Het is ook echt groot met iets van 275m2 woonoppervlakte en enorm veel grond & tuin erbij, op steenworpafstand van Amsterdam.
Haha tering die Annekee de ligt die op haar verjaardag allemaal selfies post. Is this real life???
Zij zou eens minder in de zon moeten liggen en blonderen.
26 zie ik nu, bizar. š«Ø
Vind haar wel heel knap maar dit is wel beetje gevalletje blondblindness (of ze vindt het zelf gewoon erg mooi, kan natuurlijk ook)
Heeft denk ik meer met zwaar ondergewicht te maken dan met de zon, ze is echt veel dunner dan toen ze jonger was.
En ook helemaal spiritueel, meestal ook niet een teken dat het goed gaat met iemand.
Ze is wetenschapper?
Zelfverklaard alchemist, wat inhoud dat ze dingen in haar thee druppelt en tarot kaarten legt.
Hahahaahahaš omg
Ja schijnt ook de reden te zijn dat ze niet meer met de voetballer is.
Dat kan ik best begrijpen haha oja zij hadden ook die afgelaste bruiloft in Italiƫ
Huh? Zijn ze uit elkaar? š«Ø
Die Doutzen en die 2 maan zussen zijn ook zo in dat wappie cirkeltje.
Dat weet niemand echt helemaal
Al die fucking Kruidnoot āburgersā, zelfs bij Monica. Waar slaaaaaaat het op
#ad
(bedacht door Bolletje)
Ja goh, dat snap ik⦠slaat toch nog steeeeds nergens op als dat de briefing is.
Ach ja, dit is echt zoān gevalletje: wat mensen al niet doen voor een goed pak poen.
Ik deed dit vroeger altijd al; deed ik twee kruidnoten op elkaar en ākijk mama, een hamburger!ā Had toch iets met dat geniale idee moeten doen ![]()
Bonnie weet altijd alles helemaal uit te melken en zelfs haar inleiding duurde zo lang dat een hele vlog gaat over de wachttijd in het ziekenhuis ![]()
spoiler: in haar nieuwe vlog bevalt ze dus nog steeds niet
Not surprised