Het influencertopic #25

Ik vind Bram en zijn nieuwe vriend zo leuk samen! Hij is / blijft ook zo fijn zichzelf en zijn vlogs zijn ook echt leuk de laatste tijd vind ik. Net als die van Roosmarijn. Maar goed, ik ben zelf ook ongeveer even oud als zij dus zie veel herkenbare dingen :stuck_out_tongue:

Edit: Gaat dus om Bram de Wijs en Roosmarijn Koster. Ik vind het zelf altijd irritant als mensen influencers alleen bij hun voornaam noemen als ik ze niet ken, dus moet ik t zelf wel goed doen haha

10 likes

Zij is zo obsessed over haar gewicht en maatjes, echt zonde.

8 likes

Welke Maike?

5 likes

Kadé

5 likes

Hoezo volgen jullie dit soort mensen :joy:

41 likes

Echt nog nooit van gehoord

42 likes

Hahaha afschuwelijk

4 likes

Wat is dit voor Barbie

4 likes

Ik weet nog steeds niet wie Trisha Paytas nou precies is, maar ik weet wel dat haar kinderen reincarnaties van The Queen, de Paus en nu de Prince of Darkness zijn :smile:

12 likes

IMG_9401

Maar zij is wel echt bekend, ken je haar wel nu je haar foto ziet? Ze zat ook in een clip van Eminem.

6 likes

Nee, ik ken haar echt alleen van de grapjes over dat haar kinderen gereĂŻncarneerde celebs zijn. Alhoewel ik ook niet snap hoe dat met de Paus zit, want die is toch nog niet zolang dood dat er nu alweer een volgend kind is? Of is het via surrogaat?

4 likes

Deze vrouw is heel apart en bijzonder en ze liegt ook veel dingen gewoon omdat het kan haha. Je moet haar totaal niet serieus nemen.

8 likes

Ik gok wel weer op zo’n 15 jaar leeftijdsverschil

5 likes

Ik weet niet hoe oud Bram is, maar ik hoorde hem in een podcast zeggen dat zijn nieuwe vriend 24 is volgens mij. Even later noemde hij nog dat hij naar een festival was geweest en dat het zo leuk divers was: ‘veel vrouwen, veel twinkies’

4 likes

Hij is 41 volgens mij :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ja, waarom als we dat nu al heel lang weten blijven sommige mensen Bram toch zo leuk vinden?!

16 likes

Zijn vriend kwam net voorbij bij mijn reels en de instanaam is ook iets met twink

6 likes

Snap ik ook niet. Ik ken of volg hem verder niet maar ik vind hem ook helemaal niet sympathiek overkomen, en die focus op jonge jongens gewoon creepy

20 likes

Ze komt uit mijn woonplaats en vond haar looks altijd wel leuk, maar zo die focus op haar maat etc vind ik zo jammer. Ook vaak over uiterlijk, komt soms wat simpel/oppervlakkig over terwijl ze dat niet is.

8 likes

Vera zegt geen fast fashion meer te willen kopen (altijd positief natuurlijk) en maakt vervolgens een tiktok waarin ze Abercrombie promoot en letterlijk zegt ‘echt geen fast fashion’. Dus ik google dat even want zover ik weet is dat zeker wel fast fashion, en de eerste hit zegt al genoeg?

Voor mensen gaan vertellen over hoe zij echt wel fijne kwaliteitsbroeken hebben van Abercrombie of gaan zeggen dat ze Vera toch niet per se alles perfect moet doen, als ze maar betere kwaliteit kleding koopt; dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon dom dat je als influencer met zo’n bereik gaat stellen dat je geen fast fashion meer koopt, terwijl je blijkbaar zelf niet eens weet wat de term fast fashion betekent. Ik denk dat ze zich er dan nauwelijks in verdiept heeft en nu gewoon een boodschap verspreidt die niet klopt. Waarschijnlijk komt er binnenkort ook weer een shoplog met die verschrikkelijke SKIMS kleding (‘want zooooo’n fijne stofjes echt mooie kwaliteit!!’) wat ook gewoon fast fashion is natuurlijk.

Vind het trouwens ook een beetje raar dat ze zo’n fan van de Kardashians en Abercrombie want dat zijn nu ook niet echt heel body positive merken lijkt mij.

16 likes