Ja zo egoïstisch allebei. Dit is gewoon andere mensen in gevaar brengen.
Jullie nemen het zooo serieus
ik rij al 13 jaar maar 90% van de tijd in de stad of op de snelweg en dan heb je meestal weinig gelijkwaardige kruispunten, ik herken dan dat wel dat ik dat soms niet goed kan verwerken dan
ik denk niet dat hij letterlijk denkt “whatever” en gewoon overal zn auto voorgooit. Vind hem daar niet echt het type voor. En in de auto stop ik wel altijd bij een zebrapad maar in de drukke stad op de fiets probeer ik oogcontact te zoeken en als mensen dan niet gaan fiets ik ook door, en als voetganger zoek ik ook oogcontact met automobilisten en maak ik kenbaar dat ik ga, maar je hebt vaak van die mensen die gewoon daar staan te staan in het oneindige?
nouja heel rotterdam boeit dat niet dus dat scheelt
In Rotterdam geldt wel echt de ongeschreven regel dat je gewoon een zebrapad op moet lopen, anders sta je zo een kwartier te wachten, niemand stopt daar voor een zebrapad.
Hij zegt toch zelf dat rechts hem echt niet boeit en hij er geen rekening mee houdt?
Maarja het zal inderdaad ook wel met omgeving te maken hebben.
Hahaha hoe serieus dit wordt genomen en helemaal verontwaardigd zijn ook, I can’t
. Bonnie komt sowieso al goor op mij over dus echt verrast ben ik niet.
Hij zegt letterlijk dat het te snel gaat voor hem om te bedenken wie er van rechts komt. WAT?
Hehe ja en ook dat het zichzelf altijd oplost, dat hij er nooit problemen mee heeft gehad. Deze man heeft ook gewoon een rijbewijs he ![]()
lol dit is echt te niche maar ik ga het toch delen. Ik heb dit verkeerd onthouden; het was een instagramvrouw, soort van een influencer? Ben haar gaan volgen omdat ik haar Palestina-posts goed vond, en toen werd haar content opeens alleen nog maar ‘ik heb een hete chef ontmoet in Parijs’
https://www.instagram.com/p/DOGpLiUDPDG/
Ik ben sowieso veel te cynisch, maar ik denk alleen maar: schat je leeft in delululand
Heb net al die Threads gelezen en jeetje wat is die vrouw intens. Rustaaagh.
Maar ben haar nu wel gaan volgen ![]()
he’s big and tattooed and I’m a little Barbie princess! ![]()
Hahaha jeeezus, ik zie dat ze schrijfster is, je zou haast denken dat dit een promo moet zijn voor een boek ofzo? ![]()
oh shit, nu je het zegt, misschien is ze gewoon haar romance novel aan het promoten en ben ik er totaal ingetuind. Het volgt wel een heleboel romance clichés inderdaad ![]()
In haar stories op insta zegt ze van niet, maar misschien neemt ze hier ook wel wat creatieve vrijheid mee haha
Volgt hier iemand fitgirls Lisa en Cristina die samen een bikini merk hebben? Ze hebben ineens ruzie of zijn geen vrienden meer
Pohh die nieuwe kledingcollectie van Dee, wat een prijzen. Een van de broeken die ze voor €70 verkoopt (simpele zwarte flared, niet eens spijkerstof) heb ik ook, exact die broek verkopen ze voor €40 bij Costes en die is ook nog regelmatig in de sale en dus nog goedkoper
En dan is de Costes al slechte kwaliteit en voornamelijk 100% polyester
Volgt er hier iemand Joosje van Steenbergen? Ze heeft ook een eigen kledingmerk Jaciestone en ik vind haar echt heel echt en grappig en goede modeadviezen.
Ik ben niet haar
Dit soort uitspraken worden hier niet geloofd
Haha ik ben ook net in deze fuik beland en inderdaad, ik dacht dat ze een Emily in Paris nieuw seizoen onthulling aan het doen was?! Wat is dit joh