Het influencertopic #25

Oh echt genoten van deze video. Love Teske en nostalgie haha

18 likes

Ja die kleuren deden mij ook erg denken aan die stijl van Doortje Kruisheer

edit: haha sorry ik keek nu pas op de VT wonen site, en het is ook haar huis :sweat_smile:

12 likes

Ik probeer de aflevering van Boos te kijken maar ik krijg echt enorm veel reclames tussendoor. Ik dacht dat een account van de publieke omroep sowieso geen reclames in video’s op youtube mocht toestaan?

1 like

Het eerste wat ik dacht: Waarom staat er een tekening van een spiraaltje rechts in beeld?

7 likes

Ja, ik zie deze (vt) wonen stijl bij veel influencers. Huis van Vikkel doet me denken aan het huis van Lotte Ballijns, die heeft ook veel met die kleuren en printjes gewerkt.

6 likes

Het doet me serieus aan het huis van mijn opa en oma denken, ach als je maar lang genoeg wacht ben je altijd weer een keer on trend

7 likes

Wat is het account van vikkel (ken hem of haar niet)

3 likes

Viccle

4 likes

Youtube mag zelf advertenties plaatsen op veelbekeken videos, ook als de maker dit zelf uitzet. (Inkomsten zijn dan ook voor youtube.)

6 likes

Je kan het ook in de npo app kijken

7 likes

Ik ken hem verder niet maar omg jullie zijn echt saai, leuk juist die kleuren.

57 likes

Nou echt hè. Er wordt hier altijd gezeurd over sad beige interieurs, heeft iemand een keer wat anders en kleurrijks, is het weer wat ‘iedereen’ tegenwoordig heeft. Ik wil dan iedereens eigen interieur hier wel eens zien, of dat zo super origineel is.

Ik vind het heel leuk, die trap in een lekker kleurtje.

25 likes

nee zo werkt het niet

wanneer iemand een smaak heeft die iets afwijkt van de standaard moeten minimaal 20 forumleden een saaie afkrakende mening geven. zo gaat dat nou eenmaal

27 likes

En als het standaard is word je ook afgezeikt :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Eigenlijk word je hier gewoon altijd afgekraakt.

53 likes

Waarschijnlijk allemaal een saaie grijze hoekbank.

9 likes

uBlock Origin! Ik heb al jaren geen YT reclame meer gezien

9 likes

Ik heb even gekeken en ik vind het echt teringvet, maar mijn huis is ook één en al kleur en vintage meubels en ik word nerveus van witbeigebruine huizen en strakke lijnen.

Heb zelfs jarenlang exact zo’n kaptafel in mijn huis gehad als zij nu zoeken:

Volgens mij heeft dit forum gewoon een hate boner voor Viccle op het moment

35 likes

Ik vind viccle juist leuk om te volgen, maar dat interieur gewoon ronduit afgrijselijk. Oke ik ga alweer terug naar mijn veilige grijze hoekbank (maar ben gelukkig geen diehard swiftie)

3 likes

En wat is je mening over Coldplay?

5 likes