Het is wel een hele rare vraag.
Hij steekt gewoon af omdat de andere 2 zo oranje zijn
Schijnen wel veel te roken, doet ook niet veel goeds voor je gelaat ![]()
Beetje ongepaste vraag,
haha wat overdreven
Nou jongens, Claire Lucia heeft haar droomhuis gevonden
Nog een??
Sorry wat? Na dat miljoenenhuis had ze nog geld over?’
Hahaha nee volgens mij gewoon 2 verschillende video’s - één op TikTok en één op insta - over hetzelfde huis.
Maar ze had dit nieuwe nieuwe huis toch al eerder gedeeld? Ik kreeg een deja-vu van het filmpje.
Ik zag hem inderdaad op TikTok, maar die is wel “pas” 12 uur geleden geplaatst. Maar ik denk op basis op basis van haar insta dat inderdaad gelijk hebt! Maar dan is het toch alsnog haar 4e huis? Barca NY Amsterdam en nu dit… ![]()
Nina Pierson is overgestapt van een elektrische naar een normale fiets en verwacht dat dat de nieuwe hype wordt. Ze noemt allerlei voordelen van fietsen met je benen.
Altijd zo vernieuwend die meid!
Werkt ze voor De Speld?
Dan heb je wel echt een messiascomplex hoor, als je de aankoop van jouw fiets meteen als de start van een nieuwe beweging ziet ![]()
Ik weet niet hoor, maar zij heeft het baren van kinderen uitgevonden. Ere wie ere toekomt.
En scheiden is ook al door haar uitgevonden. We hebben veel aan haar te danken.
Nina Pierson is echt m’n allergrootste BEC
Nieuwsgierig Aagje hier, maar las een artikel over de nieuwe villa van Vita. Blijkbaar meer dan 2.300.000 ![]()
Waar heb je dat gelezen? Ik ben ook een erg nieuwsgierig Aagje
Ik had gezocht op Vita Boers huis en zag toen een bericht van 2 dagen geleden ![]()