Ik heb dit ook gezien!
Ja op tiktok staat die
Fijn, dan ben ik niet gek geworden ![]()
Die prijs slaat sws nergens op hoor, maar hier wordt vaak zo overdreven verbaasd gereageerd op zulke dingen. Het is niet normaal I know, maar jullie zien toch dat ze stinkend rijk is
Lol ik zie net een TikTok van Jelline Brands (een meid die als branding heeft dat ze een 24 jarige miljonair is) en die gaat helemaal opgedoft naar een begrafenis van een vogel???
ik moet gelijk denken aan die aflevering van Selling Sunset dat ze een hondenbegrafenis hebben. Weet niet of ze nou serieus is of niet.
In een veren jurk hahahaahhahaha
Sinds wanneer heeft zij een chef? Ik zie nu een TikTok over theetijd. Volgens mij wil ze de Nederlandse becca bloom worden haha

Wat is haar accent, ik kan het totaal niet plaatsen maar ze klinkt een beetje sloom?
Urks!
Oh gadver zeg
Ik snap helemaal niks van die becca bloom, heb haar net even opgezocht maar waarom volgen zoveel mensen haar?
Vanwege de vele van cleef sieraden denk ik😂 haha nee geen idee
Jezus die rug man ![]()
Gratenpakhuis
edit: oh niet alleen haar rug, haar borstkas is ook tragisch
Ze komt heel lief en zacht over, maar is belachelijk slim en vooral belachelijk rijk. Dat contrast (van de rijke mensen zijn vaak arrogant gedachte) maakt haar denk ik heel interessant om te volgen. Ook zegt ze vaak dingen zoals ‘my sales associate from Van Cleef selected this piece for me’ en dan is het een armband van een paar miljoen ofzo
Ja als zelfs monica er niet mee weg komt
Hoe is dit geen regenpak?
Woow de kreukels zitten er ook gewoon nog in.
Verder echt een vormloos ding.
Ik vind het net een kerel ![]()