Het influencertopic #25

Toen ik het las dacht ik eigenlijk, ‘’ oh kan gebeuren. Hoezo heeft ze eigenlijk niet in een automaat gelest als ze toch automaat gaat rijden, maar misschien omdat ze dan altijd gekluisterd zal zijn aan een automaat, maar kan me ook overkomen als ik van schakel naar automaat ga ‘’

Alleen vandaag keek ik de video en zag ik dat ze ook gewoon in een automaat gelest heeft en vroeg ik me wel even af van uhmm hoe dan? :sweat_smile:

8 likes

Ik had me vanuit nieuwsgierigheid ingeschreven voor de nieuwsbrief van Annic ten Duis maar ze gaat dus nu echt beginnen met het coachingsgedoe. Na haar ‘sabbatical van een paar jaar’.

5 likes

Jaren geleden zat ik vlakbij Vera op een terras. Ze was daar met een andere influencer, een voor mij onbekende. Het was overduidelijk een zakelijke afspraak en er werden ook zaken besproken. Absoluut niet vriendschappelijk maar heel zakelijk. Het viel me op dat ze plotseling zich anders (vriendschappelijk) gedroegen en een aantal foto’s maakten. Een week later poste Vera over een gezellig uitje met een vriendinnetje, hoe leuk ze het hadden gehad :joy:
We denken dus veel over ze te weten, maar alleen wat ze ons willen laten geloven.

28 likes

Wie volgt hier nog meer Danielle Walter? Ik hoop echt dat ze haar dateverhaal aandikt, maar ze heeft zes weken geleden ofzo een fitnesscoach ontmoet en haar filmpjes zijn zo cringe. Ze gedraagt zich als een puber en noemt hem haar toekomstige man en heeft hem zelfs aan haar ouders voorgesteld en heeft zijn ouders ook al ontmoet. En ze zit het zo uit te melken, kon haar filmpjes vroeger wel waarderen omdat ze realistisch leek en toegaf dat ze anxious attachment problemen had, maar nu lijkt ze het totaal te negeren.

4 likes

Ik vind dat echt een Zeer Irritante Amerikaanse Trump vrouw. Met dat opmaken en die tieten zo quasi naïef in beeld brengen, de “mens deodorant” alsof dat echt heel quirky is en dan al dat gezeik over de religieuze klik die ze met een man moet hebben. Heel naar om te kijken allemaal!

7 likes

Op reddit suggereren ze dat de zogenaamde ‘man of God, My future husband’ uit zou zijn op een greencard. Ik heb met haar vaak het gevoel dat ze te hard van stapel loopt, en hoop van harte dat ze wat gas terugneemt

9 likes

Dacht eigenlijk altijd dat al die dates verzonnen waren :joy:

2 likes

Ik zie nu bosbabe’s vakantieverhuurcursus prijslijst met de klassieke waarschuwing dat prijzen omhoog gaan. Alles heeft een waarde van bijna 5000 (zegt wie?) maar je betaalt nu 1500. Zo hey, wat een deal. O.a. 1 op 1 contact is 1000 “waard”. Op welke chaletdeur moet ik vallen om ook zo zelfverzekerd te worden?

Ik vind deze hele cursus persona a la celinecharlotte (waar het wel authentiek is) zo totaal niet passend bij de rustige bosbabe imago. Twee gezichten.

20 likes

Betalen in termijnen is mogelijk! Haha vraag me af of je dan wel geld hebt om een vakantiehuis te kopen

8 likes

Hahah ja en dan staat er niet bij om hoeveel contactmomenten dat dan gaat. Lijkt me niet oneindig. Als dat maar 5x gebeurt bijvoorbeeld, dan is die 1000 euro wel echt flink aan de prijs. Misschien moet ik ook mijn uurloon maar eens herzien.

Misschien moet je haar mailen met: als ik niet tevreden ben, krijg ik dan mijn geld terug?

4 likes

Helaas

3 likes

heb je dit nou van de Google AI :joy:

6 likes

Hahhahah je hebt het nog opgezocht ook.

1 like

Bonnie die in haar reel over dingen die haar niet boeien verteld dat handen wassen haar niet boeit. Ze vergeet soms handen te wassen na een luier te verschonen en gaat dan lunch maken. :nauseated_face::nauseated_face:

13 likes

Bonnie altijd al een smerige meid gevonden. Verbaast me niets

19 likes

Was zij niet degene die onderbroeken ging wassen in een pan op een vakantiepark?

11 likes

ik dacht even dat je een andere tiktokvrouw bedoelde, die binnen 3 dagen helemaal hoteldebotel was van een of andere chefkok en toen met hem op vakantie ging naar Rome (?). En alle comments waren van ‘yesss girllll so happy for you’ en ik dacht alleen maar dit gaat zo hard mis

3 likes

Hahahah wtf echt

Lord dit forum echt

13 likes

Ik vind het ook zo bizar dat Nick zegt dat het hem niet boeit dat rechts voorrang heeft?
Dat hij daar nooit op let en zegt dat het zichzelf altijd regelt en hij nooit in de problemen komt!?
Ja waarschijnlijk dus omdat anderen elke keer hard moeten remmen omdat hij nooit voorrang geeft.
Er gebeuren juist zoveel ongevallen door verkeerde voorrang.

33 likes

Of mensen die wachten bij een zebrapad… dan denk ik ja doordat mensen die niet stoppen, blijven mensen wachten met oversteken tot ze zeker weten dat het veilig is.

7 likes