Het mooiste aan die sheets vond ik nog het puntje:
ALS er een voor/na-effect zichtbaar is, laat dit dan gerust zien
Is het hele doel van dat product niet dat er een na-effect zichtbaar moet zijn???
Het mooiste aan die sheets vond ik nog het puntje:
ALS er een voor/na-effect zichtbaar is, laat dit dan gerust zien
Is het hele doel van dat product niet dat er een na-effect zichtbaar moet zijn???
Ja en maak duidelijk JIJ hebt de grootste actie ![]()
Al meer dan 800 keer op geklikt
Jammer dat er geen gevoelige informatie in staat
Omggg wat erg
Zou ze hier problemen mee hebben gekregen?
Neuh gok wel dat ze is aangesproken met het verzoek hier op te letten, maar er stond niks aan gevoelige info in. Uiteindelijk weten we denk ik allemaal wel dat men nadenkt over op welk tijdstip je moet posten, dat een opdrachtgever letterlijk een opdracht geeft en je bij zoiets een sense of urgency moet creëren om mensen in actie-modus te krijgen.
Ik denk wel dat Maria meer aandacht voor het merk gegenereerd heeft dan wanneer ze een normale #ad post had gemaakt
Hahah dit inderdaad en er staat niks wereldschokkends in die canva documenten.
Vind het vooral raar dat het een canva is? Maak er even een pdfâje van als merk.
Hahahaha kunnen we meteen even kijken wie aan de opdracht voldoet. Lotte heeft geen before en after, strafpunten
Hahah wat een goede misser. Heerlijk
Jamie Li ook niet!!!
ah mascha moet siem wegdoen omdat hij mila heeft aangevallen. echt een trieste situatie voor iedereen
Ik had ooit ook zoiets van Action en het lubberde enorm uit, en de pads die vorm moeten geven zakten ook naar de verkeerde kant. Echt heel erg lelijk.
Ga deze van HEMA keertje proberen, thanks!
Die van de HEMA zijn heel fijn!
Siem is toch al best een oude kat? Vind het wel heel sneu om hem weg te doen⊠ze brengen hem ook nog eens naar een asiel achtig iets? Zie ook veel negatieve reacties in de comments
Ik vind die creamy fabrics best wel sneu eigenlijk. Letterlijk ELKE influencer heeft een samenwerking met ze. Word er echt dood mee gegooid. En dan vooral na het zien van die Canva stoort het me nog meer.
ja ze wil hem naar de poezenboot brengen zei ze. ik ben daar nooit geweest dus geen idee hoe het daar is. een kat verhuizen is sowieso zielig maar als hij ineens onvoorspelbaar is en soms âzomaarâ aanvalt en je hebt een kleuter en baby in huis kan ik het wel begrijpen
Ik zie meerdere comments van mensen die zeggen dat hun huis totaal niet ingericht is voor katten en als ze opeens veranderen van gedrag er ook iets mis kan zijn. Aparte situatie wel. Was er met Manis ook niet iets raars? Kan me nog vaag herinneren dat die opeens dementie verschijnselen had en ze niet naar de dierenarts wilden gaan.
Anyhow, zielig voor Siem. Een kat is niet âopeensâ agressief. Sneu om hem weg te doen. Hopelijk krijgt hij snel een fijne plek
ze zijn wel naar de dierenarts geweest maar volgens mij zei ze niet duidelijk of er iets mis is in de vlog. van manis weet ik het niet meer maar uit hun gedrag rondom haar bleek wel dat de foefs geen kattenexperts waren toen. ik vind het ook heel sneu.
Als het internet ergens hysterisch boos over wordt dan is het wel een huisdier dat moet verkassen. Thoughts & prayers for Mas