Het influencertopic #25

zeker niet, Denemarken is nep-Scandinavie.

9 likes

Nee niemand zal kijken :roll_eyes:

11 likes

Plopper de plopper de plop

45 likes

is dit zo iemand die doet alsof ze een influencer is en van alles meemaakt? :frowning_face: ik moet denken aan Lillee Jean

en wat betekent “ik sta onder CvdM toezicht” in godsnaam (in haar bio)

7 likes

Commissariaat voor de Media toezicht

5 likes

ja maar wat bedoelt ze daarmee? Dat is de waakhond die kijkt of er aan de mediawet wordt voldaan, lijkt me niet dat die naar een random meid op instagram zitten te kijken

5 likes

Ik denk dat ze op de uitbreiding van het toezicht op kleinere influencers doelt. Dus misschien dat het een verkapte manier is om te zeggen dat ze wel eens geld verdient met haar kanalen…?

Hier staan de verruimde eisen:

6 likes

Denk dat het ook gewoon stoerdoenerij is. Zij wil zóóo graag influencer worden

8 likes

Ik heb zo’n hekel aan influencers die gisteren bij de rode lijn waren maar wel samenwerkingen aangaan met bedrijven die duidelijk mee investeren in de genocide
Tuurlijk ieder mens is een beetje hypocriet maar dit geeft wel echt :dizzy: maximale schijt :dizzy:

12 likes

@sashiko Oh wow, interesting! Dank voor de link. Ik wist oprecht niet dat het CvdM daar toezicht op hield (het is dus ook niet dat ze specifiek toezicht op haar houden, lol)

@Spaarlamp ik vraag me zo af of ze daadwerkelijk wordt #uitgenodigd voor al die musicalpremières waar ze dat bij zet… maar misschien heeft de musicalmarketing een bloeiend nano-influencerbeleid hoor

5 likes

Haha wat ís dit ook voor account :rofl:

2 likes

Die musicalpremieres geloof ik nog wel, maar puur om de zaal te vullen. Is toch geen hond, laat staan BN-ers, die naar de premiere van een of andere gare musical gaan

4 likes

Ik ben ook zó in de war door haar??? Ze zit ook steeds een winactie te doen voor kaartjes met lilo en stitch erop en dan haar handtekening? Alsof ze justin bieber is ofzo snap er niks van

6 likes

Weg

8 likes

Ja haal maar weg dan

9 likes

Wat

19 likes

Wie wat waar?

6 likes

Iets met een Halloween diner van Coca Cola

7 likes

Iemand heeft dit gevraagd onder een post: ‘Hey! Heb jij een beperking of een chromosoomafwijking?’ en ze heeft geantwoord met ‘nee’.

Jezus, wat een ongelooflijke kutvraag om te stellen zeg,

10 likes