Zit Sophie Ousri in een midlifecrises of begint ze eindelijk te beseffen dat het vrij zielloos is om alleen maar content te maken zonder verder echt iets van betekenis te doen. Zie naast de eindeloze “Food Taste Testen” waar ze na 1 hap alles weggooid allemaal random video’s met andere flu-flu’s die ik van ongemak niet eens kan afkijken. Ze kan zelf toch ook niet blij worden van je hele week vullen met consumeer video’s en performative grappig/gezellig doen met even inhoudloze engagement-hungry flu-flu’s als zij? En dan ook die clickbait titels steeds over afvallen en co-ouderschap/ momlife. Zie nu net die met Alice Olsthoorn voorbij komen, zo random ook weer ![]()
Haha ja maar die zin: ‘ik voel jouw haat in m’n energiesysteem’ heeft zoveel potentieel om een viral sound te worden op TikTok/reels. Jammer dat ik geen influencer ben anders had ik hier wel ff op geprofiteerd
Kon bijna niet geloven dat die Joeri (‘Bon Joeri!’) niet een typetje was toen ik door die reel Henry bij z’n account ging kijken, what the actual fuck is dit joh ![]()
Ik krijg steeds een insta account te zien over een 9 jarig terminaal ziek meisje in Amerika. Ze is uitbehandeld en ligt op sterven en echt alles wordt gedeeld daarover. Account heeft bijna 900k volgers. Aan de ene kant vind ik het echt te ver gaan om zoveel te delen. Maar…door hun bereik halen ze ook bakken met geld op voor onderzoek. Is dat de privacy/integriteit van je kind waard?
Nee.
Nooit.
In Nederland hebben we Jade Kops. Wel met minder volgers en heb het idee dat zij het vooral zelf wil delen. Ze is dit jaar 18 geworden en heeft een stichting opgezet met al het donatiegeld.
in nl had je vroeger toch ook zo’n account op social media of blog ofzo over een meisje met kanker? zij is toen uiteindelijk overleden. zij heette kanjerguusje (ik dacht eerst altijd kankerguusje en ik vond het al zo hard)
Nee absoluut niet MAAR ik snap wel dat Amerikanen zoiets doen met hun achterlijke zorgstelsel en torenhoge rekeningen waar je failliet van gaat. Zou alsnog geen reden moeten zijn eigenlijk om je kinds privacy op te geven, maar ik snap het wel.
En sommige mensen geven ook gewoon geen fuck om hun kinds privacy.
Klopt, haar vader heeft ook 2 boeken geschreven. Hij blogde vooral om zn omgeving op de hoogte te houden en twitterde veel. Is al minstens 15 jaar geleden volgens mij, was een andere tijd
Dit is toch iets heel anders? Ik snap de vergelijking niet.
Ja, dat vind ik wel anders omdat ze het zelf deelt.
Dit meisje in Amerika weet zelf niet eens dat ze gaat overlijden. (delen haar ouders bewust niet met haar).
ja wat dat betreft is Amerika een nachtmerrie om te wonen.
Een Amerikaanse vriendin van me verging van de pijn, dacht dat ze doodging (bleken achteraf nierstenen te zijn) maar wilde geen ambulance bellen want in Amerika betaal je dan een paar duizend dollar voorrijkosten ook al heb je een goede reden ![]()
Eh ja leuk maar wij wonen in Scandinavie waar dit soort dingen gewoon gratis zijn. (ja ja betaalt met belastinggeld maar dat 1000x liever dan het Amerikaanse ‘systeem’)
Dat is nieuws voor mij, dacht dat we in de lage landen woonden.
jullie misschien, zij en ik niet
Irrelevant dus
Ik krijg steeds filmpjes van die justmadeleine in mijn algoritme. Had zij nou ooit een contactverbod gekregen voor het lastigvallen van een of andere influencer (nog in het ellegirl tijdperk) of heeft mijn hoofd een rare verbinding gelegd?
Ja meisje djamilla toch?
Ik vind het heel bijzonder, zij komt ook op mijn tijdlijn en volgens mij is iedereen die enthousiast speelt sarcastisch.
En dan ook een filmpje waarin je haar ziet overgeven ofzo. Hoezo deel je dit?
Oh dat was het! Dus toch de juiste. Nu is ze vrij intensief into die tweeling van de Almhof reclame?
En ja, iedereen reageert sarcastisch en zij heeft dat denk ik niet door. Ik vind het ook wel sneu want zij heeft denk ik iets van een beperking of achterstand? Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker, dus dan zit ik misschien ook weer iets heel kuts te zeggen nu ![]()
Ik zal voortaan maar weer voorbij scrollen.
Ben jij onze Deense verloren vriendin?