Het influencertopic #25

‘Maar’ 4? Is toch niet perse weinig. Hoeveel heb je er nodig. Daarnaast gezien het aantal m2 zullen het vast geen kleine kamertjes zijn.

4 likes

Nou voor zoveel geld vind ik vier slaapkamers best weinig eigenlijk :grimacing:. Hoeveek heb je er nodig. Nou, kan wel wat bedenken. Slaapkamer voor mezelf, twee voor de kinderen, eentje voor het wasgoed. Werkkamer zou ook wel leuk zijn. Of een logeerkamer. Maar ongetwijfeld zijn het enorme kamers, heb je waarschijnlijk gelijk in.

6 likes

Nou een gemiddeld rijtjeshuis heeft ook 3 of 4 slaapkamers, tuurlijk zijn de maten waarschijnlijk heel anders, maar voor dat geld zou je toch wel een kledingkamer, kantoor, speelkamer en gym ofzo verwachten. Heb je dat nodig? Nee, absoluut niet.

11 likes

Er is ook een kleedkamer en zelfs een bijhuis met badkamer en al.

8 likes

Dan tover je die bios toch om tot logeerkamer. Komt vast goed.

7 likes

En een wijnkelder. Genoeg kamers hoor :laughing:

1 like

Wij hebben er ook 4. Maar mijn huis is niet dat haha!
En ook ik had nog wel een ruimte erbij gewild. Gelukkig hebben we nog een zolder :laughing:
Voor meer als 2 miljoen verwacht ik een kasteel (vooral hier in het oosten :laughing:)

5 likes

Het is ook echt groot met iets van 275m2 woonoppervlakte en enorm veel grond & tuin erbij, op steenworpafstand van Amsterdam.

10 likes

Haha tering die Annekee de ligt die op haar verjaardag allemaal selfies post. Is this real life???

6 likes

Zij zou eens minder in de zon moeten liggen en blonderen.

26 zie ik nu, bizar. 🫨

8 likes

Vind haar wel heel knap maar dit is wel beetje gevalletje blondblindness (of ze vindt het zelf gewoon erg mooi, kan natuurlijk ook)

4 likes

Heeft denk ik meer met zwaar ondergewicht te maken dan met de zon, ze is echt veel dunner dan toen ze jonger was.

En ook helemaal spiritueel, meestal ook niet een teken dat het goed gaat met iemand.

13 likes

Ze is wetenschapper?

5 likes

Zelfverklaard alchemist, wat inhoud dat ze dingen in haar thee druppelt en tarot kaarten legt.

28 likes

Hahahaahaha😂 omg

3 likes

Ja schijnt ook de reden te zijn dat ze niet meer met de voetballer is.

9 likes

Dat kan ik best begrijpen haha oja zij hadden ook die afgelaste bruiloft in Italië

3 likes

Huh? Zijn ze uit elkaar? 🫨

5 likes

Die Doutzen en die 2 maan zussen zijn ook zo in dat wappie cirkeltje.

12 likes

Dat weet niemand echt helemaal

9 likes