Het influencertopic #25

Ik kom echt nooit in Rotterdam, vandaag toevallig wel en ik zit in de tram naast de ouders van Bonnie. Waarom weet ik überhaupt hoe zij eruitzien, terwijl ik haar niet volg :rofl:

14 likes

Ja ik had vooral Nick toch wel wat slimmer ingeschat? Ik snap dat het je op persoonlijk vlak niet boeit dat de Panamese driesnuitige boktor is uitgestorven maar had toch gedacht dat hij wat beter zou begrijpen dat de algehele afname van de insectenpopulatie dramatische effecten heeft op het ecosysteem en de voedselvoorziening op aarde. Dus ja ik snap dat je niet rouwig bent om het uitsterven van een specifiek insect ergens ver weg maar hoe kan het feit dat er zoveel insectensterfte is en er zoveel soorten insecten uitsterven je nou niet boeien?

51 likes

Hahaha ik zie ze heel vaak en dan wil ik “hee” roepen. En dan bedenk ik altijd gelukkig op tijd dat zij mij helemaal niet kennen

9 likes

Dit bewijst maar weer hoe vreselijk het toch is dat je dus alles online gooit en iedereen en zn moeder alles van je weet.

Brrr :confounded::confounded:

17 likes

Ja ik zag laatst de man van kyra elgersma (mommyblogger die haar kinderen afdekt met een plaatje op insta en namen niet deelt) die man komt zelf ook niet herkenbaar op SM en toch herkende ik ze meteen. Ik weet nu ook de namen.

5 likes

Ik vind haar ook kaolo irritant haha, zelfde met die Isa, alles wat die meid zegt klinkt zo agressief?

Joosje had laatst een tiktok over dat ze aan het rennen was in het Westerpark en er een man die ze niet kende op haar afrende om een high five te geven. 100% irritant en eng in this day and age, maar hoe ze dat dan weer metéén moet filmen voor tiktok en dat dan uitlegt denk ik echt ??? Meid, welkom in de grote stad. En ook: nobody cares.

5 likes

Nick heeft wel die LGBTIQ+ uitstraling uitgespeeld

Zie je toch meer op links.

19 likes

Dit exact! Vond ik ZO raar inderdaad

3 likes

Ik vind sowieso zo’n reel met “dit boeit ons niet” behoorlijk kinderlijk overkomen. En dan zijn het ook nog echt rare dingen zoals hygiëne en verkeersveiligheid??

Dat verhaal over die DJ’s snap ik wel, ik heb dat zelf ook maar dat schaar ik niet onder “dat boeit mij niet” maar eerder mijn gebrek aan smaak/gehoor? :joy:

8 likes

Als ik zo’n video moet opnemen ben ik morgen nog bezig

39 likes

Ik had al geen hoge pet van haar intelligentie toen ze kleertjes uit de weggeefhoek bij het CB meenam, want gratis. Dan snap je er echt helemaal niets van.

46 likes

Ja en vind haar beetje lijken op Lizzy van der Ligt.

1 like

Dit vond ik echt wereldvreemd. Geen enkel greintje van bewustzijn over het doel/de doelgroep. Het schaamteloos delen met haar publiek. Ik ben benieuwd of ze daarna erachter is gekomen dat zij niet de doelgroep was en wat ze er toen van vond :’)

(En gadver sommige dingen vind ik echt te ranzig om te lezen. Ik vind het erg knap als er geen enkel deeltje van de luierinhoud op je handen terechtkomt)

3 likes

Ik zie ook regelmatig haar vrienden in de stad en toen een vriend kwam vragen of een bepaalde stoel vrij was, vond ik het al raar om te denken “hee jij bent x en ik weet hoe/met wie/waar je woont en wat voor werk je doet” terwijl diegene dan geen flauw benul heeft dat ik diegene herken en best wat dingen weet.
Ik snap wel dat de familie van Nick totaal geen behoefte heeft aan in de vlogs komen. Die worden in ieder geval niet random herkend :’)

12 likes

Neeee joh wat erg :rofl: (niet sarcastisch). Bij ons hebben ze bij de kringloop gratis maandverband enzo. Het is alsof ze dat mee zou nemen ongelofelijk

3 likes

Geloof het of niet, maar ik heb toch alsnog een familielid van Nick herkend. Dat komt doordat ze toch alsnog genoeg informatie over die persoon hebben gedeeld (niet veel, maar toch).

2 likes

Ja als je diegene vroeger kende mss (ik namelijk ook) maar dat is toch heel anders dan nu in beeld komen en voor heel veel volgers herkenbaar zijn

2 likes

Er zit inderdaad een verschil in. Maar ik wilde alleen even duidelijk maken dat die andere familieleden/bekenden, ondanks dat ze niet worden getoond, alsnog ‘zichtbaar’ kunnen zijn voor volgers. (Ik heb het familielid in kwestie overigens nooit gesproken, maar kom die persoon weleens tegen omdat we op dezelfde plek komen.)

2 likes

Ik krijg er heel eg middelbare school kijk mij eens stoer zijn en niet boeien vibes van.

5 likes

Maar dit idd. Echt kinderachtig🥲

Sowieso dat hele “boeit me niet als deze insecten uitsterven en het eco systeem in elkaar stort” terwijl je net een kind op de aarde hebt gezet vind ik zo kortzichtig🥴

Qua links zijn vind ik haar op zich wel uitspreken over Palestina, lgbtqia+ rechten en vrouwenrechten etc. Maar qua milieu of duurzaamheid niet.

Verbaasde me laatst nog over een story waarin ze zei dat ze echt niet wist wat met bepaalde kleding te doen anders dan de donatiebak van LDH, terwijl ze een hele kringloopserie heeft gemaakt ooit? Breng goede kleding gewoon naar de kringloop? Dan is de kans veel groter dat het goed terecht komt.

13 likes