Huh Roomy koopt een baret via vinted maar krijgt de verkeerde kleur toegestuurd omdat de man van de vrouw van wie ze het kocht het verkeerd had gedaan. (Zij kon het niet op de post doen omdat ze zwanger en misselijk is). Nu heeft die vrouw tegen Romy gezegd dat die baret haar favoriet is en ze er heel verdrietig om is, en of ze hem kan terugsturen als Romy hem niet leuk vind.
Ik weet dat ze zelf aangeeft ‘als ze hem niet leuk vind’ maar romy gaat eerst kijken of ze hem leuker vind dan die ze heeft besteld enz. sorry maar dat stuur je toch gewoon terug als iemand aangeeft er zo verdrietig om te zijn??
haha crazy?? helemaal tegenover een zwanger persoon van de vrouw die vind dat heel veel dingen rekening moeten houden met haar en haar kinderen
‘ik kan niet boos worden’ nee waarom zou je uberhaupt boos worden op iemand die zo’n foutje maakt maar het lijkt er wel op alsof ze hem gaat houden? echt raaaar
@issa uhmm waaruit blijkt dat ze hem gaat houden? Ze vindt de kleur die ze heeft besteld leuker dan wat ze heeft ontvangen en ze komt naar mijn idee heel lief over dat ze het hele gedoe niet erg vindt omdat ze een zwangere vrouw helemaal begrijpt. Hieruit maak ik totaal niet op dat ze het ding houdt. Ja ook niet dat ze het terugstuurt maar ik vind het aannemelijk dat ze het gaat ruilen bij die vrouw.
Dat ze twijfelt zegt toch al genoeg, beetje een no brainer dit.
ja misschien interpreteer ik het verkeerd maar ze post een foto dat ze hem op heeft en zegt ‘ik had de ander toch leuker gevonden’ alsof ze hem houdt en die andere dus niet meer gaat kopen/krijgen? i dunno
maar hoe dan ook raar om uberhaupt te twijfelen en te kijken of je hem wel of niet leuk vind ipv gewoon direct terug te sturen toch
Ik zou het ook passen en proberen want als ik hem niet leuk vind hoef ik die ander ook niet. Win-win! Waarschijnlijk kan ze de verzendkosten ook nog wel aftroggelen bij die vrouw als ze wil.
je weeeet dat dat niet de reden is dat ze het past en gaat kijken of ze deze leuk vind OM TE HOUDEN omg ![]()
en aftroggelen neem aan dat de persoon die de fout heeft gemaakt gewoon retourkosten betaald natuurlijk.
Dat zijn aannames toch. ![]()
ja en eigenlijk boeit het me bij nader inzien ook helemaal niet hahaha
Heeft ze t eraf gehaald?
Waren een paar stories, inmiddels verlopen! Ik had er op gereageerd dat ze deze dan toch gewoon kon terugsturen, maar kreeg alleen een like terug
Worden die wasmiddel doekjes nu de nieuwe shapeweartopjes die elke fluflu en z’n moeder “ineens ontdekt”
Zojuist nog een foto geplaatst dat haar zoontje de baret opheeft dus die gaat niet terug worden gestuurd denk ik ![]()
Huh gewoon die robijndingen die ze 2 jaar geleden probeerden te slijten op de markt? Heb nog ergens zo een probeerverpakking liggen haha
Nee die mother’s earth dingen. Kreeg eerst allemaal TikToks van die vrouw en soms haar zoon die het bedacht hebben hoe ge-wel-dig het wel niet is, nu hebben ze denk ik genoeg verkocht om influencers te kunnen betalen want zie ze nu overal voorbij komen.
ik vind dit echt gestoord aangezien zij zelf vindt dat de hele wereld voor haar moet wijken omdat ze kinderen heeft
En hoe zwaar zwanger zijn en het hebben van 2 under 2 is ![]()
Ja maar hallo weet je hoe zwaar een pakket retouren is bij 2 under 2?
Kwam laatst ook een video tegen waarin de ingrediënten helemaal doorgenomen werden en dat het dus helemaal niet zo milieuvriendelijk is als zij beweren.
Wij hebben ze ongeveer een jaar gebruikt en toen is de wasmachine 2x erdoor verstopt geraakt. Het lost vaak toch net niet goed genoeg op, zeker als je koud wast. Daardoor was het in de afvoer een soort prop geworden van half opgeloste wasmiddel doekjes. De monteur gaf aan dat hij dit steeds vaker zag en raadde dus die doekjes sterk af, tenzij je heet wast.