Ze was toch al getrouwd
Ja maar vind t ergens ook wel weer beetje makkelijk om al die influencers te namen en shamen in het artikel. Ik ga ervan uit dat zij hier geen flauw idee van hadden.
Hoop inderdaad toch wel dat ze naar aanleiding van dit artikel heel snel hun banden verbreken.
Ik vind niet dat die influencers heel erg geshamed worden in het artikel. En ook niet verantwoordelijk worden gehouden. Artikel richt vooral de pijlen op de eigenaar als hoofdverantwoordelijke.
âGeen excuusjes zoals âik heb rechtenââ FUCK zeg
Een kennis heeft er een deal voor promotie. Puur op haar looks en bereik. In het begin nog smeuige verhalen maar daarna werd het ineens heel stil. Ook geen goed teken⊠maar heb geen zin meer om energie in haar te stekenâŠ
Betwijfel het. Een groot deel van de influencers zal hier niet veel om geven. Bijvoorbeeld die Jade Anna is een van de gesponsorde influencers. Die meid staat zo ver van de realiteit af en zal eerder verontwaardigd reageren ipv de deal te stoppen.
O ja daar heb je gelijk in
Nee
Oke bijzonder als je het leeftijdsverschil geen probleem vindt.
Ik ben al genoeg uitgemeten in dit topic dus zie niet echt de meerwaarde om dagen later met allemaal vragen te komen
Er is een follow up
https://www.parool.nl/amsterdam/influencers-en-bn-ers-reageren-op-uitbuiting-bij-saints-stars-dit-is-voor-ons-een-no-go-bij-samenwerkingen~b72ce99c/
Dark-room gym? Als in een dark-room voor seks? Of bedoel je dat niet.
Wat ontzettend goed verwoord. Ik kijk Bram al een tijd niet meer. Maar ik weet nog dat hij jaren geleden ging tinderen en toen zetten die ook de maximale leeftijd op 25 terwijl hij toen al dik in de dertig was. Ik vind het een heel andere situatie of iemand toevallig iemand tegen het lijf loopt die veel jonger is en daar dan toch verliefd op wordt. Of dat iemand heel bewust niemand die maar enigszins in de buurt van zijn eigen leeftijd wil daten.
gelukkig mogen ze nog wel een bootje op pride wat een grap
Ze heeft toevallig net de link naar het artikel in haar story gedeeld en volgt S&S niet meer op Insta. Dus dat is iets
Waarschijnlijk een flinke smak geld ervoor gelegd. En de botenparade is pas 2 augustus. Dus er kan nog wat veranderen
Ik hint daar op ja, omdat het bekend is dat er sommige momenten niet alleen gymed wordt.
Sorry maar wat in de carnaval is dat âhuwelijkâ van de huismuts in Vegas?
Ze was al getrouwd toch? Ik vind het wel een tof idee, onbetaalbare herinneringen voor die kids ook en ĂŒberhaupt als gezin.
Vanwaar haalt Julia Mekkes de energie en het geld(retorische vraag dat geld) om huizen in Amsterdam te kopen en op te knappen. En heeft ze een nieuwe vriend? Ik volg ze niet meer maar kreeg vaak haar content aangeboden in FYP op insta.