Het influencertopic #25

Haha onze nieuwe favo Vikkel vraagt nu om matrastips op Insta. Incoming Matt Sleeps spon in 3, 2, 1…

14 likes

Hahaha en ze willen GEEN Matt want niet zelf de hardheid instellen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Dan zal het wel Emma worden :smiling_face_with_tear:

9 likes

Duurde even voor ik zag dat er matras tips stond ipv matra stips

19 likes

Ben lekker layer to the party maar ben de vlog van Bonnie samen met Nick aan het kijken over baby namen die het niet zijn geworden. Zegt Nick: “zul je zien dat een week na de geboorte van onze zoon een soort serie moordenaar komt met dezelfde naam”. B🤔

Moest meteen aan Ted Bundy denken (ook al was dat ver voor de geboorte van hun Ted) :joy:

17 likes

Klèr is wel ff dr hypotheek bij elkaar aan het sponnen zeg, de afgelopen dagen wel 5 ads gehad in dr story. De zaken gaan goed zullen we maar zeggen.

7 likes

Wil(vanTien) deelt een “recept” voor een gezonde lunch optie. Namelijk een wrap met roomkaas, spinazie, kip en tomaatjes. Mind is blown hoor, wauw! /s :sweat_smile:

20 likes

Wel echt een Wil maaltje: karig.

7 likes

Het bewijs dat ergens crispy chili olie op doen je nog geen foodie maakt

10 likes

Koken is echt haar passie he :joy:

9 likes

Ik wordt eigenlijk meer moe van hoeveel mensen wel met hun kop op het internet willen. Of het nou wannabe influencers, business coaches, crypto gekkies, MLM moppies (ik zie vooral veel Kangen Water meiden in NL ineens) of “high ticket closers”/VA’s zijn. Zoveel profielen die posts maken alsof ze al binnen zijn terwijl ze 0 interactie krijgen en 100 volgers hebben. En toch alles maar online knallen om maar zo persoonlijk, relatable of juist inspirerend mogelijk te zijn. Schaamteloos de boel zo bij elkaar editen in de hoop dat ze viral gaan. Dystopisch.

Edit; en dan vooral de mensen die ik als ad krijg in instagram wat vervolgens een verhaal is over hoe ze vroeger gepest werden of nu een “age gap” koppel zijn en dat ze gered zijn door insert online business scam. Ze volgen allemaal hetzelfde script. Ik vraag me echt af wat voor mensen daarvoor vallen.

11 likes

De mensen die dat ook ambiëren :wink:

3 likes

Ongelofelijk hè en ze heeft ook al een paar kookboeken uitgebracht. Staat vast vol met dit soort geweldige recepten😂

3 likes

Ik vind haar kookboek heel erg leuk, vooral voor mensen die niet goed kunnen koken en een simpele maaltijd willen maken wat ook lekker is.

4 likes

De Albert Heijn schrijft maandelijks een glossy vol met dit soort ‘recepten’. Het zal je verbazen hoe simplistisch en weinig creatief mensen kunnen koken. Zie je ook vaak bij recepten sites. Mensen die vragen of je de bloemkool ook door broccoli kan vervangen in een curry….

19 likes

Brings back Foodgloss memories

9 likes

Met dat eeuwige aardappelschilmesje

13 likes

Was het wel een aardappelschilmesje of was het toch het legendarische Xenos tomatenmesje?

(Als ik de rest van mijn leven met 1 mes zou moeten doen zou ik waarschijnlijk het Xenos tomatenmesje kiezen :joy:)

26 likes

Same. Mijn heilige graal. M’n schoonmoeder walgt er van.

6 likes

Vikkel post een update over zijn keuzes voor zijn interieur. Sorry maar het lijkt net een huis regelrecht uit zijn funda horror serie. Wat een afschuwelijke kleuren en printjes

6 likes