Het influencertopic #25

Ohh ik kan niet tegen haar manier van praten, zeker niet als ze voice overs doet. Denk echt alleen maar “praat ff door, tempo!!!”

2 likes

Zij gaf (geeft?) yoga lessen in Amsterdam, daar ken ik haar van (en dus van Spangas kwam ik later achter). Past wel bij het tempo van de voice overs, vond haar stem perfect voor de yogales. :joy:

10 likes

Ja dit! Als je niet beter zou weten zou je denken dat ze er minimaal 12 heeft.

Maarja Irish twin dus superzwaar.

4 likes

Ze heeft een heel hoog thirst trap gehalte toch

6 likes

‘Dit is wat ik op een dag eet als iemand die liever voor zichzelf zorgt dan voor een man’ - onze feminist

6 likes

Ja ik wilde net zeggen, ik irriteer me aan die “oeps ik ben per ongeluk sexy” vibe. Beetje zo onbedoeld doch bedoeld “sexy”. Maar de term thirst trap dekt beter de lading

3 likes

Ja haha ik vind het oprecht best leuke video’s qua zien wat ze eet enzo, maar de vibe is echt mega weird. Ben er best gefascineerd door altijd van wat is ze nou aan het doen, haha. Sort asmr meets thirst trap meets feminist trad wife (oke maar dan meer trad single woman) en de hele tijd zo Bridgerton stijl in de camera kijken en die stem en dat langzame praten. Volgens mij kan je hier op afstuderen :joy:

10 likes

Deze vond ik ook echt heel vermakelijk

Ze vind dat mensen van een binnenspeeltuin erop moeten letten, helpen en ondersteunen (!) dat zij 1 kind moet verschonen en dan haar andere kind niet mee kan nemen naar de wc.

18 likes

Huh? Of je zegt gewoon tegen je kind dat ze even mak mee moeten lopen want andere kind moet verschoond worden?

Lijkt me niet de taak van andere :joy:

6 likes

Romy deed me eraan denken om even een kijkje te nemen bij een andere wereldvreemde influencer. Koen en Ellen zijn weer uit elkaar! Dit keer echt?

11 likes

Wie?

24 likes

Haha offer jij je op om de podcast te luisteren waarin ze ons uuuitgebreid meeneemt in de break up?:crazy_face:

@MevrWillem Ze heet @terugnaarliefde op insta, onwijze cringe krijg je van Ellen met haar zogenaamde twin flame waar ze een knipperlicht relatie mee heeft en heel de wereld van mee mag genieten.

7 likes

Wow, Romy is wel echt een bron van irritainment zeg. Een post waarin ze zegt dat ze zich eindelijk weer een leuk mocht aankleden nadat dat 2 jaar niet ging, en dan heeft ze een vormeloos beige glanzend trainingspak aan :rofl:

17 likes

Wow wacht dit is een van mijn zwaar overdreven ziekelijke obsessie mensen! Ellen is al zon 3 jaar bezig met haar kanaal; designjouwleven. Soort Human Design meets chatgptpsychoses. Ze geeft healingen op basis van je human design en je kan allerlei cursussen volgen. En haar hele mantra is dat ze open en eerlijk deelt want als Projector is het haar doel op aarde om anderen te inspireren. Ze heeft kanker gehad, chemo geweigerd maar via manifestatie haarzelf geheeld (en een andere behandeling wel dacht ik), is gescheiden en toen dit bedrijf gestart. Ze krijgt “downloads” van het universum en op basis daarvan maakt ze nieuwe cursussen/producten. Nu had ze iemand ontmoet en dat was haar Twin Flame! Totdat diegene haar dumpte toen was het ineens een “Valse Twin Flame!”. Toen ontmoette ze Koen en wist ze zeker; Dit was haar twin flame! Dus meteen een instagram account aangemaakt over hun relatie en “twin flame journey”, totdat hij het uitmaakte, toen was het ineens alleen haar reis “terugnaarliefde”. Maar hoppaa weer wat podcasts gemaakt want het was de “separatie-fase” en dat hoort bij twin flames. Maar ze bleven contact houden en toen een paar weken geleden samen op vakantie en hoppa het was weer aan! “Twin Flame Recoupling!” of nee toch niet, die jongen maakte het na de vakantie weer uit. Maar in de nieuwste podcast horen we dat de vorige “separatie fase” niet de échte separatie was maar een neppe en pas nu zijn ze écht aangekomen bij de separatie fase. Dus er is nog hoop dat ze weer samenkomen als “devine feminine en masculine”. Ik moet altijd wel grinniken van haar podcasts omdat ze alles weer weet om te buigen in haar hoofd tot iets wat het universum precies zo bedacht heeft ookal gaat het tegen alles in wat ze de podcast ervoor zei. Zo voelde ze ook laatst met “haar milt” dat ze een grotere auto mocht kopen, alleen had ze het geld niet ervoor. Maar dat heeft ze geleend want ja haar Milt die moét ze volgen. Vervolgens kwam er een rekening van de belastingdienst en had ze toch wel geld stress, maar dat is natuurlijk gewoon een test van het universum voor haar om nog meer te vertrouwen! En in podcasts daarvoor maar spreken over haar “six figure business” en luxe vakanties en leven in overvloed. Maar ondertussen geen 10.000 op de bank hebben staan, wél een auto kopen en een rekening van de belastingdienst negeren. Lieve Ellen als je dit leest; May al your Delulu come Trululu.

95 likes

Girl.

26 likes

hahahahaha, top analyse. mn lach aan het inhouden op kantoor :joy:

14 likes

Wat staat hier :joy:

10 likes

ik ga echt he-le-maal stuk hier :joy:

25 likes

Wel een goed excuus trouwens. De volgende keer dat m’n man klaagt dat ik te veel shop zeg ik gewoon dat ik dat aanvoelde door mijn milt.
Gelukkig heb je heel veel organen die je dat vertellen. :sunglasses:

23 likes

Weet ze hoe weinig mensen betaald krijgen bij zo’n kinderspeelplek hahaha :joy::smiling_face_with_tear:

15 likes