Het influencertopic #25

Dan betaal je zo veel geld en heb je maar 4 slaapkamers. 🫠

OkƩ wel een wijnkelder en bioscoop, maar toch.

7 likes

Ik kan niet ontkennen dat ik echt rete jaloers op die plek met die tuin ben :thought_balloon:

10 likes

Inmiddels ook gevonden. Wat een geld ja! Heel mooi, maar wel in the middle of nowhere. Geen appie in de buurt oid :wink:

3 likes

Vast wel een traiteur

18 likes

En een hypotheek van 2.6 miljoen zelfs… die Ro komt volgens mij ook wel uit een rijk gezin, beetje typische advocaten zoon. Dus die ouders zouden misschien ook wel wat hebben ingelegd (puur speculatie hoor op basis van naam en accent).

Lijkt mij dus echt niet chill dat iedereen zo kan vinden waar je gaat wonen als influencer terwijl je op zo’n mega perceel woont.

11 likes

Hij heeft inmiddels zelf ook een goedlopend bedrijf dus daar zal ook wel wat uit komen gok ik

7 likes

Ja en hij werkt(e) ook bij Deloitte. Zag hem daar ook in reclames.

4 likes

Ze zullen hun huidige huis ook wel met een goede overwaarde hebben verkocht hoor… 2 verdiepingen in Amsterdam zuid

5 likes

Vita is ook kleindochter van wijlen Remco Campert…

4 likes

Hij heeft volgens mij econometrie gestudeerd. Die studie staat op de derde plaatst van best betaalde banen.

9 likes

Hij is gewoon influencer hoor, wil niet heel veel zeggen. :tipping_hand_woman:t2:

4 likes

Bedoel je Roderick?
Hij heeft ook gewoon een (goedbetaalde) baan.

12 likes

Ja dacht ook dat hij die thinkfluencer ernaast deed.

6 likes

ā€˜Maar’ 4? Is toch niet perse weinig. Hoeveel heb je er nodig. Daarnaast gezien het aantal m2 zullen het vast geen kleine kamertjes zijn.

4 likes

Nou voor zoveel geld vind ik vier slaapkamers best weinig eigenlijk :grimacing:. Hoeveek heb je er nodig. Nou, kan wel wat bedenken. Slaapkamer voor mezelf, twee voor de kinderen, eentje voor het wasgoed. Werkkamer zou ook wel leuk zijn. Of een logeerkamer. Maar ongetwijfeld zijn het enorme kamers, heb je waarschijnlijk gelijk in.

6 likes

Nou een gemiddeld rijtjeshuis heeft ook 3 of 4 slaapkamers, tuurlijk zijn de maten waarschijnlijk heel anders, maar voor dat geld zou je toch wel een kledingkamer, kantoor, speelkamer en gym ofzo verwachten. Heb je dat nodig? Nee, absoluut niet.

11 likes

Er is ook een kleedkamer en zelfs een bijhuis met badkamer en al.

8 likes

Dan tover je die bios toch om tot logeerkamer. Komt vast goed.

7 likes

En een wijnkelder. Genoeg kamers hoor :laughing:

1 like

Wij hebben er ook 4. Maar mijn huis is niet dat haha!
En ook ik had nog wel een ruimte erbij gewild. Gelukkig hebben we nog een zolder :laughing:
Voor meer als 2 miljoen verwacht ik een kasteel (vooral hier in het oosten :laughing:)

5 likes