10 toen ze meedeed aan b&b?!
Edit: oh haha nam het weer te letterlijk ken die hele vrouw verder ook niet
10 toen ze meedeed aan b&b?!
Edit: oh haha nam het weer te letterlijk ken die hele vrouw verder ook niet
Whaha, ik spreek Viccle sindsdien in mijn hoofd standaard uit als Vikkel. Komt nooit meer goed.
Hahah jezus nee ik weet niet hoe oud ze was maar wel echt heel jong. Heel erg in haar vormende jaren nog dus laat die meid lekker.
Volgens mij zou het economisch gezien ook bij rechts kunnen passen: innovatie, nieuwe markten en energie-onafhankelijkheid vanuit een liberaal perspectief. Heb er vaker stukken over gelezen, het negeren van klimaatproblemen is uiteindelijk geen oplossing natuurlijk voor rechts.
Maar dit is wel heel off topic.
oprechte vraag: ik volg de bollens niet maar ik zie nu steeds meer foto’s voorbij komen van de throuple en is de man ziek?
edit: vanwege hele bleke lippen en grauw gezicht
Wat is dit nou voor rare vraag?
hij heeft hele bleke lippen, dat valt me in alle foto’s op. ik vind het geen rare vraag.
Het is wel een hele rare vraag.
Hij steekt gewoon af omdat de andere 2 zo oranje zijn
Schijnen wel veel te roken, doet ook niet veel goeds voor je gelaat ![]()
Beetje ongepaste vraag,
haha wat overdreven
Nou jongens, Claire Lucia heeft haar droomhuis gevonden
Nog een??
Sorry wat? Na dat miljoenenhuis had ze nog geld over?’
Hahaha nee volgens mij gewoon 2 verschillende video’s - één op TikTok en één op insta - over hetzelfde huis.
Maar ze had dit nieuwe nieuwe huis toch al eerder gedeeld? Ik kreeg een deja-vu van het filmpje.
Ik zag hem inderdaad op TikTok, maar die is wel “pas” 12 uur geleden geplaatst. Maar ik denk op basis op basis van haar insta dat inderdaad gelijk hebt! Maar dan is het toch alsnog haar 4e huis? Barca NY Amsterdam en nu dit… ![]()
Nina Pierson is overgestapt van een elektrische naar een normale fiets en verwacht dat dat de nieuwe hype wordt. Ze noemt allerlei voordelen van fietsen met je benen.
Altijd zo vernieuwend die meid!
Werkt ze voor De Speld?