Het influencertopic #25

Ik kan mij dus ook herinneren dat hij het huis in Amsterdam had gekocht en dat zij bij hem ging samenwonen. Maar nu zegt ze steeds ons huis over beide huizen. Weet iemand of dat nieuwe huis ook in Amsterdam is?

Ik vind haar namelijk totaal geen type om in een dorp te wonen en een burgerlijk leven te hebben. Dat is de onrust die ze steeds heeft dat ze steeds naar een grote bruisende stad moet, overprikkeld raakt en terugkomt, het saai gaat vinden in NL en weer naar het buitenland gaat.

1 like

Ze zal wel rijke ouders hebben ofzo want ze heeft TMO opleiding gedaan

4 likes

Dat huis in Amsterdam huurt ze inderdaad. Misschien heeft ze dat wel allang opgezegd. En dat huis in Barcelona verhuurt ze ook voor langere periodes achter elkaar heeft ze verteld, dus daar zal ze de hypotheek ook wel gewoon van kunnen betalen. Ik vind het wel slim gedaan eigenlijk.

ā€œStadse meitieā€ zoals ze zichzelf noemt. Maar niet in Ams nee. Ze zegt ook dat ze kippen wil houden, twee honden en een hele bups aan kinderen. Reuring zal er altijd zijn rondom haar

5 likes

Hoe kunnen mensen haar leuk vinden om te volgen? Ik ging net op haar profiel kijken en pff wat vermoeiend hoe zij praat. En die reel waarin ze zichzelf gaat voorstellen aan haar volgers. Hoe vreselijk lang en in detail kun je over jezelf praten zeg. Vind haar echt een type die zichzelf altijd ā€˜lekker gek’ of ā€˜prettig gestoord’ noemt.

11 likes

Ze is best leuk om te volgen haar leven is niet standaard met weer wonen in New York en dan weer Barcelona etc ik vind wel grappig.

4 likes

Dit vind ik nog het meest irritante aan haar :joy:

8 likes

Ik vond altijd dat ze wel leuke dingen deed haha zoals artichoke pizza eten ofzo :joy: maar dat is wel jaren geleden toen ik nog YouTube vlogs keek

2 likes

Oja in die periode kon ik het ook nog wel waarderen, maar die hele ā€˜liefdesrelatie’ die ze met New York heeft en zichzelf dan jankend filmt als ze weer weg moet niet.

4 likes

Oh ze doet ook een zogenaamd Surinaams accent tussendoor, echt geinig

5 likes

Ah oke dacht dat ze zei dat ook gekocht te hebben maar dan ging dat over het nieuwe huis in Amsterdam haha.

2 likes

Haha onze nieuwe favo Vikkel vraagt nu om matrastips op Insta. Incoming Matt Sleeps spon in 3, 2, 1…

14 likes

Hahaha en ze willen GEEN Matt want niet zelf de hardheid instellen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Dan zal het wel Emma worden :smiling_face_with_tear:

9 likes

Duurde even voor ik zag dat er matras tips stond ipv matra stips

19 likes

Ben lekker layer to the party maar ben de vlog van Bonnie samen met Nick aan het kijken over baby namen die het niet zijn geworden. Zegt Nick: ā€œzul je zien dat een week na de geboorte van onze zoon een soort serie moordenaar komt met dezelfde naamā€. BšŸ¤”

Moest meteen aan Ted Bundy denken (ook al was dat ver voor de geboorte van hun Ted) :joy:

17 likes

KlĆØr is wel ff dr hypotheek bij elkaar aan het sponnen zeg, de afgelopen dagen wel 5 ads gehad in dr story. De zaken gaan goed zullen we maar zeggen.

7 likes

Wil(vanTien) deelt een ā€œreceptā€ voor een gezonde lunch optie. Namelijk een wrap met roomkaas, spinazie, kip en tomaatjes. Mind is blown hoor, wauw! /s :sweat_smile:

20 likes

Wel echt een Wil maaltje: karig.

7 likes

Het bewijs dat ergens crispy chili olie op doen je nog geen foodie maakt

10 likes