Het influencertopic #25

Klinkt als een tweede José Veldsla.

6 likes

Even gekeken maar is voor mijn gevoel gewoon zo’n dertien in een dozijn Amsterdamse meid die van mode houdt en rijk is?

Niks aan.

11 likes

Idd heel saai.

6 likes

Ja dit. Heb gekeken maar haar feed ziet er echt uit als een gemiddelde randstedelijke influencer?

6 likes

Ja net als Isa Sitskoorn oid, zie hun beide heel veel voorbij komen ineens.

7 likes

Zien er allemaal hetzelfde uit en dragen allemaal hetzelfde.

8 likes

Zij geven beide zóveel geld uit aan kleding, ik snap gewoon niet waar het vandaan komt. Ja ze hebben vast allebei rijke ouders, maar kan me gewoon bijna nier voorstellen dat je zoveel van je ouders krijgt dat je zo kunt leven.

6 likes

Ik vind haar juist tyfus irritant. De zoveelste KLM stewardess die is gaan vloggen.

9 likes

Nou dit, heb haar weken geleden al geblokkeerd dus zie haar gelukkig niet meer

7 likes

Ik ben normaliter alleen een lurker op dit forum, maar m’n ergernis is nu tot zo’n grote hoogte gestegen dat ik hier m’n verwondering even kom delen. Sinds een aantal weken is het vriendje van Bram de Wijs ineens ook erg actief op insta en TikTok. Wellicht dat hij ook een influencer carrière najaagt. Wat me hier opvalt is zijn, in mijn optiek, gemaaktheid. Zijn stem, zijn ogen, zijn mond… ik word er gewoon bang van. Ik weet niet, ik krijg er helemaal de rillingen van :grimacing:

15 likes

Bonnie en Nick hebben weer een tweede deel van dingen die hun niet boeien. En alles van Bonnie gaat alleen maar over hygiëne zaken😂 Ben echt jaloers dat het haar allemaal zo weinig boeit, ik walg echt van alles wat ze zegt hahaha. Mijn smetvrees could never

6 likes

Haha ja ze zou zelfs een kauwgom delen met een vriendin. Dat gaat me echt te ver :joy:

3 likes

Vooral zeggen dat het totaal niet boeit dat insecten massaal uitsterven? Wat een niveau zeg hello. Dan begrijp je ook weinig van hoe leven op aarde werkt jezus. Dacht dat ze wel iets slimmer waren dan dat

56 likes

Ik kom echt nooit in Rotterdam, vandaag toevallig wel en ik zit in de tram naast de ouders van Bonnie. Waarom weet ik überhaupt hoe zij eruitzien, terwijl ik haar niet volg :rofl:

14 likes

Ja ik had vooral Nick toch wel wat slimmer ingeschat? Ik snap dat het je op persoonlijk vlak niet boeit dat de Panamese driesnuitige boktor is uitgestorven maar had toch gedacht dat hij wat beter zou begrijpen dat de algehele afname van de insectenpopulatie dramatische effecten heeft op het ecosysteem en de voedselvoorziening op aarde. Dus ja ik snap dat je niet rouwig bent om het uitsterven van een specifiek insect ergens ver weg maar hoe kan het feit dat er zoveel insectensterfte is en er zoveel soorten insecten uitsterven je nou niet boeien?

51 likes

Hahaha ik zie ze heel vaak en dan wil ik “hee” roepen. En dan bedenk ik altijd gelukkig op tijd dat zij mij helemaal niet kennen

9 likes

Dit bewijst maar weer hoe vreselijk het toch is dat je dus alles online gooit en iedereen en zn moeder alles van je weet.

Brrr :confounded::confounded:

17 likes

Ja ik zag laatst de man van kyra elgersma (mommyblogger die haar kinderen afdekt met een plaatje op insta en namen niet deelt) die man komt zelf ook niet herkenbaar op SM en toch herkende ik ze meteen. Ik weet nu ook de namen.

5 likes

Ik vind haar ook kaolo irritant haha, zelfde met die Isa, alles wat die meid zegt klinkt zo agressief?

Joosje had laatst een tiktok over dat ze aan het rennen was in het Westerpark en er een man die ze niet kende op haar afrende om een high five te geven. 100% irritant en eng in this day and age, maar hoe ze dat dan weer metéén moet filmen voor tiktok en dat dan uitlegt denk ik echt ??? Meid, welkom in de grote stad. En ook: nobody cares.

5 likes

Nick heeft wel die LGBTIQ+ uitstraling uitgespeeld

Zie je toch meer op links.

19 likes