Het influencertopic #25

Wat is heet wassen, vanaf 60 graden? Bedoel jij met koud wassen 30 graden of zelfs lager?

5 likes

Terwijl ze wel claimen dat het in koud water ook werkt

8 likes

Ja dit! Ze claimen dit wel maar er komen alsnog plastics vrij.
En ze zijn ook lekker aanwezig in je mailbox als je er ooit iets gekocht hebt

3 likes

Wij wassen veel op 30/40/50 graden. Alleen vaatdoekjes etc gaan warmer. Maar dat werkt met die wasmiddel doekjes dus niet. Niet het hele doekje smelt dan of het koelt weer af (de wasmachine man heeft het uitgelegd, maar ik heb vooral op de conclusie gefocust haha) en verstopt de afvoer.

3 likes

Ja dat valt in de praktijk dus echt tegen.

1 like

Ik weet niet of ik het verkeerd begrepen had maar had Romy nou iets gekocht op vinted en had de vriend van dat meisje de verkeerde kleur opgestuurd oid? En ze had Romy een berichtje gestuurd of ze het misschien terug wilde sturen en dat ze dan de andere (juiste) kleur op zou sturen.

Romy moest daar even over nadenken en vandaag post ze een foto met haar kind met dat item op.

:sweat_smile: echt een beetje lullig? Of heb ik het mis

14 likes

Ja klopt! Daar gaat het iets hierboven ook over. Ik vind het ook echt lullig :sweat_smile: Zou dat ook nooit doen en zou me er denk ik ook steeds schuldig over voelen als ik hem draag. En ze vond die andere kleur ook mooier zei ze eerst, dus waarom dan niet gewoon direct ruilen :unamused:

6 likes

ja dit. en die vrouw is dus zwanger en het was haar favoriet en ze moest ervan huilen dus ze wilde hem echt heel graag terug. en romy zei ‘ah echt zielig ik snap hoe dat voelt als je zwanger bent arme meid’ maar vervolgens zei ze ook dat ze er over na ging denken of ze hem terug zou sturen of wilde houden.
ze postte ook nog dat ze de kleur die ze kreeg niet mooi vond en ze wel liever de andere had gehad maarja ze was gelukkig niet boos op de zwangere vrouw hoor barmhartig mens dat ze is! en toen vandaag dus een foto van haar kind met de baret op en erbij dat hij hem toch beter staat dus nu is hij voor haar kind die het 100% niet boeit in plaats van voor de zielige zwangere vrouw

ok ik zei dat het me niet boeit maar het boeit me toch wel :joy: vind het echt een hele rare actie

46 likes

Omg echt mega lullig :sob::sob: hoopte dat ik het verkeerd begrepen had.

Maar idd wat jij zegt, ze gebruikt moeder zijn/zwanger als excuus voor alles en dan dat ding gewoon houden. Wat een heks. Hoop dat dr kinderen vannacht de hele tijd wakker zijn

31 likes

Ja, en het erge is nog dat zwanger zijn óók het excuus van deze vrouw was! Door zwangerschapsmisselijkheid had ze hem niet zelf kunnen brengen maar deed haar vriend het en die had per ongeluk de verkeerde ingepakt.

Lekker empathisch.

7 likes

Heeft ze die post nu offline gehaald? Ik zie niks op haar insta?

3 likes

Was in d’r stories tijdje geleden, die zijn al verlopen.

11 likes

Niet alleen vannacht :triumph::joy:

14 likes

cool

4 likes

Precies dit hebben wij ook gehad. Begin er niet aan. Al helemaal niet voor de vaatwasser.

3 likes

Volgde Lenna Omrani altijd graag vanwege haar recepten en focus op voedzame voeding, maar nu gaat ze ineens maaltijden promoten met max aantal kcal en dat delen. Zo jammer. Zie in mijn werk als psycholoog hoe dit jongeren zo beinvloed op instagram, die focus op kcal.

7 likes

Same! Vond het juist fijn hoe het eerst was. Voor mij unfollow (triggert mij). Toch jammer!

2 likes

Schijnt ook Dropshipping te zijn. Voorraad vanuit China. Op de site staat volgende dag in huis, maar is dus niet waar en veel nepreviews. Ik vind het misleidend. Op zo’n Facebookgroep over dropshipping gaat het er ook regelmatig over.

5 likes

Ik erger me echt steeds meer aan influ’s die dan een ad opnemen voor iets uit bijvoorbeeld de supermarkt en dan “wooow kijk wat ik toevallig tegen kwam !!1!1!1” alsof ze er niet voor betaald krijgen. Doe gewoon niet😂

7 likes

Oja had ik laatst ook met Leonie ter veld. ‘ik ontbijt àltijd met Danone skyr’. Product lag net een paar weken in de supermarkt hier :roll_eyes:

4 likes