Het influencertopic #25

In haar stories op insta zegt ze van niet, maar misschien neemt ze hier ook wel wat creatieve vrijheid mee haha

2 likes

Volgt hier iemand fitgirls Lisa en Cristina die samen een bikini merk hebben? Ze hebben ineens ruzie of zijn geen vrienden meer

1 like

Pohh die nieuwe kledingcollectie van Dee, wat een prijzen. Een van de broeken die ze voor €70 verkoopt (simpele zwarte flared, niet eens spijkerstof) heb ik ook, exact die broek verkopen ze voor €40 bij Costes en die is ook nog regelmatig in de sale en dus nog goedkoper

12 likes

En dan is de Costes al slechte kwaliteit en voornamelijk 100% polyester

9 likes

Volgt er hier iemand Joosje van Steenbergen? Ze heeft ook een eigen kledingmerk Jaciestone en ik vind haar echt heel echt en grappig en goede modeadviezen.

Ik ben niet haar

5 likes

Dit soort uitspraken worden hier niet geloofd

22 likes

Haha ik ben ook net in deze fuik beland en inderdaad, ik dacht dat ze een Emily in Paris nieuw seizoen onthulling aan het doen was?! Wat is dit joh

11 likes

Klinkt als een tweede José Veldsla.

6 likes

Even gekeken maar is voor mijn gevoel gewoon zo’n dertien in een dozijn Amsterdamse meid die van mode houdt en rijk is?

Niks aan.

11 likes

Idd heel saai.

6 likes

Ja dit. Heb gekeken maar haar feed ziet er echt uit als een gemiddelde randstedelijke influencer?

7 likes

Ja net als Isa Sitskoorn oid, zie hun beide heel veel voorbij komen ineens.

8 likes

Zien er allemaal hetzelfde uit en dragen allemaal hetzelfde.

9 likes

Zij geven beide zóveel geld uit aan kleding, ik snap gewoon niet waar het vandaan komt. Ja ze hebben vast allebei rijke ouders, maar kan me gewoon bijna nier voorstellen dat je zoveel van je ouders krijgt dat je zo kunt leven.

7 likes

Ik vind haar juist tyfus irritant. De zoveelste KLM stewardess die is gaan vloggen.

9 likes

Nou dit, heb haar weken geleden al geblokkeerd dus zie haar gelukkig niet meer

7 likes

Ik ben normaliter alleen een lurker op dit forum, maar m’n ergernis is nu tot zo’n grote hoogte gestegen dat ik hier m’n verwondering even kom delen. Sinds een aantal weken is het vriendje van Bram de Wijs ineens ook erg actief op insta en TikTok. Wellicht dat hij ook een influencer carrière najaagt. Wat me hier opvalt is zijn, in mijn optiek, gemaaktheid. Zijn stem, zijn ogen, zijn mond… ik word er gewoon bang van. Ik weet niet, ik krijg er helemaal de rillingen van :grimacing:

15 likes

Bonnie en Nick hebben weer een tweede deel van dingen die hun niet boeien. En alles van Bonnie gaat alleen maar over hygiëne zaken😂 Ben echt jaloers dat het haar allemaal zo weinig boeit, ik walg echt van alles wat ze zegt hahaha. Mijn smetvrees could never

6 likes

Haha ja ze zou zelfs een kauwgom delen met een vriendin. Dat gaat me echt te ver :joy:

3 likes

Vooral zeggen dat het totaal niet boeit dat insecten massaal uitsterven? Wat een niveau zeg hello. Dan begrijp je ook weinig van hoe leven op aarde werkt jezus. Dacht dat ze wel iets slimmer waren dan dat

56 likes