damn jij hebt wel echt moeite met begrijpend lezen he?
Betrek het niet zo op jezelf.
hoeveel ouder?
Een groot leeftijdsverschil in een relatie kan ongezond zijn, vooral als het steeds opnieuw gebeurt.
En volgens mij is dat wat ze proberen te benadrukken dat dat leeftijds verschil in zijn geval. frequent, herhaaldelijk, vaak etc. voorkomt. Ik ken heel die Bram niet, maar snap wel wat ze zeggen.
Als iemand steeds weer op zoek is naar een zogenoemde âliefdeâ met een leeftijdsverschil van bijna twintig jaar, kan dat sterk wijzen op een behoefte aan invloed of controle, en niet op oprechte liefde. Jongere mensen zijn vaak nog bezig zichzelf te ontdekken en staan daardoor makkelijker open voor beĂŻnvloeding. Dat maakt de relatie onevenwichtig. De oudere persoon krijgt, bewust of onbewust, al snel de overhand. Het draait dan niet om liefde, maar om macht.
Iemand die telkens voor veel jongere partners kiest, heeft vaak moeite met het accepteren dat mensen ouder worden. De aantrekkingskracht zit dan niet in een diepe verbinding, maar eerder in uiterlijk, bewondering of het verlangen om zichzelf jong te blijven voelen. Dat zegt uiteindelijk meer over de onzekerheid van de oudere persoon dan over echte, gelijkwaardige liefde.
Iemand die wel normaal kan reageren en ik snap dit idd heel goed en dit kan een ongezond patroon zijn. Maar aan de andere kant vraag ik moet wel af of een relatie altijd perse gelijk kan zijn. Ook voor mij geldt ik zit met leeftijdsverschil dus mijn partner heeft bepaalde dingen al meegemaakt die ik voor t eerst heb etc dan is er als het ware al een ongelijkheid in levenservaring. En dat is dan maar zo, dat is niet perse erg. Hij heeft al een carriĂšre gehad, een kind, een huwelijk, diverse banen etc allemaal dingen die ik voor t eerst heb (behalve het kind dan)
Het klopt dat het niet altijd helemaal gelijk kan zijn. Alleen mijn eigen invulling, waarvan ik niet weet of dat klopt en dat is verder ook mijn zaak niet, zegt dat jouw partner hiervoor niet al X aantal véél jongere dames aan de haak heeft geslagen / geprobeerd te slaan. En dat is wat het in zijn geval, als ik het goed begrijp uit deze discussie, want nogmaals ik ken heel die Bram niet. Niet oké maakt.
Gelijk is een relatie nooit, sleutelwoord is gelijkwaardig en een veertiger die steeds weer bewust op zoek gaat naar 18-24 jarigen is niet op zoek naar gelijkwaardigheid.
Nee klopt hij was getrouwd met iemand van zân eigen leeftijd maar ook hij heeft een keer een uitspraak gedaan dat ie altijd goed kon opschieten met jongere mensen en dat is blijkbaar ook niet goed lees ik hier boven ergens
De drogredeneringen zijn niet van de lucht zeg
Hij was ook in een podcast te gast (Altijd Wat) en de andere hosts maken daarin steeds opmerkingen âO, gelukkig wel meerderjarigâ of âhahaha, dit is gelukkig legaalâ. Het problematische wordt steeds niet benoemd.
Dat verbaast me niks want de mannelijke host is precies hetzelfde qua date voorkeur/interesse
Klopt.
Maar zei Suuz niet bij die Amerikaanse date dat ze hem wel jong vond? Ik meen me dat te herinneren, maar twijfel nu
Ben benieuwd welke influencers doodleuk wel/niet doorgaan met dit bedrijf promoten. En hoe snel de comments opgeschoond gaan worden.
Dat statement ook, hoe krijg je het uit je vingers. Echt schrijnend hoe een bepaalde âeliteâ neer kan kijken op mensen en waarschijnlijk hun gedrag gerechtvaardigd vinden âwant ze mogen toch verblijven in mijn miljoenenvillaâ.
Echt benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen.
Mag ik vragen hoe oud jij bent en je partner?
Jeetje dat die sportschool een beetje shady was kon je al wel vermoeden maar dit is wel heel heftig.
Ja echt erg⊠en ze willen het aziatische personeel vaak niet alleen vanwege de kosten maar ook om de privacy van hun clientele beschermen. Je wil niet weten er daar allemaal in die dark-room gym gebeurtâŠ
Oh jazeker dat willen we wel weten. Heb je dit uit de eerste hand?
De huismuts is getrouwd in Las Vegas. Lijkt me wel echt een coole trip!