Het influencertopic #25

Snappen jullie nou dat dat retreat nog niet vol zit in april van Cynthiaopreis? Is slecht minimaal 2600€ zonder vliegticket :roll_eyes:

11 likes

Of van die fluflu’s die een video beginnen met ‘Oh hey hallooo!’ alsof ze verbaasd zijn dat er een camera op hen gericht staat. :confounded:

2 likes

En dan zit je ook nog een groot deel met haar opgescheept. Ik denk dat mensen voor minimaal 2600 euro wel een leukere vakantie kunnen vinden.

7 likes

Misschien kan ze nog een instagramkanaal beginnen:

Cynthiavraagtveelgeld

7 likes

Oh die retreat van haar lijkt me oprecht heerlijk, maar zo duur

2 likes

Oh no, ik zag op TikTok een video van Noor (queen of jetlags) waarin ze vertelt dat ze een Pradatas van 3000 euro had besteld. Ze wou die tas retourneren maar ze heeft nu per ongeluk bij het weggooien van oud papier/karton ook die doos (met de tas er nog in!) weggegooid. Ik zou hier echt een nacht van wakker liggen denk ik.

8 likes

Een nacht maar? Dit zou mij echt jaren achtervolgen.

79 likes

Haha zo nonchalant komt dit ook over.

Ik heb het hier volgens mij al weleens verteld, maar ik had een gloednieuwe YSL tas (waar ik veel te lang over getwijfeld had want zooo duur) en ging een dagje naar Centro in Duitsland. Ik leuk met kind in zo’n fotohokje op de foto waarbij ik mijn tas even op de grond zet. Wie kwam er uren later, 10 minuten voor thuiskomst ineens achter dat die tas nog in dat hokje stond?🫣 Ik heb echt met trillende handen en tranen in mijn ogen de klantenservice gebeld en er was echt een engel die mijn tas gevonden had en afgeleverd bij de balie, maar oh oh oh… dat gebeurt je echt maar 1x in je leven. Althans, misschien bij nader inzien Noor niet.

22 likes

Gouden regel: designertas noooooit ergens op de grond zetten :joy:

29 likes

Sowieso je tas nooit op de grond zetten

29 likes

Ja ze heeft ook een culinaire trip naar Terschelling in de verkoop nu. Ik hou echt veel van eten dus had me oprecht leuk geleken, maar je betaalt voor 3 dagen 1700 euro voor een gedeelde kamer :skull:

Voor de helft van de prijs en met een privekamer had ik er nog over nagedacht, maar ik ben altijd heel nieuwsgierig wie die mensen zijn die dit bedrag neertellen voor 3 dagen weg. Drie dagen voelt ook echt kort: aankomstdag, hele dag, vertrekdag. Ik bedoel voor zo’n trip is het lang genoeg natuurlijk maar no way dat ik daar 1700 euro voor over heb.

16 likes

Het is niet alleen die kamer maar ook activiteiten, twee keer ontbijt, drie keer lunch, twee keer diner in een luxe restaurant inclusief wijnarrangement. Als je dat te veel vindt ben je gewoon nooit echt heel high end uit eten geweest want dat is gewoon idioot duur.
Verder moet ik er vooral niet aan denken om met Cynthia of met Cynthia volgers op vakantie te gaan :joy:

5 likes

Compleet gestoord die prijs😂 En het is ook nog een pilotprijs. De volgende editie wordt duurder jongens!

8 likes

Dat ben ik zeker wel. Dus het is ook niet zo dat ik de prijs helemaal niet snap maar ik zou dat niet voor 3 dagen willen betalen.

6 likes

6 gangen Aest kost 95 staat op de site! Das echt niet achterlijk duur. De hotelkamer is 315 voor 2p2n incl ontbijt. Tel uit je winst!

Wij gaan ook naar goede restaurant maar dit slaat nergens op.

Dag 2 is een workshop, dus zelf koken haha.

16 likes

De huismuts is verdwenen van Instagram?

2 likes

Nee? Misschien ben je geblokkeerd?

2 likes

Ja iedereen die kritische comments liked wordt genadeloos geblokt. Positive vibes only in het kwadraat.

5 likes

Mijn kritische comment heeft ze nooit verwijderd en ik ben ook niet geblokt. Nog steeds een wonder maar heb haar uiteindelijk zelf geblokt.

3 likes

O echt joh. Ik had hem geliked en werd meteen verbannen

1 like