Soms moeten mensen wat meer oké zijn met zeggen ‘hm ja ik kom op een mening terug’ maar liever gaan ze met de hakken diep in het zand, en dan krijg je dit soort kronkelende idioten
Ze verdedigt een domme tweet van JK Rowling omdat mensen er negatief op reageren dat ze Hitler citeert als een soort gotcha ![]()
![]()
want eigenlijk wil ze alleen maar zeggen dat je niet zomaar mensen facisten mag noemen want dan mogen mensen geweld op ze gebruiken en Hitler zei ook dat dat mocht en ze bedoelt dus het tegenovergestelde en dat hebben ze niet eens gelezen!!1!!1!!!
sowieso yikes inderdaad maar vooral: dat een fascist geweld wil toepassen op zijn politieke tegenstanders betekent dus als jij je wil verdedigen op een democratische manier je automatisch 1-0 achter staat. en dat het dus WEL problematisch is om je daarachter verschuilen omdat je daarmee de fascist zijn gang laat gaan en degenen die bescherming nodig hebben de rug toekeert. aan welke kant sta je dan?
maar goed die logica gaat duidelijk te ver want mensen hebben niet gefactchecked of Rowling letterlijk een nazi is
Ik vind dat ze dit recent nog wel heeft overtroffen door toe te geven dat ze zichzelf naar het faillissement aan het rijden was in Japan en daarom maar met een random* Fransman expat met verblijfsvergunning is getrouwd zodat ze haar bedrijf kan afstoten zonder gedeporteerd te worden. Oh en ondertussen had ze natuurlijk wel dat gaar boek geppubliceerd dat ze als autist naar Japan ging waar alles natuurlijk wel een goednieuwsshow was.
de Fransman zal wel niet zo random zijn maar je zag hem iets van een halfjaar plots voorbij komen en toen waren ze getrouwd haha
Ik heb haar nooit leuk gevonden die Toeps, komt niet sympathiek of aardig over
Voor mij is ze één van die blogmensen die ik al volg vanaf mijn 13e of zo (de girlscene- en beutyblogjaren) en van die mensen vind ik haar nog wel het meest interessant. Ik heb zelf geen autisme (alleen ADHD sorry basic van mij) maar veel van mijn vrienden en vriendinnen uit die tijd wel, en haar posts hebben me heel erg geholpen om te begrijpen hoe dat het dagelijks leven voor henzelf beïnvloedde. Ik heb echt geen idee of haar boeken wat dat betreft goede representatie zijn (laat het me vooral weten!), maar ik vind het wel heel nice dat ze dat uiteindelijk later met een breder publiek heeft kunnen delen. En stiekem vind ik haar foto’s van oude stationnetjes in random Japanse steden ook leuk om te zien, dus die blogs lees ik nog wel.
Ik denk dat dit bij haar ook niet per se onsympathiek of onaardig gedrag is, maar wel een beetje een rigide denkpatroon over wat goed en fout is dat niet heel erg aansluit bij de huidige politieke realiteit. En dat vind ik wel belangrijk om kritisch te benoemen, want ze is echt niet de enige
Zij was ook enorm pro-Johnny Depp tijdens dat hele debacle. Verbaast me ergens dus helemaal niet dat ze een JK sympathizer is.
wat hahaha wow
Dacht dat dat gewoon liefde was, ook door de huwelijkshoots en breuk met Riemer. Wat een verhaal.
In haar post waarin ze vertelt dat ze getrouwd zijn vertelt ze ook dat ze zijn geboortedatum niet eens precies wist ‘want romantiek is niet zo aan haar besteed’. Sorry maar ik vind de geboortedatum van je partner weten weinig te maken hebben met romantiek maar meer met een bare minimum aan interesse.
Ze was op ellegirl echt een snake herriner ik me, omdat ze ‘in het wereldje’ zat ging ze daar altijd tof over doen en dingen over andere grotere influes zeggen, maar ze was nooit dapper genoeg om het vol te houden als ze kritiek kreeg. Ene moment lullen over Cynthia/Mascha, volgende moment slijmerig doen tegen ze.
Dacht toen al wat een raar persoon
Ze is hier toch ook boos vertrokken. Nadat ze ook op iets hintte over Serena ofzo en toen niet thuisgaf toen ernaar gevraagd werd
Ja ik weet het fijne er niet meer van maar ze is destijds inderdaad met een relletje weggegaan.
Ja komt me bekend voor maar ik weet het niet meer precies.
Hahahaha oja ze wist de hele tijd allemaal inside informatie maar die ging ze niet delen hoor ivm loyaliteit en vriendschap. Je zal maar een vriendin hebben die over je privé leven zit te hinten op een forum
Maar goed die Google alert staat vast aan dus zet je schrap allemaal
Ze had ook een soort modellen website ofzo toch?
Niet zo slim van haar om niet gewoon anoniem te blijven destijds op ellegirl ![]()
Ja maar ze wilde dus ook bekend zijn, want ze maakte geloof ik ook recaps van HNTM, dacht ik? misschien deed ze daar ook iets mee binnen het programma, was ze geen fotograaf oid? Weet ik niet meer. Maar ze linkte iig dagelijks naar haar eigen blog en ze heette op EGF ook gewoon Toeps en had zichzelf geloof ik als profielfoto?
@DonnieDarko dacht dus iets met HNTM maar weet het niet meer helemaal
Oh ja! Die recaps deed ze op fashionmilk
Oja die recaps weet ik nog wel, ja ze wou denk ik ook gewoon een grote blogger worden net als Mas en co
Ojaaa dat was het idd