze stiekem wel drugsbaron :joy:

12 likes

Die vriend van haar komt misschien ook wel uit een heel rijk gezin he? Staat me iets van bij dat hij het vorige huis in Amsterdam had gekocht en zij daar alleen bij in zou wonen. Misschien is dat nu wel weer het geval. Of legt ze gewoon een minder groot deel in dan hij.

2 likes

Haar huis in Barcelona + Amsterdam had ze wel al beide voordat ze met hem een relatie kreeg; is al mega onbetaalbaar voor gros van de mensen om 1 huis in een wereldstad te bezitten, laat staan twee.

nb; of te huren haha.

4 likes

Dat huis in Amsterdam is toch gewoon een huurhuis, kun je huren voor €1500pm

4 likes