Is ook vreemd maar zij is volwassen. Maar next level vind ik de momfluencers. Van een influencer hier uit de buurt weet ik de namen van de kinderen, uiterlijk, welke school ze zitten en op welk tijdstip haar zoontje voetbalt. Heb haar nooit actief gevolgd maar door incidenteel te kijken of door voorgestelde filmpje op insta.
Ohhh deze discussie doet me denken aan mijn eigen influencerbestaan, nog ver voor dat influencers bestonden. Vroeger had je Livejournal (kent iemand dat nog?) en ik was daar heel actief op, met heel persoonlijke verhalen. Ik was een jaar of 16? Toen ik later besloot dat het alleen voor vriendjes moest want het was wel heel privĂ©, was ik te gierig om geld te betalen om alles op âfriends onlyâ te laten zetten.
Dat heb ik geweten ook
Ik kwam er jaren later achter dat iemand voor een kunstacademie-eindproject een heel boek over me had gemaakt, incl. fotoâs en mijn posts letterlijk overgenomen. Via FB groepen en fotoâs had ze ook geprobeerd te achterhalen waar ik woonde en wat bijv. mijn bh-maat was. Het was echt heel creepy. Toen ik haar daarmee confronteerde (want ze had doodleuk het project, mijn foto en naam op haar website staan) schrok ze heel erg, maar ja het was ook mijn eigen schuld want het moraal van het verhaal was dat je niet zomaar alles online moest zetten. Daar had ze natuurlijk een punt, maar tegelijkertijd WIE THE FUCK DOET DIT? Ik vond het echt een beetje misbruik maken van iemand? Het ergste was nog dat ze een 8 voor het project gekregen had :â( Ik heb zelf ook kunstacademie gedaan en vind dit dus echt een heeeeeel stom project. Lekker makkelijk ook. Pfft. En ik allemaal maar moeite doen voor mijn diploma ![]()
Maar goed, ze biechte ook op dat ze âwel een beetje tegen me op keekâ. Ja joe flikker op, laat me met rust ![]()
Grappig genoeg schrok ze er dus van dat ik het gevonden had, terwijl haar hele verhaal dus was dat je alles wat je online zet kan vinden?
Ja goed jullie zullen het vast met haar eens zijn haha, maar werkelijk waar nooit gedacht dat iemand me hiervoor boeiend genoeg zou vinden. WRONG
Ik vraag me vaak af hoeveel creepy dingen echte influencers wel niet meemaken :â(
edit: WOW levensverhaal excuus
WTF! Bizar verhaal⊠mag dit nu met de huidige privacy wetgeving nog? Lijkt me nietâŠ
Nee zeer zeker niet. En ik denk toen qua copyright ook niet (als in ze had een hele hoop fotoâs van me gebruikt zonder toestemming en letterlijk mijn posts gekopieerd en geplakt). Ik heb er altijd nog spijt van er toen niks meer mee gedaan te hebben maar was ook zo in shock haha ![]()
Holy shit, ze had op zijn minst een andere naam kunnen verzinnen ofzo. Wat een bizarre actie (en wat een kut eindproject ook trouwens, hallo, verzin je eigen fotoâs en verhalen ipv alles van een pubermeisje te stelen).
Is het wel offline gehaald?
Jan Dirk van den brug heeft ook fotoboeken uitgebracht met de Twitter tijdlijn van andere mensen Losse Tweetbundel
Haha ja het maakt me vooral pissig dat iemand gewoon over mijn rug zoân goed cijfer heeft gehaald, wat er allemaal in staat boeit me niet zo
Maar doe ff moeite joh. En ja het is toen meteen offline gehaald!
Toen ik het las dacht ik eigenlijk, ââ oh kan gebeuren. Hoezo heeft ze eigenlijk niet in een automaat gelest als ze toch automaat gaat rijden, maar misschien omdat ze dan altijd gekluisterd zal zijn aan een automaat, maar kan me ook overkomen als ik van schakel naar automaat ga ââ
Alleen vandaag keek ik de video en zag ik dat ze ook gewoon in een automaat gelest heeft en vroeg ik me wel even af van uhmm hoe dan? ![]()
Ik had me vanuit nieuwsgierigheid ingeschreven voor de nieuwsbrief van Annic ten Duis maar ze gaat dus nu echt beginnen met het coachingsgedoe. Na haar âsabbatical van een paar jaarâ.
Jaren geleden zat ik vlakbij Vera op een terras. Ze was daar met een andere influencer, een voor mij onbekende. Het was overduidelijk een zakelijke afspraak en er werden ook zaken besproken. Absoluut niet vriendschappelijk maar heel zakelijk. Het viel me op dat ze plotseling zich anders (vriendschappelijk) gedroegen en een aantal fotoâs maakten. Een week later poste Vera over een gezellig uitje met een vriendinnetje, hoe leuk ze het hadden gehad ![]()
We denken dus veel over ze te weten, maar alleen wat ze ons willen laten geloven.
Wie volgt hier nog meer Danielle Walter? Ik hoop echt dat ze haar dateverhaal aandikt, maar ze heeft zes weken geleden ofzo een fitnesscoach ontmoet en haar filmpjes zijn zo cringe. Ze gedraagt zich als een puber en noemt hem haar toekomstige man en heeft hem zelfs aan haar ouders voorgesteld en heeft zijn ouders ook al ontmoet. En ze zit het zo uit te melken, kon haar filmpjes vroeger wel waarderen omdat ze realistisch leek en toegaf dat ze anxious attachment problemen had, maar nu lijkt ze het totaal te negeren.
Ik vind dat echt een Zeer Irritante Amerikaanse Trump vrouw. Met dat opmaken en die tieten zo quasi naĂŻef in beeld brengen, de âmens deodorantâ alsof dat echt heel quirky is en dan al dat gezeik over de religieuze klik die ze met een man moet hebben. Heel naar om te kijken allemaal!
Op reddit suggereren ze dat de zogenaamde âman of God, My future husbandâ uit zou zijn op een greencard. Ik heb met haar vaak het gevoel dat ze te hard van stapel loopt, en hoop van harte dat ze wat gas terugneemt
Dacht eigenlijk altijd dat al die dates verzonnen waren ![]()
Ik zie nu bosbabeâs vakantieverhuurcursus prijslijst met de klassieke waarschuwing dat prijzen omhoog gaan. Alles heeft een waarde van bijna 5000 (zegt wie?) maar je betaalt nu 1500. Zo hey, wat een deal. O.a. 1 op 1 contact is 1000 âwaardâ. Op welke chaletdeur moet ik vallen om ook zo zelfverzekerd te worden?
Ik vind deze hele cursus persona a la celinecharlotte (waar het wel authentiek is) zo totaal niet passend bij de rustige bosbabe imago. Twee gezichten.
Betalen in termijnen is mogelijk! Haha vraag me af of je dan wel geld hebt om een vakantiehuis te kopen
Hahah ja en dan staat er niet bij om hoeveel contactmomenten dat dan gaat. Lijkt me niet oneindig. Als dat maar 5x gebeurt bijvoorbeeld, dan is die 1000 euro wel echt flink aan de prijs. Misschien moet ik ook mijn uurloon maar eens herzien.
Misschien moet je haar mailen met: als ik niet tevreden ben, krijg ik dan mijn geld terug?
heb je dit nou van de Google AI ![]()
Hahhahah je hebt het nog opgezocht ook.