Het influencertopic #25

Nou echt hè. Er wordt hier altijd gezeurd over sad beige interieurs, heeft iemand een keer wat anders en kleurrijks, is het weer wat ‘iedereen’ tegenwoordig heeft. Ik wil dan iedereens eigen interieur hier wel eens zien, of dat zo super origineel is.

Ik vind het heel leuk, die trap in een lekker kleurtje.

25 likes

nee zo werkt het niet

wanneer iemand een smaak heeft die iets afwijkt van de standaard moeten minimaal 20 forumleden een saaie afkrakende mening geven. zo gaat dat nou eenmaal

27 likes

En als het standaard is word je ook afgezeikt :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Eigenlijk word je hier gewoon altijd afgekraakt.

53 likes

Waarschijnlijk allemaal een saaie grijze hoekbank.

9 likes

uBlock Origin! Ik heb al jaren geen YT reclame meer gezien

9 likes

Ik heb even gekeken en ik vind het echt teringvet, maar mijn huis is ook één en al kleur en vintage meubels en ik word nerveus van witbeigebruine huizen en strakke lijnen.

Heb zelfs jarenlang exact zo’n kaptafel in mijn huis gehad als zij nu zoeken:

Volgens mij heeft dit forum gewoon een hate boner voor Viccle op het moment

35 likes

Ik vind viccle juist leuk om te volgen, maar dat interieur gewoon ronduit afgrijselijk. Oke ik ga alweer terug naar mijn veilige grijze hoekbank (maar ben gelukkig geen diehard swiftie)

3 likes

En wat is je mening over Coldplay?

6 likes

Prima als er een nummer voorbijkomt, maar uit mezelf zet ik het niet aan

4 likes

Foutje denk ik. Ik heb het nu aanstaan en ik krijg geen reclame.

7 likes

Ik vind het ook echt geweldig!

2 likes

Wat doet Aranka nu tegenwoordig? Ze heeft niet mega veel volgers maar wel veel reizen gepland, is ze reisflluencer?

5 likes

Dat je met zo weinig volgers zo veel kan reizen :sweat_smile:

6 likes

Haha ja en er geld aan verdient?

4 likes

Ook nog idd

Ja echt gemiste kans voor ons :stuck_out_tongue: Zij heeft het volgens mij zo prima voor elkaar (qua reizen en financieel) voor de minimum effort die zij erin heeft gestoken

4 likes

Ja maar blijkbaar levert het de bedrijven die haar sponnen wel wat op, anders zouden ze haar niet meer vragen toch?!

2 likes

Ik denk dat zij best veel clicks heeft op haar blog en zo interessant is voor bedrijven!

1 like

Echt een nutteloze ergernis, maar ik vind het zo irritant als influencers een vraagsticker delen en daarna printscreens met naam + profielfoto gaan delen van de antwoorden.

Ik heb dus ooit een keer ergens op gereageerd en toen kwam mijn naam in die stories, echt rot op. Ook gelijk de laatste keer :joy:

19 likes