Het influencertopic #25

Dit exact! Vond ik ZO raar inderdaad

3 likes

Ik vind sowieso zo’n reel met “dit boeit ons niet” behoorlijk kinderlijk overkomen. En dan zijn het ook nog echt rare dingen zoals hygiĂ«ne en verkeersveiligheid??

Dat verhaal over die DJ’s snap ik wel, ik heb dat zelf ook maar dat schaar ik niet onder “dat boeit mij niet” maar eerder mijn gebrek aan smaak/gehoor? :joy:

8 likes

Als ik zo’n video moet opnemen ben ik morgen nog bezig

39 likes

Ik had al geen hoge pet van haar intelligentie toen ze kleertjes uit de weggeefhoek bij het CB meenam, want gratis. Dan snap je er echt helemaal niets van.

46 likes

Ja en vind haar beetje lijken op Lizzy van der Ligt.

1 like

Dit vond ik echt wereldvreemd. Geen enkel greintje van bewustzijn over het doel/de doelgroep. Het schaamteloos delen met haar publiek. Ik ben benieuwd of ze daarna erachter is gekomen dat zij niet de doelgroep was en wat ze er toen van vond :’)

(En gadver sommige dingen vind ik echt te ranzig om te lezen. Ik vind het erg knap als er geen enkel deeltje van de luierinhoud op je handen terechtkomt)

3 likes

Ik zie ook regelmatig haar vrienden in de stad en toen een vriend kwam vragen of een bepaalde stoel vrij was, vond ik het al raar om te denken “hee jij bent x en ik weet hoe/met wie/waar je woont en wat voor werk je doet” terwijl diegene dan geen flauw benul heeft dat ik diegene herken en best wat dingen weet.
Ik snap wel dat de familie van Nick totaal geen behoefte heeft aan in de vlogs komen. Die worden in ieder geval niet random herkend :’)

12 likes

Neeee joh wat erg :rofl: (niet sarcastisch). Bij ons hebben ze bij de kringloop gratis maandverband enzo. Het is alsof ze dat mee zou nemen ongelofelijk

3 likes

Geloof het of niet, maar ik heb toch alsnog een familielid van Nick herkend. Dat komt doordat ze toch alsnog genoeg informatie over die persoon hebben gedeeld (niet veel, maar toch).

2 likes

Ja als je diegene vroeger kende mss (ik namelijk ook) maar dat is toch heel anders dan nu in beeld komen en voor heel veel volgers herkenbaar zijn

2 likes

Er zit inderdaad een verschil in. Maar ik wilde alleen even duidelijk maken dat die andere familieleden/bekenden, ondanks dat ze niet worden getoond, alsnog ‘zichtbaar’ kunnen zijn voor volgers. (Ik heb het familielid in kwestie overigens nooit gesproken, maar kom die persoon weleens tegen omdat we op dezelfde plek komen.)

2 likes

Ik krijg er heel eg middelbare school kijk mij eens stoer zijn en niet boeien vibes van.

5 likes

Maar dit idd. Echt kinderachtigđŸ„Č

Sowieso dat hele “boeit me niet als deze insecten uitsterven en het eco systeem in elkaar stort” terwijl je net een kind op de aarde hebt gezet vind ik zo kortzichtigđŸ„Ž

Qua links zijn vind ik haar op zich wel uitspreken over Palestina, lgbtqia+ rechten en vrouwenrechten etc. Maar qua milieu of duurzaamheid niet.

Verbaasde me laatst nog over een story waarin ze zei dat ze echt niet wist wat met bepaalde kleding te doen anders dan de donatiebak van LDH, terwijl ze een hele kringloopserie heeft gemaakt ooit? Breng goede kleding gewoon naar de kringloop? Dan is de kans veel groter dat het goed terecht komt.

13 likes

Nou ze is in elk geval uitgesproken over wat zaken, valt van veel andere influencers ook niet echt te zeggen

5 likes

Ik vind ook dat ze behoorlijk persoonlijke/gevoelige informatie heeft gedeeld over een grote gebeurtenis in het gezin van Nick, waarvan ik me ook afvraag of die ouders dat wel oké vinden/vonden. Ik snap zo goed dat zij niet in vlogs willen.

5 likes

In de comments zijn mensen best wel verbaasd over de onwetendheid over insecten maar gelukkig moeten we het allemaal met een korreltje zout nemen volgens Bonnie :wink::wink::wink:

7 likes

Was het misschien gewoon ragebait? :unamused:

2 likes

Echt een irritante take. Iets stellen op zo’n manier dat er geen enkele aanleiding is om het niet serieus te nemen, en dan als je kritiek krijgt gaan roepen dat de ander het veel te serieus neemt. Nee, neem gewoon ff verantwoordelijkheid voor wat je zelf zegt en het feit dat je in niks laat doorschemeren dat het een grap zou zijn.

29 likes

Ik vind dat ook altijd wel makkelijk ‘scoren’, op die manier links zijn. Maar zodra het aankomt op zelf water bij de wijn doen zoals minder vliegen, minder vlees eten, groene tuinen, minder fast fashion/kopen, dat soort dingen, geven mensen opeens niet meer thuis. Een familielid van mij doet dit en hangt altijd de moraalridder uit als zogenaamd linkse maar tegelijkertijd wel ongeveer elke maand vliegen, 2 koeien op de bbq en kunstgras in de tuin.

28 likes

Maar dat is sowieso een veelvoorkomend fenomeen, je hebt niet voor niets het gezegde links lullen rechts vullen. Al is het hier natuurlijk niet echt vullen maar het hele principe van van linkse standpunten verkondigen maar hier zelf niet naar leven is veelvoorkomend.

En dat is niet eens per se bedoeld als kritiek maar meer een vaststelling. Heel veel mensen zijn pro klimaat, voor meer gelijkheid, beter sociale zekerheid etc totdat blijkt dat ze daar zelf offers voor moeten maken.

14 likes