Nee dat hoop ik niet haha. Maar tja zo vaak zakken zal niet veel goeds doen voor je zelfvertrouwen dus kan me er nog wel iets bij voorstellen
Neem maar van mij aan (6x gezakt) janken op de a10 is niet normaal
Die auto is bijna afgeschreven nu zij er mee mag rijden.
Maar heeft ze gehuild uit blijdschap of van angst?
Omwisselen van gas en rem is wel echt heel gevaarlijk en vrij wonderlijk in een automaat ![]()
Ik hoop dat ik haar niet tegen kom op de weg. Tering gevaarlijk
Flauw dit hoor. Eerste keer alleen rijden is echt spannend, waarschijnlijk is ze in paniek geraakt. Absoluut niet veilig, dat is een ding dat zeker is.
Tuurlijk wel, de eerste keer alleen door de mcdrive is een mijlpaal ![]()
Sorry ik vind het bizar dat je na zoveel rijlessen in een automaat de rem en het gas weet om te draaien.
Nee ik rij gewoon niet ![]()
![]()
Ik vind het vooral wel cool dat het haar gelukt is haar rijbewijs te halen. Knap toch, zeker als het moeizaam ging, eng was, lang heeft geduurd. Ik vermoed dat het huilen op de a10 en gas-rem omwisselen in de praktijk misschien allemaal wel meeviel.
Flauw om te zeggen dat huilen op de snelweg niet normaal is. Er zijn zat mensen met rijangst die het ondanks tranen toch doen. En sommigen niet, ook allemaal helemaal prima. Niet iedereen is een held in de auto. Maar gas en rem omwisselen is wel echt heel gevaarlijk.
Blijf dan aub van de weg. Want mensen met rij angst zijn echt de allergevaarlijkste mensen in het verkeer.
Nooit over nagedacht, ik vond het juist heerlijk om eindelijk alleen in de auto te zitten haha maargoed ik hou dan ook van autorijden en vind het niet eng
Nou was ik in haar geval misschien ook niet begonnen met een ritje naar Amsterdam over de A10 want dat is niet per se de makkelijkste weg en zo zelfverzekerd is ze volgens mij niet over dat autorijden. Voor sommigen kan het denk ik heel goed werken om meteen maar de vuurdoop te doen maar heb het idee dat Vera meer baat had gehad bij zelfvertrouwen opdoen met een makkelijk ritje en dat verder uit te bouwen. Als je na zoveel lessen in een automaat nog het gas en de rem weet te verwisselen en zit te huilen dan ben je volgens mij gewoon volledig in paniek geraakt.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt voor me zie dat Vera straks lekker alleen in de auto stapt en overal naartoe rijdt. Ik vrees een beetje dat ze dat papiertje wel heeft gehaald maar dat dat ongebruikt blijft omdat ze het toch allemaal te spannend vindt. Maar ik hoop van harte dat ze het ongelijk van deze zure kantoortrut bewijst en straks lekker met die Tesla overal heen rijdt.
ja is dit echt zo? ik wil me verder niet mengen in de discussie hoor ik rijd geen auto, maar ik dacht dat de meeste ongelukken worden veroorzaakt door mannen (omdat) die roekelo(o)s/z(er) rijden en basically juist te weinig gezonde angst hebben.
Ja jonge mannen die net hun rijbewijs hebben en overmoedig zijn!
Heb nog nooit mensen met rijangst zien bumperkleven, rechts inhalen, afslag te laat pakken, rood licht pakken, met drank op rijden, etc
Maar goed dat twijfelende van de rijangst mensen kan ook ongelukken opleveren. Maar ik stem dus ook op roekeloze mannen
ja dat geloof ik zo hoor! dat wilde ik ook niet ontkennen. en het lijkt me ook heeeeel irritant om rondom zo iemand te rijden. maar allergevaarlijkste weggebruikers niet leek me
Zo las ik het ook niet! Zat meer hardop te denken dat ze allebei hun eigen soort gevaarlijk zijn (maar roekeloze mannen dus het meest)
Ik denk dat Jeffrey dacht ‘zo we gaan meteen oefenen met rijden naar Amsterdam, dan hoef ik je straks niet steeds heen en weer te brengen vanuit fucking Arnhem’