Snap überhaupt niet dat mensen het willen zien ![]()
Ik deel deze mening. Ik vond het ook leuk.
En herkenbaar. Mijn inleiding was ook saai
. En er kwam niemand langs
https://youtube.com/shorts/QMS294Jzx3g?si=RX2Pj-BdYZQ7jx4B
Ik heb een beettje de indruk dat Nina Pierson (gedeeltelijk) inspiratie was voor deze sketch haha
En de hengsels smelten in de hitte/zon. Ik vind het best mooie tassen, maar die personalisatie. Heel erg zonde.
Maar haar initialen staan er wel op dus dat maakt m exxxxxxxtra bijzonder!!!
Bijzonder lelijk
Ik moet al 3x nadenken of ik een linnen tasje wil kopen a 4,95 omdat dat eigenlijk onnodig is ![]()
God wat een gedrocht
OMG deze TikTok komt net voorbij
Is dit een sociaal experiment? ![]()
Ja sorry jullie kunnen ook overdrijven. Ze bulkt blijkbaar van ‘t geld en zonder die intitialen is het gewoon een mooie tas hoor. Tenminste, over smaak valt te twisten maar overdreven hoor sociaal experiment
Het is een dunne plastic tas die lijkt op een boodschappentas?? Voor 2500
ik dacht oprecht dat het een sketch was. Maar ik zal wel niks snappen van ~fashion
Maar rijke mensen kopen toch rijke -mensendingen. Ze kopen zelfs tassen
van € 60.000, hoezo dit dan een sociaal experiment noemen.
Omdat dit eruit ziet als een goedkope plastic tas van Shein. Ook hoe het opgevouwen geleverd wordt en je de kreukels er zelf uit moet krijgen. Als dit een mooie zacht lederen tas was had ik het gesnapt maar dit is letterlijk plastic en ziet er echt niet uit. Voor 2500 euro. Niet normaal.
Ik vind een tas van € 60.000 euro kopen ook niet normaal, of het nou mooi is of niet
Die collab tussen Negin en Cédric Grolet voor de lancering van haar nieuwe producten, is zo leuk! Ik denk dat het zijn eertste samenwerking is met een beautymerk.
Ik vind die tassen ook lelijk hoor maar ze zijn niet van plastic
Heel tof!
Hahahha love it, Vera heeft zo’n “unfortunately I do love” reel en bovenaan staat een nieuwe bank kopen ![]()
Hahaha ja ik vind haar vaak een moeimaker maar hier moest ik ook om lachen
Ik dacht dat dit een repost was omdat ik ook al een versie heb gezien waar het tweede punt was ‘niet op huwelijksreis gaan’. Ik heb dat toen niet gescreenshot, maar het stond er echt volgens mij?! Heeft iemand ander dit ook gezien of hallicuneer ik?