De drogredeneringen zijn niet van de lucht zeg
Hij was ook in een podcast te gast (Altijd Wat) en de andere hosts maken daarin steeds opmerkingen âO, gelukkig wel meerderjarigâ of âhahaha, dit is gelukkig legaalâ. Het problematische wordt steeds niet benoemd.
Dat verbaast me niks want de mannelijke host is precies hetzelfde qua date voorkeur/interesse
Klopt.
Maar zei Suuz niet bij die Amerikaanse date dat ze hem wel jong vond? Ik meen me dat te herinneren, maar twijfel nu
Dat statement ook, hoe krijg je het uit je vingers. Echt schrijnend hoe een bepaalde âeliteâ neer kan kijken op mensen en waarschijnlijk hun gedrag gerechtvaardigd vinden âwant ze mogen toch verblijven in mijn miljoenenvillaâ.
Echt benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen.
Mag ik vragen hoe oud jij bent en je partner?
Jeetje dat die sportschool een beetje shady was kon je al wel vermoeden maar dit is wel heel heftig.
Ja echt erg⊠en ze willen het aziatische personeel vaak niet alleen vanwege de kosten maar ook om de privacy van hun clientele beschermen. Je wil niet weten er daar allemaal in die dark-room gym gebeurtâŠ
Oh jazeker dat willen we wel weten. Heb je dit uit de eerste hand?
De huismuts is getrouwd in Las Vegas. Lijkt me wel echt een coole trip!
Ze was toch al getrouwd
Ja maar vind t ergens ook wel weer beetje makkelijk om al die influencers te namen en shamen in het artikel. Ik ga ervan uit dat zij hier geen flauw idee van hadden.
Hoop inderdaad toch wel dat ze naar aanleiding van dit artikel heel snel hun banden verbreken.
âGeen excuusjes zoals âik heb rechtenââ FUCK zeg
Een kennis heeft er een deal voor promotie. Puur op haar looks en bereik. In het begin nog smeuige verhalen maar daarna werd het ineens heel stil. Ook geen goed teken⊠maar heb geen zin meer om energie in haar te stekenâŠ
Betwijfel het. Een groot deel van de influencers zal hier niet veel om geven. Bijvoorbeeld die Jade Anna is een van de gesponsorde influencers. Die meid staat zo ver van de realiteit af en zal eerder verontwaardigd reageren ipv de deal te stoppen.
O ja daar heb je gelijk in ![]()
![]()
Nee
Oke bijzonder als je het leeftijdsverschil geen probleem vindt.
Ik ben al genoeg uitgemeten in dit topic dus zie niet echt de meerwaarde om dagen later met allemaal vragen te komen