Het influencertopic #25

Blijf dan aub van de weg. Want mensen met rij angst zijn echt de allergevaarlijkste mensen in het verkeer.

82 likes

Nooit over nagedacht, ik vond het juist heerlijk om eindelijk alleen in de auto te zitten haha maargoed ik hou dan ook van autorijden en vind het niet eng

5 likes

Nou was ik in haar geval misschien ook niet begonnen met een ritje naar Amsterdam over de A10 want dat is niet per se de makkelijkste weg en zo zelfverzekerd is ze volgens mij niet over dat autorijden. Voor sommigen kan het denk ik heel goed werken om meteen maar de vuurdoop te doen maar heb het idee dat Vera meer baat had gehad bij zelfvertrouwen opdoen met een makkelijk ritje en dat verder uit te bouwen. Als je na zoveel lessen in een automaat nog het gas en de rem weet te verwisselen en zit te huilen dan ben je volgens mij gewoon volledig in paniek geraakt.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt voor me zie dat Vera straks lekker alleen in de auto stapt en overal naartoe rijdt. Ik vrees een beetje dat ze dat papiertje wel heeft gehaald maar dat dat ongebruikt blijft omdat ze het toch allemaal te spannend vindt. Maar ik hoop van harte dat ze het ongelijk van deze zure kantoortrut bewijst en straks lekker met die Tesla overal heen rijdt.

12 likes

Ja jonge mannen die net hun rijbewijs hebben en overmoedig zijn!

12 likes

Heb nog nooit mensen met rijangst zien bumperkleven, rechts inhalen, afslag te laat pakken, rood licht pakken, met drank op rijden, etc

Maar goed dat twijfelende van de rijangst mensen kan ook ongelukken opleveren. Maar ik stem dus ook op roekeloze mannen

31 likes

Zo las ik het ook niet! Zat meer hardop te denken dat ze allebei hun eigen soort gevaarlijk zijn (maar roekeloze mannen dus het meest)

5 likes

Ik denk dat Jeffrey dacht ‘zo we gaan meteen oefenen met rijden naar Amsterdam, dan hoef ik je straks niet steeds heen en weer te brengen vanuit fucking Arnhem’

40 likes

het gebrek aan empathie op het forum verbaast me toch iedere keer weer

66 likes

Nee maar ze rijden vaak te langzaam, durven niet in te voegen en hebben geen overzicht over de weg (even uit eigen eerdere rij angst ervaring gesproken), wat ook voor gevaarlijke situaties kan zorgen plus dat ze niet goed kunnen handelen op onverwachte situaties.

33 likes

Grappig, ik zat juist net te denken dat ik dat zalvige toontje van sommige forummers echt niet kan handelen met dat gemaakte empathisch vermogen

37 likes

Huwelijksreis

.

8 likes

Een auto is ook gewoon een potentieel moordwapen. Rijangst is vaak wel overkomelijk maar je hebt daarin wel de verantwoordelijkheid er bewust mee om te gaan en niet de fucking A10 op te rijden als je dusdanig angstig bent dat je het gas en de rem door elkaar haalt.

Ik vind het heus wel rot voor Vera dat ze zich zo voelt, maar door het ook weer op social media te plaatsen krijg ik de indruk dat ze ook gewoon niet bezig is met hoe gevaarlijk ze op dat moment is voor anderen. Het is vooral weer erg voor Vera zelf.

34 likes

Op huwelijksreis naar Duiven zou ik je dan weer niet aanraden

5 likes

Eens met dat zowel angstige en roekeloze rijders een potentieel gevaar zijn op de weg. Maar wat betreft die post van Vera weten we helemaal niet in welke context die punten die zij heeft genoemd zijn voorgevallen. Huilde ze een paar tranen van spanning of zat ze luid wenend achter het stuur terwijl de tranen haar zicht verblinden? Dacht ze bij het wegrijden, voor het eerst in haar eigen auto (dus voor haar een andere!) oh ja wacht rechts is rem oh nee wacht gas, of reed ze 120 en besloot toen even vol te gaan remmen per ongeluk.

22 likes

Naar Amsterdam ook niet lol

8 likes

Hahaha nou de spon hengel / aankondiging was zeker obvious maar het is BeterBed geworden :joy: toch wat minder sjiek

18 likes

Skeer had toch op z’n minst HĂ€stens willen hebben :joy:

6 likes

Huh, bij een andere auto zit het gas toch niet ineens aan de andere kant? Ik hoop toch wel dat je na je afrijden inmiddels uit een soort van automatisme weet wat waar zit?

4 likes

Ja en vera kennende zal ze vast een automaat rijbewijs hebben dus dan snap ik het al helemaal niet.

5 likes

De stories van het verjaardagsfeestje van Danique zien er echt gezellig uit :star_struck:

16 likes