Het influencertopic #25

Ik dacht al, gezien je reacties kan ik dit prima vragen :laughing:

14 likes

Ik ontvolg mensen niet als ze iets anders stemmen dan ik. Ik ontvolg mensen als ze zo stemmen dat de levens van mij en mensen om mij heen in gevaar komen. Als iemand stemt op partijen die abortus moeilijker willen maken, vinden dat homo “genezing” moet kunnen, die zeer dubieuze dingen zeggen over mensen die transgender zijn dan ontvolg ik die mensen idd.

101 likes

:rofl: lol ja zo onschuldig.

Vergeten wat hier stond wellicht?

5 likes

Dit doet me denken aan dat iemand een keer in de comments van Mascha’s vlog vroeg of Gregor een achterstand had hehegehe

17 likes

Iedereen wilde hem toch doen op de middelbare :smiling_face_with_tear:

6 likes

Hahaha of in Teen Mom dat een ex aan Leah vroeg over haar nieuwe lover: is Kyle slow?

5 likes

Ik snap eigenlijk echt totaal niet wat daar bijzonder aan is en waarom het erg zou zijn om iemand ĂŒberhaupt te ontvolgen om welke reden dan ook, zeker als je iemand niet eens kent in het echt?

48 likes

Precies, maak je social media-bubbel zo als jij wilt zou ik zeggen, in de echte wereld moet je al met genoeg idioten dealen.

28 likes

Huh nee? God wat zijn we hier weer allemaal roomser dan de paus als t uitkomt

6 likes

Verbieden politieke partijen tegenwoordig ook al dingen?

9 likes

Meid wat denk je dat die mensen in het parlement doen?

7 likes

Geen idee eerlijk gezegd. Maar vast niet bekokstoven dat Bianca Toeps haar poly relatie moet beëindigen.

2 likes

En dat op de dag dat het EP de “vegaburger” verboden heeft hahaha

8 likes

Alle prioriteiten op een rijtje!

7 likes

Hahahahaha thank you :green_heart:

2 likes

mijn favoriete toeps herinnering is dat ze tijdens de lockdown naar zuid-korea ging omdat het dichtbij japan ligt en toen alleen maar zat te janken omdat het niet japan was (ik moet het ook elke keer noemen)

23 likes

Is dit echt?? :sob:

7 likes

jazeker Korea for the gram - Toeps Blog

9 likes

Ik vind het van haar ook specifiek vervelend dat ze al JAREN dezelfde dingen over links roept, namelijk dat het alleen maar gaat over identiteitspolitiek is en dat je niks meer mag zeggen en dat iedereen de hele tijd offended is, maar tegelijkertijd nog steeds vindt dat ze links is. Hier zegt ze het in 2019 (dan is ze ‘niet meer SJW-links’) en deze post is van vorige maand: Ik hoop op een beter links - Toeps Blog.

Ik geloof dat ze door te zeggen dat ze ‘aan dezelfde kant van het politieke spectrum staat’ denkt dat ze kritiek van binnenuit aan het geven is, maar ze heeft totaal niet door dat ze eigenlijk een hele centristische kijk op de wereld heeft en zich meer lijkt te laten beïnvloeden door rechtse stromannen over links dan door het feit dat de samenleving wordt gedestabiliseerd door miljardairs die vorig jaar hun gezamelijke vermorgen hebben zien stijgen met 2 fucking BILJOEN, of door het feit dat mensen in de VS die naar de rechtbank zijn gekomen om hun asielprocedure te starten door ICE bij de deur worden opgepakt, of door de racistische en antidemocratische inhoud van meerdere partijprogramma’s, of door de ontelbare kinderen die op dit moment verhongeren of bewust dood worden gemaakt.

Als links persoon is er ZO veel om boos over te worden op dit moment en zij kiest
 het feit dat Luigi Mangione een hunk werd genoemd? Oké girl

28 likes

Verdedigt ze nou JK Rowling? Yikes

3 likes