Het influencertopic #25

Nee sowieso hartje want er staat een hartje op de screen. Maar 2e van boven of onder? :joy:

5 likes

Ja volgens mij het eerste of tweede hartje idd (van boven @Nysmn)

6 likes

Maar kijk je naar de huidige likes?
Want kan toch ook zijn dat diegene nu alweer in de tussentijd het hartje heeft weg gehaald? En dan verspringt het mogelijk naar een volgende

6 likes

Er fietst een vrouw langs terwijl zij staat te poseren die blijkbaar geĂŻrriteerd is dat ze in de weg staat op die brug.

Blijkbaar doet dat haar zoveel dat ze het op haar insta moet plaatsen :smiling_face_with_tear:
(Het is een kort filmpje)

7 likes

Applaus voor de doorstuurder, eindelijk weer wat wrijving hier.

Ken die hele vrouw niet verder.

33 likes

Henry van loon heeft een reel gemaakt over die joeri, de influencer wannabe vriend van lotte :smile:

8 likes

Dit ben ik gemiddeld een keer per week

Staan echt de godganse dag mutsen zichzelf te filmen in het verkeer

13 likes

Ohja je hebt gelijk, hartje idd. Dan sowieso de eerste, als je haar profiel ziet is het wel een lid, maar meer een meelezer.

4 likes

Jammer dat ze het wegzet als ‘negativiteit’.
Heb heel hard gelachen om die samenvatting van het account dat ik hiervoor nog niet kende en ik hoop dat een hoop forummers hetzelfde blije gevoel hebben. Misschien zelfs in hun milt. :heart::sparkles:

13 likes

Ik zie die hele story niet. Is ie weg?

1 like

Op terugnaarliefde staat ie! Niet die designmanifesteerhypnotiseerjeleven.

9 likes

Vind het ergens wel triest om dan wel een post te liken en het vervolgens door te sturen naar diegene. En dan nu niet toegeven wie het is =’).

15 likes

Openbaar jezelf wie het is!!

5 likes

Waarschijnlijk is ze het gewoon zelf

13 likes

Was wel heel snel zo te zien ja :rofl::rofl: kan niet anders.

5 likes

@FrenchWays hoe vĂłelt dit nou voor jou?

Is haar verbazing nou oprecht of gespeeld? Ik kan me niet voorstellen dat je het begrip irritainment niet kent en echt denkt dat anderen negatieve energie van je krijgen en door jou getriggerd worden. Zo humorloos.

5 likes

Ik kende haar niet hiervoor maar volgens mij is ze gewoon op haar teentjes getrapt, maar moet ze wel in haar rol blijven met haar ‘energie’ en reageert ze zo.

13 likes

Misschien moet ze die podcast van michelle bollen er over luisteren :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ellen heeft meerdere podcasts over “hoe om te gaan met haatcomments” dus ze komt er wel overheen. Ze kan het vast weer lekker aangrijpen om weer te kunnen preken over hoe ze zich “niet kunnen voorstellen dat iemand zijn energie wil verspillen aan negativiteit” en komen dan met Bollen-achtige uitspraken als: “Ik wil anderen juist zien winnen, want dan winnen we allemaal.” Bla bla, gaap. Dus ja, ik verwacht dat dit ook weer voer voor zal zijn voor een nieuwe podcast.

Ik vind het grappig en ongemakkelijk. “ik weet dat je dit nu zit te kijken” — ehm
 klopt. Maar jammer dat ze het meteen neerzet als “negatieve energie” en dat ze mijn “haat” voelt in haar energiesysteem. Meid
 het is geen haat of negativiteit per se. Het is vooral fascinatie en vermaak. En daar is die pagina toch voor? Je zet dingen online zodat mensen het kunnen zien — en daar iets van vinden.

Zonde dat ze liever in een echokamer van uitsluitend positieve reacties blijft zitten en alles daarbuiten wegzet als “negativiteit” of als mensen die “niets beters te doen hebben dan haten op anderen.” Waarschijnlijk heeft ze dat nodig om haar zelfbeeld te beschermen en niet te hoeven reflecteren op ongemakkelijke waarheden. En eerlijk is eerlijk: het is ook gewoon haar commercieel belang om dat verhaal in stand te houden.

Noem me wat je wil maar ik kan juist waarderen dat dit soort type mens bestaat, omdat het me fascineert. Ik hoop dat ze vooral lekker haar ding blijft doen. Wel vind ik er iets van dat haar hele businessmodel rond healings gebaseerd is op het aanbieden van een quick fix voor problemen, waarbij zij zichzelf positioneert als iemand die de waarheid en oplossingen kent dankzij haar “downloads van het universum.” Maar goed, mensen laten zich links en rechts oplichten door van alles en nog wat, dus ik vind haar daarin niet meer of minder kwalijk dan de gemiddelde YoungLiving-consulent of jehova getuige.

14 likes

Ik zou echt trots zijn als iemand mijn haat in haar energiesysteem zou voelen. Dat was precies de bedoeling

28 likes