Het influencertopic #25

Prima als er een nummer voorbijkomt, maar uit mezelf zet ik het niet aan

4 likes

Foutje denk ik. Ik heb het nu aanstaan en ik krijg geen reclame.

7 likes

Ik vind het ook echt geweldig!

2 likes

Wat doet Aranka nu tegenwoordig? Ze heeft niet mega veel volgers maar wel veel reizen gepland, is ze reisflluencer?

5 likes

Dat je met zo weinig volgers zo veel kan reizen :sweat_smile:

6 likes

Haha ja en er geld aan verdient?

4 likes

Ook nog idd

Ja echt gemiste kans voor ons :stuck_out_tongue: Zij heeft het volgens mij zo prima voor elkaar (qua reizen en financieel) voor de minimum effort die zij erin heeft gestoken

4 likes

Ja maar blijkbaar levert het de bedrijven die haar sponnen wel wat op, anders zouden ze haar niet meer vragen toch?!

2 likes

Ik denk dat zij best veel clicks heeft op haar blog en zo interessant is voor bedrijven!

1 like

Echt een nutteloze ergernis, maar ik vind het zo irritant als influencers een vraagsticker delen en daarna printscreens met naam + profielfoto gaan delen van de antwoorden.

Ik heb dus ooit een keer ergens op gereageerd en toen kwam mijn naam in die stories, echt rot op. Ook gelijk de laatste keer :joy:

19 likes

Ik deel deze mening én ervaring met je :sweat_smile:

5 likes

AdBlock voor YouTube :wink:

image

9 likes

Ze werkt bij de KvK en gebruikt haar blog volgens mij vooral voor linkbuilding.

1 like

Ik vind het toch altijd zo wonderlijk als influencer zo’n: ‘fuck Instagram’ post doen. Met van: ‘laat je telefoon wat meer los, niet zoveel op social media, geniet in het moment’. Terwijl hun hele bestaan en inkomen gebouwd is op precies OP social media en hun foto’s van hun hele dag en leven :joy:

36 likes

Vera die eindelijk haar rijbewijs heeft gehaald en op haar eerste rit al in tranen uitbarst. Ben benieuwd of dat zo blijft. Zou in elk geval niet graag langs haar zitten in de auto

15 likes

Juist die eerste rit is toch juist spannend? Is voor de meeste mensen zo

51 likes

Spannend ja, maar we hebben toch niet allemaal zitten janken onze eerste rit???

66 likes

Nee maar nu komen alle mensen met rij angst het voor haar opnemen en vertellen dat het heel normaal is om te huilen op de a10. En je gaspedaal en rem omwisselen moet ook gewoon kunnen (in een tesla) :heart::heart:

72 likes

Vind het vooral bizar dat ze al ruim 3 jaar een tesla heeft zonder rijbewijs :joy::joy:

42 likes