Het influencertopic #25

Ze heeft nu ineens een soort collab met ene tiktokker Armaan en in zijn filmpje zegt ze dat dat onzin is :joy: maar er zijn wel dingen gebeurd

4 likes

Ik hou ervan als hele specifieke ongooglebare vragen zo snel beantwoord worden :pray:

9 likes

Ik zit ook ineens in dit algoritme en kreeg een filmpje van haarzelf een paar jaar geleden, waarin ze juist alles bevestigd. Dus misschien is dat contactverbod er nu niet meer, maar was er wel

En ik heb nu alles omtrent haar op niet geïnteresseerd gezet, want wtf is dit allemaal voor onzin :joy:

3 likes

Haha ja dat kreeg ik ook allemaal, maar wel beetje sneu zijn volgens mij pest accounts die oude filmpjes delen

9 likes

Ja, voelt wel als pesten. Het zijn wel echt heel veel filmpjes.

5 likes

Vind het ook zielig dat ze nu een high tea met haar weggeeft en hoop niet dat er van die pesters winnen puur om haar te fucken

1 like

En zelf niet zo lekker reageren op ‘negatieve’ comments. Ze lijkt in real life inderdaad niet jonger dan ze is, ook al beweren haar vriendinnen van wel. Ze ziet er wel superverzorgd uit.

5 likes

Ik snap alleen niet waarom ze altijd bij corendon is, werkt ze daar ofzo

8 likes

Volgens mij is ze heel erg fan van corendon ofzo. Weet ook niet helemaal heb veel vragen in ieder geval.

4 likes

Ja ik zag haar een keer voorbij komen op een of ander nieuwsitem in een voetbalstadion en toen zag ze er wel echt anders/ouder uit dan op haar eigen insta.

6 likes

Oeh ja of op het nieuws over f1 :sob::sweat_smile:

8 likes

:joy::joy:

15 likes

Oh ja die was het denk ik die ik bedoel!

Cynthia was uitgenodigd door een cityspa. Het is volgens mij de bedoeling dat je je daar ontspannen voelt, maar door haar stem/accent ervaar ik juist het tegenovergestelde.

En dat zoenen met haar man op het laatst voelt ook zo ongemakkelijk en gescript.

1 like

Zetten zij de verwarming niet zelf zo laag om naar New York te kunnen gaan?

2 likes

Ik kom ineens na jaren weer Darcy Lazar tegen op TikTok. Ze is momenteel in Istanbul voor een buikwandcorrectie. Hoor die operatie ineens zoveel vaker de laatste tijd.

4 likes

Ja kwam haar ook tegen.
Ze moet het zelf weten maar ik zou al tekenen voor haar buik voor de operatie.
Ze weet namelijk ook nog niet zeker of ze nog een kindje wil.

Mensen zijn veel te onzeker tegenwoordig !

9 likes

Echt he, dit is de before. En nee heb geen overdreven gunstig shot uit een filmpje geknipt ofzo. Meer beeld is er niet.

16 likes

Jesus is dit serieus :anguished:

6 likes

Ja ze zegt er ook verder niet veel over volgens mij. Alleen “waarom ik heb gekozen voor een buikwandcorrectie in Turkije is omdat ik daar de resultaten veel mooier vind”. Waarom ze überhaupt een correctie wil benoemt ze niet. Heb haar ook nooit eerder over haar buik gehoord maar bekijk haar account maar heeeel sporadisch moet ik zeggen. En heb ook deze filmpjes niet helemaal geluisterd dus sorry als ze het wel ergens zegt.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon een spon aangeboden heeft gekregen en ze de risico’s totaal niet heeft afgewogen

1 like