Het influencertopic #25

Nee maar het kan überhaupt wel wennen zijn om in een andere auto reageren. Een rem die net wat minder strak of strakker staat afgesteld, etc.

Begrijp me niet verkeerd want zoals ik al zei mensen met rijangst kunnen echt op een gevaarlijke manier deelnemen aan de weg. Maar die post van Vera is totaal uit de context. Begrijp eigenlijk niet dat ik dat moet toelichten.

9 likes

Alsof niemand hier ooit eens per ongeluk de rem heeft ingetrapt bij het parkeren of wegrijden oid. Beetje muggenziften dit hoor

29 likes

Ja inderdaad! En als ik rij na een paar jaar moet ik ook altijd even kijken hoe ook alweer met rem en koppeling. Maar als je eenmaal rijdt gaat het weer helemaal goed!

Al dat gezeik op vera over haar rijangst. Ik ben ook geen fan van haar, maar laten we elkaar als vrouwen niet gaan afbranden op rijstijl.

6 likes

Waar vinden jullie dit? Voel me echt dom maar kan het niet vinden op z’n insta?

4 likes

Volgens mij was het in zijn story of op tiktok

2 likes

Door de berichten hierboven heb ik Vikkel opgezocht en ik moest toch wel lachen van het filmpje ‘elk recruitmentfilmpje van elk bedrijf ooit’, omdat het precies lijkt op het (niet-parodie, denk ik) recruitmentfilmpje van Walkdigital, de broer van Michelle Bollen.

12 likes

Jaaa niet normaal heb zieke fomo haha

2 likes

Haha ik ook!! Sad want het is ook niet alsof ik haar ken verder en enige kans maakte om uitgenodigd te worden :rofl:

9 likes

Hahah same :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: kleine traan

Edit en het feit dat ik zelf waarschijnlijk nooit zo’n ding feest zou kunnen geven/betalen hahaha

7 likes

Ja hier ook! Allemaal mensen met wie ik in gedachten bevriend ben waren er ook :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

13 likes

Ik vind het echt bizar dat mensen zo over influencers kunnen denken.

:exploding_head:🫨 ziek eigenlijk.

31 likes

Je snapt neem ik aan wel dat dit bij wijze van spreken is, en ik niet tegen mijn onzichtbare vriendin Monica zit te kletsen?

7 likes

Dan nog :rofl:

10 likes

Ben hier serieus benieuwd naar, maar wat bedoel je met in gedachten mee bevriend zijn?

1 like

Het voelt alsof ik die mensen echt ken. Bijvoorbeeld Monica, ik heb vroeger al haar dagvlogs gekeken, luister altijd de podcast, kijk haar dingen op social media… Daardoor lijkt het alsof het echt iemand is uit je leven, niet iemand die je alleen van een scherm kent.

Ik heb verder geen ongezonde obsessie ofzo hoor :sweat_smile:

7 likes

En dat vind ik echt ziek gewoon.

3 likes

En deze mensen verdienen gewoon geld doordat mensen denken dat ze vrienden met ze zijn in hun hoofd

7 likes

Ja dat heb je al gezegd

26 likes

O ik wist niet dat ik dat van jou niet nog eens mocht zeggen :kissing_heart:

6 likes

Ik zag een influencer die ik volgde zwanger en daarna een tijd later met haar baby. Dat voelde ergens zo ongemakkelijk omdat ik zó veel wist, dat ik haar en andere vergelijkbare influencers heb ontvolgd op alles behave YouTube (waar ik niet al hun uploads kijk). Mijn afstand ten opzichte van die mensen voelt nu een stuk ‘gezonder’.

5 likes