Het influencertopic #25

Ik denk dat ze de term inderdaad verkeerd gebruikt en geen ultra fast fashion (SHEIN, Temu etc) meer wil promoten. Als ik me niet vergis had ze regelmatig shoplogs van SHEIN omdat ze daar met haar maten goed terecht kon.

6 likes

Ik weet dat ze erg controversieel is, maar heb echt een zwak voor dr.

Al begin ik wel bijna niet te geloven dat deze namen niet pseudoniemen zijn. Al vind ik Elvis echt best een leuke naam voor ene meisje, maar Aquaman… kom op. Die Mozes vent van haar is toch redelijk mainstream dacht ik?

6 likes

Ik denk dat dit ook echt het marketingverhaal van abercrombie zelf is waarvoor Vera betaald krijgt om het te vertellen. Van een influencer kan je ook weinig authenticiteit verwachten natuurlijk

6 likes

Grappig dat je hem niet sympathiek vindt, terwijl je hem niet kent óf volgt, maar wél even oordeelt over dat hij op jongere jongens valt… Laat mensen gewoon van elkaar houden. Leeftijdsverschil tussen twee volwassenen is niks geks, zeker niet in de queer community. (Als zijn nieuwe vriendje nu wéér 19 was geweest oid, had ik het wel een ander verhaal gevonden)

8 likes

Ik vind hem eigenlijk niet eens echt leuk, erger me vaak juist aan dat gezeur van hem :sob: alleen ik hou er zo van als er “iemand” tegen me praat als ik me sochtends klaar maak in de badkamer hahah en hij komt steeds in mijn aanbevolen video’s. Dus als je een andere aanrader hebt dan ruil ik hem graag in :joy: ik hou ervan als iemand een beetje dingen vertelt of zo’n challenge doet van “ik probeerde één maand lang dit”

3 likes

Wat is een twinkie?

5 likes

google het

16 likes

Ik vind hem in die specifieke aflevering van die podcast niet altijd sympathiek overkomen nee, voor een eerste indruk hoef ik iemand niet door en door te kennen.
Verder heb ik hier gelezen dat hij zich eerder (veel?) jonger voor heeft gedaan op datingapps, dus ja dat beïnvloedt mijn mening misschien ook enigszins.

10 likes

Ja ik kom dus op die amerikaanse snoepjes. Maar ik snap niet wat dat te maken heeft met veel vrouwen.

3 likes

‘twink’ cultuur en volwassen mannen die expliciet op jongens onder de 24/jongens van vaak 10+ jaar jonger vallen (vaak met ‘twink’ uiterlijk dat heel kindachtig is) is gewoon fokking problematisch. dat iets veel voorkomt in de queer community betekent niet dat het dan maar oké is.

echt een bijzonder heuvel hoor, vinden dat iemand niet mag oordelen op iemand die uitsluitend op veel jongere mensen valt.

82 likes

Gewoon een gezelliger woord voor pedo-achtige neigingen dus? Om het minder problematisch te laten lijken/klinken

14 likes

Bram de Wijs lijkt me ook zo ongelooflijk onsympathiek. Door de vriendschap tussen hem en Bonnie kan ik Bonnie ook echt niet meer kijken.
Bram lijkt me echt zo’n bully.

9 likes

We hebben het over een jongen van begin 20 met 17 (!) jaar leeftijdsverschil, wat is volgens jou dan het verschil met ‘‘19 oid?’’

11 likes

ja ik ga me dat woord niet in de mond nemen, ik ben geen gay man en de cultuur en twinkidentiteit is zeker genuanceerder en complexer, maar ik vind iig regelmatig voorkomende dynamieken met jonge twinks en oudere mannen zoals die bij bram en zijn partners op zn minst problematisch en niet iets dat onder het mom van ‘dat is gewoon queer/gay cultuur’ kan worden weggezet als iets waar je geen vraagtekens bij mag zetten.

11 likes

Ik was al bang dat ik dit helemaal moest verantwoorden, ik bedoel als hij nu een vriendje had van 19, dan vind ik dat anders dan deze relatie met een gast van 24 die - zoals te zien is in de vlogs van bram die niemand hier kijkt maar ik dus wel :stuck_out_tongue: - heel goed en bewust weet wat ie wil en kiest.

Je hoort mij niet zeggen dat 17 jaar geen klein leeftijdsverschil is, maar wel dat als beiden daar bewust voor kiezen, het me geen probleem lijkt. Ben zelf 7 jaar jonger dan mijn man, misschien speelt dat ook mee

9 likes

Dit is echt al zijn derde openbare relatie met een heel groot leeftijdsverschil zijn vorige vriend was net 18 of nog geen eens 18 en hij heeft een keer in een video gezegd dat hij expres loog over zijn leeftijd op tinder. Maar laten we hem vooral blijven verdedigen.

53 likes

Ja het is niet alsof hij nu voor het eerst een veel jongere vriend heeft. Zonder zijn voorgeschiedenis zou ik een relatie tussen een 41-jarige en 24-jarige misschien wat opmerkelijk maar niet problematisch vinden, met 24 ben je volwassen genoeg om hier bewust voor te kiezen. Maar met Bram zijn voorgeschiedenis :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

13 likes

Ik ga stuk omdat je niet in ziet hoe groot het verschil tussen 7 en 17 jaar is😂

47 likes

Bram is echt mijn ultieme hatewatch :face_with_spiral_eyes: heb periodes dat ik echt niet meer kijk omdat ik het niet trek, maar dan vang ik weer iets op waar ik wel meer van wil weten en dan kijk ik toch weer. Ik vind hem zo irritant en hij neemt iedereen de maat terwijl hij zelf echt een mega kleuter is. Hij is echt kinderachtig vind ik dus mentaal past hij misschien wel goed bij die jonge gasten ja.

9 likes

In een vlog van Dook van Dijck waarin ze ‘de liefde gaan manifesteren’ had Bram als wens dat zijn nieuwe liefde zijn scriptie al had geschreven. Dat ging hij niet meer doen hoor, daten met iemand die z’n scriptie schrijft, zei hij in de vlog. Ik hoopte dat hij op de leeftijd doelde waarop dat nog vaak gebeurt, maar hij doelde echt op die scriptie. Echt bah

6 likes