Jezus die rug man ![]()
Gratenpakhuis
edit: oh niet alleen haar rug, haar borstkas is ook tragisch
Jezus die rug man ![]()
Gratenpakhuis
edit: oh niet alleen haar rug, haar borstkas is ook tragisch
Ze komt heel lief en zacht over, maar is belachelijk slim en vooral belachelijk rijk. Dat contrast (van de rijke mensen zijn vaak arrogant gedachte) maakt haar denk ik heel interessant om te volgen. Ook zegt ze vaak dingen zoals ‘my sales associate from Van Cleef selected this piece for me’ en dan is het een armband van een paar miljoen ofzo
Ja als zelfs monica er niet mee weg komt
Hoe is dit geen regenpak?
Woow de kreukels zitten er ook gewoon nog in.
Verder echt een vormloos ding.
Ik vind het net een kerel ![]()
Ik vind t best leuk
zou t niet kopen maar heb wel eens lelijkere dingen gezien
Ik denk dat als je dit stoomt, dat het smelt.
Wie gaat dit testen? ![]()
gaat het ff
Ik begrijp het ook niet, gaat het over deze vrouw of over iemand anders?
Ik zie gewoon een tengere vrouw zoals je wel vaker bij Aziatische vrouwen ziet?
Mwah dat vind ik eigenlijk ook wel een problematische uitspraak. Gewicht is bij Aziatische vrouwen vaak nog een groter ding dan hier qua schoonheidsideaal en maatschappelijke druk. Je eigen familie is vaak ook snoeihard haha. Ik ken haar verder niet, maar je kan aan haar rug zien dat het wel wat dunner is en het feit dat er veel Aziatische vrouwen zijn die er zo uit zien maakt nog niet dat dat per se heel natuurlijk is.
Alsnog vind ik haar er totaal niet als een kerel uit zien en niet minder ongezond dan de gemiddelde Hollywoodster.
Ja, ik twijfelde ook om het zo op te schrijven eerlijk gezegd. Dank dat je me erop wijst!
Maar alsnog zie ik geen kerel of een gratenpakhuis ![]()
Nee en het zou fijn zijn dat we dik én dun zonder waardeoordeel kunnen zien. Niet alle genen werken hetzelfde en dit is net zo goed pijnlijk als iemand belachelijk maken die dik is.
Jelmer de boer heeft een oproep op Twitter dat ie 15000 dollar nodig heeft voor een trip naar de dutch Caribbean islands maar is dit nou serieus ?![]()
Vind hem sowieso vreemd. Zag laatst dat ie voor een dag naar Kreta vloog om een museum te bezoeken en Indiaas te eten
What the hell
Hij is toch samen met een OG ellegirlie?
Ik zag ook hij havermelkelite dat ie van een volger deelde dat ze 1 dag naar New York gaan??? Crazy