Zag ik gewoon Bon Joeri in het wild. Blijft gek dat ik van alles weet van mensen die mij totaal niet kennen.
lekker aan het wortel-werken?
Potjandikkedosie
Was ie in het wild net zo cringe als op Insta?
Nee hij zat op de fiets, maar vind hem dus best knap. Alleen dat gedrag op Insta maakt hem (voor mij) onaantrekkelijk maar daar was nu dus niks van te zien ![]()
Wapperden zn haren in de wind
Elise heeft zo’n goeie whatsapp tip: zet je online status uit.
Baanbrekend, bizar.
Ik had nog niet eerder van Bon Joeri gehoord, begint zijn achternaam met een P?? Dan weet ik of ik het juiste account bekijk.
Ja, die begint met een P.
Wajow waarom is Debbie zo onsympathiek en onaardig?? Je zou denken dat je met een soort influencer status wel dit soort opmerkingen toch wat beperkt.
Debbie vergeet er dan wel bij te zeggen dat het leven voor haar goed is geweest omdat ze meerdere bezoeken aan de dokter heeft gebracht ![]()
Nee, Debbie “cosmetische ingrepen” Zwiers, die vrouw heeft haar geld gewoon uitgegeven aan andere dingen dan haar uiterlijk.
Sowieso de drang om dit soort reacties over het uiterlijk van anderen (en public) te plaatsen geeft echt validatie zoekende mean girl vibes.
Ja en ook raar want Deb moet lekker sleutelen en doen wat ze wil maar ik vind haar er niet jonger uitzien dan ze is, ze heeft gewoon een bepaalde look die ze zelf mooi vindt maar ik denk niet dat mensen haar jonger schatten dan ze is?
He haar heb ik lang niet gezien, ze ziet er goed uit, geen badjas aan en waarschijnlijk een keer geen kind aan de schijt.
Krijg altijd pijn aan m’n lippen als ik haar zie, lijkt alsof ze 24/7 super droge lippen heeft.
Dat huis was vandaag zelfs opgeruimd.
Is zij nog samen met tuur?? Dat was die hardloopfanaat toch (zij ook lol)
Ja Tuurtje ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()