Vera zegt geen fast fashion meer te willen kopen (altijd positief natuurlijk) en maakt vervolgens een tiktok waarin ze Abercrombie promoot en letterlijk zegt âecht geen fast fashionâ. Dus ik google dat even want zover ik weet is dat zeker wel fast fashion, en de eerste hit zegt al genoeg?
Voor mensen gaan vertellen over hoe zij echt wel fijne kwaliteitsbroeken hebben van Abercrombie of gaan zeggen dat ze Vera toch niet per se alles perfect moet doen, als ze maar betere kwaliteit kleding koopt; dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon dom dat je als influencer met zoân bereik gaat stellen dat je geen fast fashion meer koopt, terwijl je blijkbaar zelf niet eens weet wat de term fast fashion betekent. Ik denk dat ze zich er dan nauwelijks in verdiept heeft en nu gewoon een boodschap verspreidt die niet klopt. Waarschijnlijk komt er binnenkort ook weer een shoplog met die verschrikkelijke SKIMS kleding (âwant zoooooân fijne stofjes echt mooie kwaliteit!!â) wat ook gewoon fast fashion is natuurlijk.
Vind het trouwens ook een beetje raar dat ze zoân fan van de Kardashians en Abercrombie want dat zijn nu ook niet echt heel body positive merken lijkt mij.