Het influencertopic #25

Koken is echt haar passie he :joy:

9 likes

Ik wordt eigenlijk meer moe van hoeveel mensen wel met hun kop op het internet willen. Of het nou wannabe influencers, business coaches, crypto gekkies, MLM moppies (ik zie vooral veel Kangen Water meiden in NL ineens) of “high ticket closers”/VA’s zijn. Zoveel profielen die posts maken alsof ze al binnen zijn terwijl ze 0 interactie krijgen en 100 volgers hebben. En toch alles maar online knallen om maar zo persoonlijk, relatable of juist inspirerend mogelijk te zijn. Schaamteloos de boel zo bij elkaar editen in de hoop dat ze viral gaan. Dystopisch.

Edit; en dan vooral de mensen die ik als ad krijg in instagram wat vervolgens een verhaal is over hoe ze vroeger gepest werden of nu een “age gap” koppel zijn en dat ze gered zijn door insert online business scam. Ze volgen allemaal hetzelfde script. Ik vraag me echt af wat voor mensen daarvoor vallen.

11 likes

De mensen die dat ook ambiëren :wink:

3 likes

Ongelofelijk hù en ze heeft ook al een paar kookboeken uitgebracht. Staat vast vol met dit soort geweldige recepten😂

3 likes

Ik vind haar kookboek heel erg leuk, vooral voor mensen die niet goed kunnen koken en een simpele maaltijd willen maken wat ook lekker is.

4 likes

De Albert Heijn schrijft maandelijks een glossy vol met dit soort ‘recepten’. Het zal je verbazen hoe simplistisch en weinig creatief mensen kunnen koken. Zie je ook vaak bij recepten sites. Mensen die vragen of je de bloemkool ook door broccoli kan vervangen in een curry
.

19 likes

Brings back Foodgloss memories

9 likes

Met dat eeuwige aardappelschilmesje

13 likes

Was het wel een aardappelschilmesje of was het toch het legendarische Xenos tomatenmesje?

(Als ik de rest van mijn leven met 1 mes zou moeten doen zou ik waarschijnlijk het Xenos tomatenmesje kiezen :joy:)

26 likes

Same. Mijn heilige graal. M’n schoonmoeder walgt er van.

6 likes

Vikkel post een update over zijn keuzes voor zijn interieur. Sorry maar het lijkt net een huis regelrecht uit zijn funda horror serie. Wat een afschuwelijke kleuren en printjes

5 likes

Nummer 6 staat ook online hoor :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

2 likes

Meteen!!!

5 likes

Haha wow nee hier ben ik het mega mee oneens. Veeeel leuker dan het gemiddelde vissengraat taatsdeur huis, hoe is dit vergelijkbaar met funda horror?

16 likes

Vind die kleuren en printjes heel ouwelijk, alsof het allemaal al minimaal 40 jaar op de muur zit. Maar goed eigenlijk mag ik niks zeggen aangezien ik visgraat en taatsdeuren mooi vind :joy:

8 likes

Ik vind dat juist echt prachtig!!! Ik zou hetzelfde doen haha, 100x beter dan dat saaie beige wat je nu veel ziet

14 likes

Ik ken Vikkel niet maar wil nu toch wel kijken

2 likes

Echt geen idee wat hier staat?

76 likes

Ik vind die kleuren en printjes echt de visgraat + stalen deur van 2025 hoor
 ook elke zelf benoemde interieurstylist op Instagram heeft zich die stijl toegemeten. Oudroze, Bordeaux rood en gifgroene accenten :yawning_face: erg vtwonen

15 likes

haha ik kijk net op de website van vtwonen en dit is de eerste foto die ik zie:

26 likes