Nouja haar kinderen maakt ze wijs dat ‘mama nooit meer beter wordt’, die worden zo geparentificeerd als wat maar verder heeft idd niemand er last van nee.
Wat fijn dat jij opkomt voor hen zonder stem ![]()
Het is vast veel traumatiser om een vermoeiende moeder te hebben dan dat tientallen (??) volslagen wildvreemden het gezin waarin je opgroeit geheel afbranden online en instanties op je adres afsturen.
Zie je zelf echt niet in dat je hier gewoon creepy bent?
Er is een meid op insta die dingen verzint en aandikt en haar hele omgeving uitbuit ik vind daar wat van. Nou nou wat creepy
Al onze werkgevers: ‘ja ze zou nu moeten werken maar zit online een influencer te analyseren?’
Ja en dan nog: iemand kan terecht in de ziektewet zitten en wel een huis kunnen verbouwen. Natuurlijk zijn er mensen die de boel flessen. Maar zo lang je niet het hele medische dossier van je buurman of deze random influencer kent en alle afwegingen die professionals daarover hebben gemaakt moet je gewoon je bek houden.
Door de buurvrouw?! Wtf zeg
Dit bedoelde ik ook ja @Freedom je weet alleen hoe het zit als je haar hele dossier hebt bestudeerd en haar kent. Zo niet; niks van wat je zegt is sluitend en je kan beter je mond houden.
(Al kun je dus ook beter je mond houden als je wél haar hele dossier kent, want dan doe je je werk niet helemaal volgens de regels. Waar kunnen we jou snitchen?)
Zo die vrouw is een jaar of 80 te laat geboren. Doe mij dan maar die verre vriend.
houd eens op joh
En het erge is, je kan ze ook gewoon niet volgen? Geen vraag geen aanbod hè
Waarom wordt jij gebeld?
Even een andere duffe vraag over die ‘snitch’: als je alles zo openbaar post weet de WMO zelf toch ook dat je in Afrika op vakantie bent? ![]()
Nergens is de ongelijkheid zichtbaarder dan bij influencers
Volgens mij heeft Vita nog geen half jaar geleden een paar nieuwe badkamers laten aanmeten in haar Amsterdamse pand met 3 badkamers en een paar maanden later koopt ze een nieuw huis en kan ze weer haar badkamers maar gelieve inrichten.zondet blikken of blozen
Ja ik ben jaloers
Als dat soort mensen een paar procent van die woede omzetten in echt activisme, dan komen we nog eens ergens
Ze heeft het over je op instagram. Over je post in ieder geval ![]()
Hahaha ‘een vriendin’ kijkt wel eens op fora.
Hahahhahahaha
Edit: ik vind het nog steeds zelf echt een goede omschrijving
Zij dus ook ![]()
Zegt ze
Ik zie alleen die thirst trap echt niet. Omdat ze haar ogen open spert en ‘zwoel’ (
) kijkt?