Het influencertopic #25

Het is wel een hele rare vraag.

26 likes

Hij steekt gewoon af omdat de andere 2 zo oranje zijn

60 likes

Schijnen wel veel te roken, doet ook niet veel goeds voor je gelaat :upside_down_face:

7 likes

Beetje ongepaste vraag,

1 like

haha wat overdreven

2 likes

Nou jongens, Claire Lucia heeft haar droomhuis gevonden

1 like

Nog een??

6 likes

Sorry wat? Na dat miljoenenhuis had ze nog geld over?’

5 likes

Hahaha nee volgens mij gewoon 2 verschillende video’s - één op TikTok en één op insta - over hetzelfde huis.

5 likes

Maar ze had dit nieuwe nieuwe huis toch al eerder gedeeld? Ik kreeg een deja-vu van het filmpje.

2 likes

Ik zag hem inderdaad op TikTok, maar die is wel “pas” 12 uur geleden geplaatst. Maar ik denk op basis op basis van haar insta dat inderdaad gelijk hebt! Maar dan is het toch alsnog haar 4e huis? Barca NY Amsterdam en nu dit… :flushed:

6 likes

Nina Pierson is overgestapt van een elektrische naar een normale fiets en verwacht dat dat de nieuwe hype wordt. Ze noemt allerlei voordelen van fietsen met je benen.
Altijd zo vernieuwend die meid!

63 likes

Werkt ze voor De Speld?

26 likes

Dan heb je wel echt een messiascomplex hoor, als je de aankoop van jouw fiets meteen als de start van een nieuwe beweging ziet :joy:

18 likes

Ik weet niet hoor, maar zij heeft het baren van kinderen uitgevonden. Ere wie ere toekomt.

29 likes

En scheiden is ook al door haar uitgevonden. We hebben veel aan haar te danken.

21 likes

Nina Pierson is echt m’n allergrootste BEC

23 likes

Nieuwsgierig Aagje hier, maar las een artikel over de nieuwe villa van Vita. Blijkbaar meer dan 2.300.000 :money_mouth_face:

5 likes

Waar heb je dat gelezen? Ik ben ook een erg nieuwsgierig Aagje

6 likes

Ik had gezocht op Vita Boers huis en zag toen een bericht van 2 dagen geleden :blush:

9 likes