Het influencertopic #25

het gebrek aan empathie op het forum verbaast me toch iedere keer weer

66 likes

Nee maar ze rijden vaak te langzaam, durven niet in te voegen en hebben geen overzicht over de weg (even uit eigen eerdere rij angst ervaring gesproken), wat ook voor gevaarlijke situaties kan zorgen plus dat ze niet goed kunnen handelen op onverwachte situaties.

33 likes

Grappig, ik zat juist net te denken dat ik dat zalvige toontje van sommige forummers echt niet kan handelen met dat gemaakte empathisch vermogen

37 likes

Huwelijksreis

.

8 likes

Een auto is ook gewoon een potentieel moordwapen. Rijangst is vaak wel overkomelijk maar je hebt daarin wel de verantwoordelijkheid er bewust mee om te gaan en niet de fucking A10 op te rijden als je dusdanig angstig bent dat je het gas en de rem door elkaar haalt.

Ik vind het heus wel rot voor Vera dat ze zich zo voelt, maar door het ook weer op social media te plaatsen krijg ik de indruk dat ze ook gewoon niet bezig is met hoe gevaarlijk ze op dat moment is voor anderen. Het is vooral weer erg voor Vera zelf.

34 likes

Op huwelijksreis naar Duiven zou ik je dan weer niet aanraden

5 likes

Eens met dat zowel angstige en roekeloze rijders een potentieel gevaar zijn op de weg. Maar wat betreft die post van Vera weten we helemaal niet in welke context die punten die zij heeft genoemd zijn voorgevallen. Huilde ze een paar tranen van spanning of zat ze luid wenend achter het stuur terwijl de tranen haar zicht verblinden? Dacht ze bij het wegrijden, voor het eerst in haar eigen auto (dus voor haar een andere!) oh ja wacht rechts is rem oh nee wacht gas, of reed ze 120 en besloot toen even vol te gaan remmen per ongeluk.

22 likes

Naar Amsterdam ook niet lol

8 likes

Hahaha nou de spon hengel / aankondiging was zeker obvious maar het is BeterBed geworden :joy: toch wat minder sjiek

18 likes

Skeer had toch op z’n minst HĂ€stens willen hebben :joy:

6 likes

Huh, bij een andere auto zit het gas toch niet ineens aan de andere kant? Ik hoop toch wel dat je na je afrijden inmiddels uit een soort van automatisme weet wat waar zit?

4 likes

Ja en vera kennende zal ze vast een automaat rijbewijs hebben dus dan snap ik het al helemaal niet.

5 likes

De stories van het verjaardagsfeestje van Danique zien er echt gezellig uit :star_struck:

16 likes

Nee maar het kan ĂŒberhaupt wel wennen zijn om in een andere auto reageren. Een rem die net wat minder strak of strakker staat afgesteld, etc.

Begrijp me niet verkeerd want zoals ik al zei mensen met rijangst kunnen echt op een gevaarlijke manier deelnemen aan de weg. Maar die post van Vera is totaal uit de context. Begrijp eigenlijk niet dat ik dat moet toelichten.

9 likes

Alsof niemand hier ooit eens per ongeluk de rem heeft ingetrapt bij het parkeren of wegrijden oid. Beetje muggenziften dit hoor

29 likes

Ja inderdaad! En als ik rij na een paar jaar moet ik ook altijd even kijken hoe ook alweer met rem en koppeling. Maar als je eenmaal rijdt gaat het weer helemaal goed!

Al dat gezeik op vera over haar rijangst. Ik ben ook geen fan van haar, maar laten we elkaar als vrouwen niet gaan afbranden op rijstijl.

6 likes

Waar vinden jullie dit? Voel me echt dom maar kan het niet vinden op z’n insta?

4 likes

Volgens mij was het in zijn story of op tiktok

2 likes

Door de berichten hierboven heb ik Vikkel opgezocht en ik moest toch wel lachen van het filmpje ‘elk recruitmentfilmpje van elk bedrijf ooit’, omdat het precies lijkt op het (niet-parodie, denk ik) recruitmentfilmpje van Walkdigital, de broer van Michelle Bollen.

12 likes

Jaaa niet normaal heb zieke fomo haha

2 likes