Het influencertopic #25

Nummer 6 staat ook online hoor :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

2 likes

Meteen!!!

5 likes

Haha wow nee hier ben ik het mega mee oneens. Veeeel leuker dan het gemiddelde vissengraat taatsdeur huis, hoe is dit vergelijkbaar met funda horror?

16 likes

Vind die kleuren en printjes heel ouwelijk, alsof het allemaal al minimaal 40 jaar op de muur zit. Maar goed eigenlijk mag ik niks zeggen aangezien ik visgraat en taatsdeuren mooi vind :joy:

8 likes

Ik vind dat juist echt prachtig!!! Ik zou hetzelfde doen haha, 100x beter dan dat saaie beige wat je nu veel ziet

14 likes

Ik ken Vikkel niet maar wil nu toch wel kijken

2 likes

Echt geen idee wat hier staat?

76 likes

Ik vind die kleuren en printjes echt de visgraat + stalen deur van 2025 hoor… ook elke zelf benoemde interieurstylist op Instagram heeft zich die stijl toegemeten. Oudroze, Bordeaux rood en gifgroene accenten :yawning_face: erg vtwonen

15 likes

haha ik kijk net op de website van vtwonen en dit is de eerste foto die ik zie:

26 likes

Oh echt genoten van deze video. Love Teske en nostalgie haha

18 likes

Ja die kleuren deden mij ook erg denken aan die stijl van Doortje Kruisheer

edit: haha sorry ik keek nu pas op de VT wonen site, en het is ook haar huis :sweat_smile:

12 likes

Ik probeer de aflevering van Boos te kijken maar ik krijg echt enorm veel reclames tussendoor. Ik dacht dat een account van de publieke omroep sowieso geen reclames in video’s op youtube mocht toestaan?

1 like

Het eerste wat ik dacht: Waarom staat er een tekening van een spiraaltje rechts in beeld?

7 likes

Ja, ik zie deze (vt) wonen stijl bij veel influencers. Huis van Vikkel doet me denken aan het huis van Lotte Ballijns, die heeft ook veel met die kleuren en printjes gewerkt.

6 likes

Het doet me serieus aan het huis van mijn opa en oma denken, ach als je maar lang genoeg wacht ben je altijd weer een keer on trend

7 likes

Wat is het account van vikkel (ken hem of haar niet)

3 likes

Viccle

4 likes

Youtube mag zelf advertenties plaatsen op veelbekeken videos, ook als de maker dit zelf uitzet. (Inkomsten zijn dan ook voor youtube.)

6 likes

Je kan het ook in de npo app kijken

7 likes

Ik ken hem verder niet maar omg jullie zijn echt saai, leuk juist die kleuren.

57 likes