Het influencertopic #25

Waarom eigenlijk?
Ik ben niet degene die dit heeft gevraagd onder haar post, maar vroeg me wel hetzelfde af.

8 likes

Ik weet niet of Bianca Toeps telt als influencer, maar ik vind haar boeken erg leuk/fijn om te lezen en volg haar nu op insta. Vandaag post ze ineens over dat ze Christen Unie gestemd heeft en abortus niet heel belangrijk vind. Je mag stemmen wat je wil, maar ik vind het een vrij bijzondere keuze van iemand die in een van haar boeken over haar poly relatie schrijft. Dat mag denk ik ook niet van het CU (ik heb hun programma niet gelezen, want daar stem ik sowieso niet op).

14 likes

Echt heel bijzonder maar haar opmerking over bij1 ook dat ze shocked is dat er mensen denken dat ze daar op stemde? Waarom

7 likes

Zij heeft (al best even geleden) een soort van afslag naar rechts genomen, ik kan me best wat wat tweets en blogartikelen herinneren die aardig transfoob waren, dus dit verbaast me hier in niet.

17 likes

Oh bah. Ik heb haar net ontvolgt. Daar zit ik niet op te wachten op mn tijdlijn. Jammer, in haar boeken komt ze positief over en ik vind het leuk om haar leven in Japan te volgen.

5 likes

Nou, ik denk dat niemand hier erg blij zal zijn als je die vraag krijgt of wel?

6 likes

ik zie een poll aankomen in de Persoonlijke Vraag thread hahaha

Vind jij het erg als iemand vraagt of je een beperking of chromosoomafwijking hebt?
:ballot_box_with_check: Ja heel erg
:ballot_box_with_check: Nee boeit me niks

17 likes

Ik geloof niet dat je dit een normale vraag had gevonden om te stellen aan iemand die je op straat had zien lopen. Het is natuurlijk wel een soort ultieme vorm van toetsenbordheld zijn als je het plots wel normaal vindt om dat soort rare dingen online te vragen.

11 likes

U vraagt wij draaien

15 likes

Nee duh. Maar bij haar vraag ik het me ook oprecht af, als het antwoord ‘ja’ zou zijn geweest was het dan ook een rare vraag? Of is dat je eigen oordeel?

3 likes

Zij heeft een keer op splinter gestemd en de vorige keer op NSC dus ik volg haar sowieso niet vanwege haar slimme politieke keuzes.
Vind het wel bijzonder om iemand gelijk te ontvolgen omdat ze niet hetzelfde stemmen als jij.

4 likes

Ik vraag me heel vaak dingen af, je hoeft alleen niet alles wat je denkt of wat je je afvraagt ook uit te spreken. En ja als het antwoord ja was geweest was het nog steeds een hele rare en ongepaste vraag geweest. Maar als je niet in ziet hoe raar zo’n vraag stellen is, offline of online, denk ik niet dat ik je dat ga kunnen uitleggen op een forum.

11 likes

Maar het oprecht afvragen maakt het toch misschien alleen maar erger? Stel het antwoord was ja, als ze dat had willen vertellen had ze dat wel gedaan. Iemand is dan niet opeens wel een antwoord verschuldigd, levert toch niks op om te weten?

Denk het ook heus wel eens (meer dan eens trouwens) op straat, maar zou wat zijn als ik dat aan iedereen zou vragen haha.

2 likes

Was zij niet degene die Nikkie toen had ‘geout’ op EGF? Of heb ik de verkeerde persoon voor me?

7 likes

Je blijft er wel over doorgaan he?

4 likes

Dat klopt helemaal. Toch vind ik het in dit geval geen hele rare vraag en ook prima netjes geformuleerd. Is toch ook niet iets waar ze zich voor zou moeten schamen ofz?

2 likes

Ik? Ik reageer gewoon op anderen die op mij reageren

5 likes

Ja, ik kan het wel anders uitleggen maar ik kan het je denk ik niet laten begrijpen. Je hoeft je niet te schamen als je Down-syndroom hebt, maar ik kan me echt nul voorstellen dat iemand zonder niet beledigd is als iemand dat ‘oprecht’ aan hem vraagt.

7 likes

Ben jij misschien net als ik autistisch? Want ik vind het ook geen heel gekke vraag. Of ik het zelf had gepost is wat anders, maar objectief gezien lijkt het wel zo dat er ‘iets’ anders is aan haar. Vind het trouwens wel grappig dat ze zo droog reageert :sweat_smile:

12 likes

Haha nee ik ben niet autistisch. Ook geen gekke vraag hoor :wink:

6 likes