Het influencertopic #25

Ik ben überhaupt klaar met veggie. Vond haar echt super leuk maar opeens mega afgeknapt.

28 likes

Heb dit ook! Heel jammer, ze begon voor kin echt leuk. Inmiddels is ze ontvolgt. Ben wel heel benieuwd hoe ze overkomt bij de slimste mens. Kans is er dat ze dan wat meer haar “oude” zelf is wellicht. Minder social media gemaakt. We zullen het zien!

1 like

Ik snap oprecht niet wat je bedoelt, ik zie een spijkerbroek en een luipaard jasje, als dat al “crazy” is?

Het is niet mijn stijl maar ik zou hier echt niet naar omkijken. Vooral niet als je zulke mensen op tiktok kunt vinden:

Samenvatting

12 likes

Ik vind haar ook superleuk. Ik kan haar alleen soms heel slecht verstaan, maar goed dat kan ook aan mij liggen. Vind het een heel leuk stel samen

1 like

Ik volg haar niet meer sinds ze met haar content de fluflu kant op is gegaan. Gebruik dat kookboek nog wel en zal haar voor eeuwig dankbaar zijn dat ze paratha’s in mijn leven heeft gebracht, maar hoef echt niet te weten hoe haar dagelijkse leven eruit ziet.

6 likes

ja same ugh

10 likes

Klopt wel maar ze was 10 toen ze meedeed dus waarschijnlijk is ze haar identiteit nog aan het vormen. Niets mis met een beetje experimentatie.

3 likes

Ik vind haar kookboek echt slecht. Nog geen enkel lekker recept uit gemaakt :unamused:

3 likes

Ja ik vond haar ‘vroeger’ wel leuk, alleen kon ik slecht al slecht tegen haar zoetgevooisde stem dus keek altijd alles zonder geluid. En die obsessie met snackbordjes en rocky road vond ik ook maar matig.

Maar de laatse tijd gaat ze inderdaad helemaal de fluflu kant op en dat vind ik echt helemaal niks. Van dat overdreven hihi cutesy gedoe maar ook express lelijk en lekker real!! vind ik juist heel erg gemaakt overkomen. En wat me ook ergert en hier volgens mij ook al eerder besproken is, is dat ze ineens ook echt op IE-DE-REEN reageert alsof ze haar besties zijn, ook BN’ers of internationale artiesten die haar volgens mij niet of amper kennen. Zal vast moeten van het management voor de engagement ofzo maar vind dat altijd zo nep overkomen.

Edit: Ik vind dan juist de verbouwvlogs wel weer leuk, maar dat is natuurlijk ook wel een beetje leedvermaak. Ik vind het wel oprecht sneu voor haar trouwens, want dat gedoe met die vloerverwarming en verzakte keuken in je nieuwe huis is natuurlijk gewoon mega kut. Maar vind t wel interessante content om te kijken omdat ik hou van verbouwingen en de drama als alles mis gaat (beetje ik vertrek vibes) en dan lekker mee kan leven zo van jeetje hoe gaan ze dit doen, komt het nog goed?!

7 likes

Ja zal wel moeten van Vikkel

14 likes

Overdrijven is ook een kunst. Dat was in 2023.

2 likes

Hoe dan? Want het rechtse imperialisme/kapitalisme gaat gepaard met klimaatschade. Dat levert dubbel sociale ongelijkheid op.
Je kan het niet los van elkaar zien. Niet voor niks wordt er veel te weinig aan het klimaat gedaan: dat botst met de veel belangrijkere idealen van bijvoorbeeld een VVD. De rijke bevolking moet vooral niet slechter af zijn door allerlei nieuwe regelgeving en beleid.

Los van Bonnie hoor. Ik hoef het er niet over te hebben over of zij links (genoeg) is in onze ogen. Maar het is enorm logisch dat klimaat/duurzaamheid als “links” wordt gezien.

2 likes

Love it dat we Vikkel erin houden. Hebben jullie zijn op hutspot lijkende vloerkleer ook al gespot?

10 likes

10 toen ze meedeed aan b&b?!

Edit: oh haha nam het weer te letterlijk ken die hele vrouw verder ook niet

10 likes

Whaha, ik spreek Viccle sindsdien in mijn hoofd standaard uit als Vikkel. Komt nooit meer goed.

23 likes

Hahah jezus nee ik weet niet hoe oud ze was maar wel echt heel jong. Heel erg in haar vormende jaren nog dus laat die meid lekker.

5 likes

Volgens mij zou het economisch gezien ook bij rechts kunnen passen: innovatie, nieuwe markten en energie-onafhankelijkheid vanuit een liberaal perspectief. Heb er vaker stukken over gelezen, het negeren van klimaatproblemen is uiteindelijk geen oplossing natuurlijk voor rechts.
Maar dit is wel heel off topic.

3 likes

oprechte vraag: ik volg de bollens niet maar ik zie nu steeds meer foto’s voorbij komen van de throuple en is de man ziek?

edit: vanwege hele bleke lippen en grauw gezicht

2 likes

Wat is dit nou voor rare vraag?

19 likes

hij heeft hele bleke lippen, dat valt me in alle foto’s op. ik vind het geen rare vraag.

6 likes