Ik vind een tas van € 60.000 euro kopen ook niet normaal, of het nou mooi is of niet
Die collab tussen Negin en Cédric Grolet voor de lancering van haar nieuwe producten, is zo leuk! Ik denk dat het zijn eertste samenwerking is met een beautymerk.
Ik vind die tassen ook lelijk hoor maar ze zijn niet van plastic
Heel tof!
Hahahha love it, Vera heeft zo’n “unfortunately I do love” reel en bovenaan staat een nieuwe bank kopen ![]()
Hahaha ja ik vind haar vaak een moeimaker maar hier moest ik ook om lachen
Ik dacht dat dit een repost was omdat ik ook al een versie heb gezien waar het tweede punt was ‘niet op huwelijksreis gaan’. Ik heb dat toen niet gescreenshot, maar het stond er echt volgens mij?! Heeft iemand ander dit ook gezien of hallicuneer ik?
Ik heb dit ook gezien!
Ja op tiktok staat die
Fijn, dan ben ik niet gek geworden ![]()
Die prijs slaat sws nergens op hoor, maar hier wordt vaak zo overdreven verbaasd gereageerd op zulke dingen. Het is niet normaal I know, maar jullie zien toch dat ze stinkend rijk is
Lol ik zie net een TikTok van Jelline Brands (een meid die als branding heeft dat ze een 24 jarige miljonair is) en die gaat helemaal opgedoft naar een begrafenis van een vogel???
ik moet gelijk denken aan die aflevering van Selling Sunset dat ze een hondenbegrafenis hebben. Weet niet of ze nou serieus is of niet.
In een veren jurk hahahaahhahaha
Sinds wanneer heeft zij een chef? Ik zie nu een TikTok over theetijd. Volgens mij wil ze de Nederlandse becca bloom worden haha

Wat is haar accent, ik kan het totaal niet plaatsen maar ze klinkt een beetje sloom?
Urks!
Oh gadver zeg
Ik snap helemaal niks van die becca bloom, heb haar net even opgezocht maar waarom volgen zoveel mensen haar?
Vanwege de vele van cleef sieraden denk ik😂 haha nee geen idee