Het influencertopic #25

Hahaha of in Teen Mom dat een ex aan Leah vroeg over haar nieuwe lover: is Kyle slow?

5 likes

Ik snap eigenlijk echt totaal niet wat daar bijzonder aan is en waarom het erg zou zijn om iemand ĂŒberhaupt te ontvolgen om welke reden dan ook, zeker als je iemand niet eens kent in het echt?

48 likes

Precies, maak je social media-bubbel zo als jij wilt zou ik zeggen, in de echte wereld moet je al met genoeg idioten dealen.

28 likes

Huh nee? God wat zijn we hier weer allemaal roomser dan de paus als t uitkomt

6 likes

Verbieden politieke partijen tegenwoordig ook al dingen?

9 likes

Meid wat denk je dat die mensen in het parlement doen?

7 likes

Geen idee eerlijk gezegd. Maar vast niet bekokstoven dat Bianca Toeps haar poly relatie moet beëindigen.

3 likes

En dat op de dag dat het EP de “vegaburger” verboden heeft hahaha

8 likes

Alle prioriteiten op een rijtje!

7 likes

Hahahahaha thank you :green_heart:

2 likes

mijn favoriete toeps herinnering is dat ze tijdens de lockdown naar zuid-korea ging omdat het dichtbij japan ligt en toen alleen maar zat te janken omdat het niet japan was (ik moet het ook elke keer noemen)

23 likes

Is dit echt?? :sob:

7 likes

jazeker Korea for the gram - Toeps Blog

9 likes

Ik vind het van haar ook specifiek vervelend dat ze al JAREN dezelfde dingen over links roept, namelijk dat het alleen maar gaat over identiteitspolitiek is en dat je niks meer mag zeggen en dat iedereen de hele tijd offended is, maar tegelijkertijd nog steeds vindt dat ze links is. Hier zegt ze het in 2019 (dan is ze ‘niet meer SJW-links’) en deze post is van vorige maand: Ik hoop op een beter links - Toeps Blog.

Ik geloof dat ze door te zeggen dat ze ‘aan dezelfde kant van het politieke spectrum staat’ denkt dat ze kritiek van binnenuit aan het geven is, maar ze heeft totaal niet door dat ze eigenlijk een hele centristische kijk op de wereld heeft en zich meer lijkt te laten beïnvloeden door rechtse stromannen over links dan door het feit dat de samenleving wordt gedestabiliseerd door miljardairs die vorig jaar hun gezamelijke vermorgen hebben zien stijgen met 2 fucking BILJOEN, of door het feit dat mensen in de VS die naar de rechtbank zijn gekomen om hun asielprocedure te starten door ICE bij de deur worden opgepakt, of door de racistische en antidemocratische inhoud van meerdere partijprogramma’s, of door de ontelbare kinderen die op dit moment verhongeren of bewust dood worden gemaakt.

Als links persoon is er ZO veel om boos over te worden op dit moment en zij kiest
 het feit dat Luigi Mangione een hunk werd genoemd? Oké girl

28 likes

Verdedigt ze nou JK Rowling? Yikes

3 likes

Soms moeten mensen wat meer okĂ© zijn met zeggen ‘hm ja ik kom op een mening terug’ maar liever gaan ze met de hakken diep in het zand, en dan krijg je dit soort kronkelende idioten

11 likes

Ze verdedigt een domme tweet van JK Rowling omdat mensen er negatief op reageren dat ze Hitler citeert als een soort gotcha :sob::sob::sob: want eigenlijk wil ze alleen maar zeggen dat je niet zomaar mensen facisten mag noemen want dan mogen mensen geweld op ze gebruiken en Hitler zei ook dat dat mocht en ze bedoelt dus het tegenovergestelde en dat hebben ze niet eens gelezen!!1!!1!!!

sowieso yikes inderdaad maar vooral: dat een fascist geweld wil toepassen op zijn politieke tegenstanders betekent dus als jij je wil verdedigen op een democratische manier je automatisch 1-0 achter staat. en dat het dus WEL problematisch is om je daarachter verschuilen omdat je daarmee de fascist zijn gang laat gaan en degenen die bescherming nodig hebben de rug toekeert. aan welke kant sta je dan?
maar goed die logica gaat duidelijk te ver want mensen hebben niet gefactchecked of Rowling letterlijk een nazi is

5 likes

Ik vind dat ze dit recent nog wel heeft overtroffen door toe te geven dat ze zichzelf naar het faillissement aan het rijden was in Japan en daarom maar met een random* Fransman expat met verblijfsvergunning is getrouwd zodat ze haar bedrijf kan afstoten zonder gedeporteerd te worden. Oh en ondertussen had ze natuurlijk wel dat gaar boek geppubliceerd dat ze als autist naar Japan ging waar alles natuurlijk wel een goednieuwsshow was.

de Fransman zal wel niet zo random zijn maar je zag hem iets van een halfjaar plots voorbij komen en toen waren ze getrouwd haha

11 likes

Ik heb haar nooit leuk gevonden die Toeps, komt niet sympathiek of aardig over

44 likes

Voor mij is ze één van die blogmensen die ik al volg vanaf mijn 13e of zo (de girlscene- en beutyblogjaren) en van die mensen vind ik haar nog wel het meest interessant. Ik heb zelf geen autisme (alleen ADHD sorry basic van mij) maar veel van mijn vrienden en vriendinnen uit die tijd wel, en haar posts hebben me heel erg geholpen om te begrijpen hoe dat het dagelijks leven voor henzelf beĂŻnvloedde. Ik heb echt geen idee of haar boeken wat dat betreft goede representatie zijn (laat het me vooral weten!), maar ik vind het wel heel nice dat ze dat uiteindelijk later met een breder publiek heeft kunnen delen. En stiekem vind ik haar foto’s van oude stationnetjes in random Japanse steden ook leuk om te zien, dus die blogs lees ik nog wel.

Ik denk dat dit bij haar ook niet per se onsympathiek of onaardig gedrag is, maar wel een beetje een rigide denkpatroon over wat goed en fout is dat niet heel erg aansluit bij de huidige politieke realiteit. En dat vind ik wel belangrijk om kritisch te benoemen, want ze is echt niet de enige

7 likes