Het influencertopic #25

Thanks voor de spoiler. Ik kon die eerste vlog al niet aan, dan skip ik de rest denk ik ook maar

7 likes

Haha ik vond het wel weer om te gieren hoe saai Nick het allemaal vond. Dat is zo’n pietlut. Ja saai, maar bedenk even hoe je vrouw zich voelt bwhahaha

17 likes

Als je op de bevalling zat te wachten dan zou ik deze skippen ja hahaha

5 likes

Ja en dat ie gaat wandelen want hij verveelt zich, ja joehoe het draait die dagen niet om jou dus jij past je maar gewoon aan. :joy:

22 likes

Ik kijk een vlog van Bram de Wijs van een paar weken geleden waarin hij alle filters in huis schoonmaakt, maar hij doet alles met één afwasborstel. Eerst het zeepbakje van de wasmachine, en daarna zijn koffiezetapparaat. Gadverdamme.

Dus ik kijk in de comments, tegen commenters die zich afvragen of hij hierna de afwasborstel weggooit zegt hij: maar een afwasborstel is toch om vieze dingen schoon te maken?

Die gebruikt zeker ook hetzelfde doekje om eerst de wc en daarna het aanrecht schoon te maken. :face_vomiting:

5 likes

Ik zou hier zelf ook verschillende dingen voor gebruiken maar vind het wel overtrokken om dit te vergelijken met je wc en daarna het aanrecht schoonmaken met dezelfde doek. Er zal geen ontlasting in het bakje met koffiedik zitten of aan je wasmachinebakje waar je wasmiddel ingooit.

18 likes

Nee maar er zat wel schimmel en zeepresten in z’n machine en vervolgens doet hij dat dus in het koffiezetapparaat (en daarna nog de stofzuiger en het waterding van z’n kat) en zou hij het niet raar vinden om het daarna niet weg te gooien, dat zegt hij zelf in de comments. Ik vind dat echt ranzig.

Zijn logica is ‘je gebruikt het om dingen schoon te maken’, dus ja dan kun je ook het wc-doekje gebruiken voor het aanrecht.

Ik heb niet zoveel smetvrees als sommigen hier maar een afwasborstel die met schimmel en zeepresten in aanraking is geweest gebruik ik niet voor m’n koffiemachine en al helemaal niet voor m’n overige vaat.

Edit: ik zie nu dat dit niet helemaal duidelijk was in m’n eerste bericht, maar bij deze dus het volledige verhaal.

12 likes

Eens en een afwasborstel kost max 1 euro? Koop gewoon een extra.

5 likes

Teeeeeeering, zie dat haar kind al 5 maanden is, waaaaaaarom willen mensen dit allemaal nog zien en weten? Is toch fucking oud nieuws inmiddels.

11 likes

Ook als die baby er net uit is hoef ik dit niet te zien maar nmsvpe

11 likes

Omg dus na die eindeloze serie zwangerschapvlogs is ze nu begonnen aan ‘kraamvlogs’? :sweat_smile: Het houdt niet op niet vanzelf

Wel slim van haar want mensen kijken het toch wel blijkbaar

3 likes

Ja niet eens “toch wel” maar “juist” ze heeft veel meer weergaven per vlog sinds ze zwanger is dus ik denk ook gewoon een hele nieuwe doelgroep erbij die het kijkt.

7 likes

Bonnie uploadt ook gerust kerstvlogs in februari, dus dit verbaast me niks :joy:

7 likes

Naast dat ik zijn stem/accent niet zo goed trek praat deze man ook zo irritant met z’n handen in de filmpjes waarin hij zichzelf filmt. Alleen zit die hand dan ook dichtbij de camera waardoor het echt een soort terrorklauw lijkt.

4 likes

Haha ja en dat die ouders dan ook nog naar dat ziekenhuis komen om met Bonnie een spel te spelen zodat(??) hij kan gaan wandelen.

Ik vond het een ouderwets kneuterige vlog van Bonnie eigenlijk. Ze zijn nog steeds heel lief voor elkaar. Heerlijk.

30 likes

Nou sjongejonge wat een schande dat haar vriend zo lief en betrokken is dat hij haar, hoogzwanger en middenin de inleiding van haar eerste bevalling niet alleen wil laten in het ziekenhuis, maar zelf toch eventjes een frisse neus wil gaan halen (goed toch, dat hij ook gewoon voor zichzelf zorgt voordat er straks zo’n hectische tijd met een pasgeboren baby aanbreekt) en dat dan dus haar ouders even langskomen om met hun dochter nog even tijd door te brengen voordat de baby er is. Vind dit echt zeiken om het zeiken.

97 likes

“Omg wat een cliffhanger” als reactie onder de vlog. Spoiler: de baby wordt geboren hoor!!

15 likes

Dat kind is 6 als de geboortevlog online komt

7 likes

Ik heb net tijdens mijn lunch de eerste vlog gekeken en vond het een heerlijke kneuterige Bonnie-vlog. Ik vind het zo aandoenlijk hoe ze samen dat hele huis aanpakken en elk detail van het geboortekaartje bespreken en hoe Nick die teiltjes water voor haar maakt. Op de vervelende lichamelijke klachten na volgens mij een heerlijk verlof!

Vind het wel vermakelijk die lange vlogs, vanavond kijk ik deel 2 :nerd_face:

26 likes